Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Povezava oblačne storitve Salesforce z notranjim omrežjem podjetja
ID
HRUŠOVAR, BLAŽ
(
Avtor
),
ID
Meža, Marko
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,14 MB)
MD5: 50373AC3945FB5024037A40396573AF2
Galerija slik
Izvleček
V mojem diplomskem delu sem predstavil način vzpostavitve komunikacije med Salesforce podatkovno bazo in zaprtim intranetom. V uvodu sem opisal Salesforce, njihov produkt in sorodne komponente. Salesforce podatkovna baza je baza podatkov v oblaku, do katerih lahko dostopamo s klici SOQL. V bazo uporabnik oziroma podjetje shranjuje in z nje bere različne zapise, ki jih potrebuje pri svojem poslovanju. Prednost Salesforce platforme pred ostalimi CRM-ji (ang. Customer Relationship Management) je v tem, da se lahko povsem oblikuje po meri uporabnika, tako oblikovno kot vsebinsko. Moja naloga je izdelava aplikacije, ki bo poskrbela, da se novi zapisi, ki se bodo ustvarjali v Salesforcu, prenesejo tudi v CRM sistem naročnika. Dokaj enostavna naloga, ki pa je zaradi dodatne želje naročnika postala poseben izziv. Pošiljanje podatkov med aplikacijami je precej vsakodnevna in enostavna operacija, vendar se zaplete, ko je ena od teh aplikacij navzven nevidna drugi. Stranka je imela željo vzpostaviti povezavo med njihovim notranjim CRM sistemom in Salesforcem, vendar zaradi varnostnih razlogov ni omogočila neposrednega dostopa Salesforcu. Opisal sem uporabljena orodja ter pristope, ki sem jih uporabil pri izdelavi rešitve. V grobem sem potek rešitve predstavil z naslednjo skico, ki prikazuje potek komunikacije oziroma vrstni red pošiljanja podatkov z vgrajenim vmesnikom: Podrobneje pa sem rešitev predstavil v četrti točki.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Salesforce
,
podatkovna baza
,
oblak
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-105201
Datum objave v RUL:
09.11.2018
Število ogledov:
1489
Število prenosov:
428
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Connecting cloud based service Salesforce with intranet
Izvleček:
In my thesis I presented a way to communcate between a Salesforce database and a secure, closed intranet. In the introduction I described Salesforce, their product and their related components. The Salesforce database is a cloud based database, that is accesible via SOQL statements. An user or company can store or access records which are essential for their business. The advantage of Salesforce over alternative CRM systems is that it is completely customizable based on the users wish, both visually and in term of content. My task is to create an application, that will transfer new records created in Salesforce to the users existing CRM. This is a relatively simple task that became complicated because of special wishes by the client. The client did not grant us direct access to their system due to safety reasons and protocol of their company. I described the tools and approaches I used in the making of the solution. The following is a rough sketch which shows the order of data being transfered throughout the transaction: I explained this in detail in the fourth chapter.
Ključne besede:
Salesforce
,
database
,
cloud
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj