|
2. Analiza salonov pohištva v SlovenijiIgor Lavrič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: saloni pohištva, asortiman, kupec, trgovec, dobavitelj, skladišče, prodaja Celotno besedilo (datoteka, 5,94 MB) |
3. Razvoj zelenega programa gospodarske družbe Merkur d.d.Barbara Savić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, analize kupcev, okrasne rastline, vrtni center Merkur, anketa, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) |
|
|
6. Analiza prodaje traktorjev v Sloveniji za leti 2008 in 2009Tadeja Pečovnik, 2011, diplomsko delo Ključne besede: kmetijski stroji, traktorji, prodaja, trženje, lastnosti kupcev, Program razvoja podeželja 2007-2013, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 1020,89 KB) |
7. Optimizacija oskrbovalne verige kruha in pekovskega pecivaBenjamin Kirm, 2008, diplomsko delo Ključne besede: pekovski izdelki, kruh, pecivo, živilska oskrbovalna veriga, presežki kruha, presežki pekovskega peciva, sodelovanje podjetij, oblikovanje naročil, presežki naročil, prodaja pekovskih izdelkov, trgovine, učinkovitost oskrbovalne verige, potrošniki, dobavitelji, partnerski odnosi, individualni poglobljeni intervju Celotno besedilo (datoteka, 614,91 KB) |
8. Proučitev in zasnova modela trženja tovornih pnevmatikTjaša Klemenc, 2009, diplomsko delo Ključne besede: marketing, prodaja, cene, tržno komuniciranje, strategija trženja, pnevmatike, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 486,46 KB) |
|
10. Moč kazalnikov za različne uporabnike na primeru podjetja GorenjeMojca Skornšek, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, računovodstvo, računovodski izkazi, indeksi, prodaja, dobiček, dolg, kapital, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |