izpis_h1_title_alt

Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami : magistrsko delo
ID Anderlič, Nataša (Avtor), ID Šteh, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,02 MB)
MD5: 11745C87FA28BCC15CD43248B05E4818

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagogika, pedagoška psihologija, srednje šole, učitelji, preverjanje, ocenjevanje, učne težave, bralno-napisovalne težave, magistrska dela
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Anderlič]
Leto izida:2018
Št. strani:115 str.
PID:20.500.12556/RUL-112508 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.3
COBISS.SI-ID:68109410 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:842
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj