Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Smernice za delo z učencem z motnjo avtističnega spektra (AS) in motnjo pozornosti
ID
Ana, Filipič
(
Author
),
ID
Nastja, Maver
(
Author
),
ID
Anja, Rakovec
(
Author
),
ID
Ana, Šuštar
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5165/
Image galllery
Abstract
Priročnik, ki je pred Vami, je namenjen obravnavi učenca 6. razreda, pri katerem se sopojavljajo primanjkljaji motnje pozornosti in aspergerjevega sindroma. V prvem delu priročnika so zbrana teoretična izhodišča, v katerih so na kratko predstavljene bistvene značilnosti težav z obeh področij. Motnje pozornosti običajno intenzivirajo težave aspergerjevega sindroma, zaradi česar je motnja pozornosti lahko hitro spregledana. V nadaljevanju sledi predstavitev konkretnega učenca, za katerega so predstavljene tudi različne strategije in prilagoditve dela, ki jih lahko učitelj upošteva in uporablja pri učni uri, da bo učenec lažje sledil in bo učinkovitejši pri učenju. Poleg tega smo predstavile tudi strategije dela, ki jih v sklopu dodatne strokovne pomoči lahko upošteva in uporablja specialni in rehabilitacijski pedagog. Na podlagi pregledane literature in medsebojnega sodelovanja med ustvarjanjem priročnika lahko zaključimo, da je pri obravnavi učenca, ki ima diagnosticirano sopojavljanje motenj pozornosti in aspergerjevega sindroma, zelo pomembno povezovanje različnih znanj in timsko delo različnih strokovnjakov, z upoštevanjem značilnosti in posebnih potreb posameznega učenca.
Language:
Slovenian
Keywords:
pouk po prilagojenem programu
Work type:
Manual
Typology:
2.06 - Dictionary, Encyclopaedia, Lexicon, Manual, Atlas, Map
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-102088
COBISS.SI-ID:
12026953
Publication date in RUL:
31.08.2018
Views:
2012
Downloads:
340
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Keywords:
special education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back