izpis_h1_title_alt

Značilnosti regije pri trženju živilskih proizvodov - primer Vipavske doline : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Kodelja, Urška (Avtor), ID Erjavec, Emil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kuhar, Aleš (Komentor), ID Žlender, Božidar (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (437,68 KB)
MD5: FADDCA655FE2F31742137EAFD42085BC
PID: 20.500.12556/rul/5a94e650-5a9f-42b1-a11c-78e808a36092

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živilski izdelki, Vipavska dolina, regionalna hrana, lokalna hrana, vpliv območja, trženjske strategije, lokalni ponudniki, turistični proizvod, potrošniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kodelja]
Leto izida:2008
Št. strani:X, 72 f.
PID:20.500.12556/RUL-1274 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48-6:641/642:7/8:637:663
COBISS.SI-ID:3519096 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1768
Število prenosov:342
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Regional identity and marketing of food products - the case of Vipava valley : graduation thesis, university studies
Ključne besede:food products, Vipava valley, regional food, local food, role of region of origin, marketing strategy, local suppliers, tourist product, consumers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj