izpis_h1_title_alt

Smernice za delo z učencem z motnjo avtističnega spektra (AS) in motnjo pozornosti
ID Ana, Filipič (Avtor), ID Nastja, Maver (Avtor), ID Anja, Rakovec (Avtor), ID Ana, Šuštar (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5165/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Priročnik, ki je pred Vami, je namenjen obravnavi učenca 6. razreda, pri katerem se sopojavljajo primanjkljaji motnje pozornosti in aspergerjevega sindroma. V prvem delu priročnika so zbrana teoretična izhodišča, v katerih so na kratko predstavljene bistvene značilnosti težav z obeh področij. Motnje pozornosti običajno intenzivirajo težave aspergerjevega sindroma, zaradi česar je motnja pozornosti lahko hitro spregledana. V nadaljevanju sledi predstavitev konkretnega učenca, za katerega so predstavljene tudi različne strategije in prilagoditve dela, ki jih lahko učitelj upošteva in uporablja pri učni uri, da bo učenec lažje sledil in bo učinkovitejši pri učenju. Poleg tega smo predstavile tudi strategije dela, ki jih v sklopu dodatne strokovne pomoči lahko upošteva in uporablja specialni in rehabilitacijski pedagog. Na podlagi pregledane literature in medsebojnega sodelovanja med ustvarjanjem priročnika lahko zaključimo, da je pri obravnavi učenca, ki ima diagnosticirano sopojavljanje motenj pozornosti in aspergerjevega sindroma, zelo pomembno povezovanje različnih znanj in timsko delo različnih strokovnjakov, z upoštevanjem značilnosti in posebnih potreb posameznega učenca.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk po prilagojenem programu
Vrsta gradiva:Priročnik
Tipologija:2.06 - Slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-102088 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12026953 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2018
Število ogledov:1544
Število prenosov:223
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:special education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj