Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Identifikacija porabnikov z blagovno znamko : vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
ID
Kolbl, Živa
(
Avtor
),
ID
Saračević, Selma
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(305,76 KB)
MD5: 5C56A716D902FE4A0B8EC61F280C77EF
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/812
Galerija slik
Izvleček
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
potrošnik
,
blagovne znamke
,
identifikacija porabnikov
,
blagovna znamka
,
potreba po edinstvenosti
,
stereotipi
,
tipični uporabniki znamke
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2020
Št. strani:
Str. 93-109, 211
Številčenje:
Vol. 22, pos. št.
PID:
20.500.12556/RUL-128177
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
1580-0466
COBISS.SI-ID:
67765763
Datum objave v RUL:
05.07.2021
Število ogledov:
2266
Število prenosov:
153
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Economic and business review
Skrajšan naslov:
Econ. bus. rev
Založnik:
Ekonomska fakulteta
ISSN:
1580-0466
COBISS.SI-ID:
103864832
Licence
Licenca:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:
01.01.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Consumer brand identification
Ključne besede:
marketing
,
consumer
,
brands
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj