Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Identifikacija porabnikov z blagovno znamko : vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
ID
Kolbl, Živa
(
Author
),
ID
Saračević, Selma
(
Author
)
PDF - Presentation file,
Download
(305,76 KB)
MD5: 5C56A716D902FE4A0B8EC61F280C77EF
URL - Presentation file, Visit
http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/812
Image galllery
Abstract
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.
Language:
Slovenian
Keywords:
trženje
,
potrošnik
,
blagovne znamke
,
identifikacija porabnikov
,
blagovna znamka
,
potreba po edinstvenosti
,
stereotipi
,
tipični uporabniki znamke
Work type:
Article
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
EF - School of Economics and Business
Publication status:
Published
Publication version:
Version of Record
Year:
2020
Number of pages:
Str. 93-109, 211
Numbering:
Vol. 22, pos. št.
PID:
20.500.12556/RUL-128177
UDC:
339.138
ISSN on article:
1580-0466
COBISS.SI-ID:
67765763
Publication date in RUL:
05.07.2021
Views:
2282
Downloads:
153
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Economic and business review
Shortened title:
Econ. bus. rev
Publisher:
Ekonomska fakulteta
ISSN:
1580-0466
COBISS.SI-ID:
103864832
Licences
License:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Link:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Description:
A Creative Commons license that bans commercial use and requires the user to release any modified works under this license.
Licensing start date:
01.01.2020
Secondary language
Language:
English
Title:
Consumer brand identification
Keywords:
marketing
,
consumer
,
brands
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back