izpis_h1_title_alt

Prenova študijskega programa fizioterapije na Zdravstveni fakulteti Univerze v Ljubljani
ID Hlebš, Sonja (Avtor), ID Puh, Urška (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (812,86 KB)
MD5: DACF3E1D0B706AE79407D72E9FB9E261
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LHU8EWJN Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Zdravstvena fakulteta Univerze v Ljubljani je v študijskem letu 2009/2010 začela izvajati prenovljeni program študija fizioterapije. To je visokošolski strokovni študijski program, ki je pripravljen skladno z zahtevami bolonjskega procesa, s katerim se želijo doseči sprotnost študija, integracija predmetov, poenotenje izvajanje študijskega procesa, izbirnost študijskih vsebin, dejavna vloga študenta in uvedba sodobnejših oblik poučevanja. Predstavljen je proces uvajanja programa, glavne značilnosti in prve izkušnje z izvajanjem novega programa. Prve izkušnje kažejo, da so bile spremembe uspešne, pri čemer se je treba zavedati, da je prenova študijskega programa dolgotrajen proces.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fizioterapija, študijski program, visokošolsko izobraževanje
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:ZF - Zdravstvena fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 47-52
Številčenje:Letn. 20, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-114761 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378.6:615.8
ISSN pri članku:1318-2102
URN:URN:NBN:SI:doc-LHU8EWJN
COBISS.SI-ID:4414315 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.03.2020
Število ogledov:1006
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Fizioterapija
Skrajšan naslov:Fizioterapija
Založnik:Društvo fizioterapevtov Slovenije, Društvo fizioterapevtov Slovenije, Združenje fizioterapevtov Slovenije
ISSN:1318-2102
COBISS.SI-ID:30074880 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reorganisation of the physiotherapy study programme at Faculty of health sciences at University of Ljubljana
Izvleček:
In the academic year 2009/2010 the Faculty of Health Sciences in Ljubljana launched a new curriculum in physiotherapy. The study programme is prepared along in line of the Bologna process. It aims include continuous learning, integration of subjects, unification of the teaching process, introduction of electives, active role of students and implementation of more contemporary teaching methods. The process of implementation, main characteristic of the curriculum and first experience are described. The first results show that changes were successful. Nevertheless, the authors point out that the curriculum reform is a long-term process.

Ključne besede:physiotherapy, study programme, profesional higher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj