izpis_h1_title_alt

Značilnosti regije pri trženju živilskih proizvodov - primer Vipavske doline : diplomsko delo, univerzitetni študij
Kodelja, Urška (Avtor), Erjavec, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Kuhar, Aleš (Komentor), Žlender, Božidar (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_kodelja_urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živilski izdelki, Vipavska dolina, regionalna hrana, lokalna hrana, vpliv območja, trženjske strategije, lokalni ponudniki, turistični proizvod, potrošniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2008
Založnik:[U. Kodelja]
Št. strani:X, 72 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:338.48-6:641/642:7/8:637:663
COBISS.SI-ID:3519096 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:530
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:food products, Vipava valley, regional food, local food, role of region of origin, marketing strategy, local suppliers, tourist product, consumers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj