Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami : magistrsko delo
ID
Anderlič, Nataša
(
Avtor
),
ID
Šteh, Barbara
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,02 MB)
MD5: 11745C87FA28BCC15CD43248B05E4818
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pedagogika
,
pedagoška psihologija
,
srednje šole
,
učitelji
,
preverjanje
,
ocenjevanje
,
učne težave
,
bralno-napisovalne težave
,
magistrska dela
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[N. Anderlič]
Leto izida:
2018
Št. strani:
115 str.
PID:
20.500.12556/RUL-112508
UDK:
37.015.3
COBISS.SI-ID:
68109410
Datum objave v RUL:
22.10.2019
Število ogledov:
1178
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj