20.500.12556/RUL-102088
Smernice za delo z učencem z motnjo avtističnega spektra (AS) in motnjo pozornosti
Priročnik, ki je pred Vami, je namenjen obravnavi učenca 6. razreda, pri katerem se sopojavljajo primanjkljaji motnje pozornosti in aspergerjevega sindroma.
V prvem delu priročnika so zbrana teoretična izhodišča, v katerih so na kratko predstavljene bistvene značilnosti težav z obeh področij. Motnje pozornosti običajno intenzivirajo težave aspergerjevega sindroma, zaradi česar je motnja pozornosti lahko hitro spregledana.
V nadaljevanju sledi predstavitev konkretnega učenca, za katerega so predstavljene tudi različne strategije in prilagoditve dela, ki jih lahko učitelj upošteva in uporablja pri učni uri, da bo učenec lažje sledil in bo učinkovitejši pri učenju. Poleg tega smo predstavile tudi strategije dela, ki jih v sklopu dodatne strokovne pomoči lahko upošteva in uporablja specialni in rehabilitacijski pedagog.
Na podlagi pregledane literature in medsebojnega sodelovanja med ustvarjanjem priročnika lahko zaključimo, da je pri obravnavi učenca, ki ima diagnosticirano sopojavljanje motenj pozornosti in aspergerjevega sindroma, zelo pomembno povezovanje različnih znanj in timsko delo različnih strokovnjakov, z upoštevanjem značilnosti in posebnih potreb posameznega učenca.
pouk po prilagojenem programu
special education
true
false
true
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Slovenski jezik
Angleški jezik
Priročnik
2018-07-20 07:43:04
2018-08-31 08:32:18
2022-08-15 03:40:09
0000-00-00 00:00:00
2018
0
0
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
12026953
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5165/
1
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=112380
Pedagoška fakulteta
0
0
0