izpis_h1_title_alt

Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami : magistrsko delo
Anderlič, Nataša (Avtor), Šteh, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,02 MB)
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagogika, pedagoška psihologija, srednje šole, učitelji, preverjanje, ocenjevanje, učne težave, bralno-napisovalne težave, magistrska dela
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2018
Založnik:[N. Anderlič]
Št. strani:115 str.
UDK:37.015.3
COBISS.SI-ID:68109410 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:113
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj