izpis_h1_title_alt

Uporaba sestavin tržnokomunikacijskega spleta v slovenskih pohištvenih podjetjih : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
Kos, Jure (Avtor), Oblak, Leon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Kropivšek, Jože (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/vs_kos_jure.pdf Novo okno

Izvleček
V teoretičnem delu smo podrobno predstavili posamezne sestavine tržnokomunikacijskega spleta. Pri tem smo uporabili metodo kompilacije, pri praktičnem delu pa metodo anketiranja. Za anketirance smo izbrali podjetja, ki se ukvarjajo z izdelavo pohištva. Dobljene rezultate smo ustrezno analizirali in jih opisno ter grafično predstavili. Iz njih je razvidno, da večja podjetja v primerjavi z majhnimi podjetji več sredstev namenjajo tržnemu komuniciranju in v proces trženja tudi vključujejo več različnih sestavin tržnokomunikacijskega spleta. Tudi majhna podjetja imajo v primerjavi z večjimi nekatere prednosti, kar se najbolje vidi pri osebni prodaji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, stiki z javnostjo, neposredno trženje, osebna prodaja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:[J. Kos]
Št. strani:XI, 62 f., [6] f. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:65.011.1:658.8.03
COBISS.SI-ID:1876873 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:530
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Theoretical part discusses a detailed presentation of individual components of market-communication network using the compilation method. The practical part uses the method of questioning. The companies in the furniture-making business are selected as respondents. The questionnaires were analyzed, and the results presented descriptively and graphically. The results show that it is obvious that larger companies use more market communication, and also more components of the market communication network in comparison with smaller companies. The smaller companies have certain advantages in comparison with the larger companies - this is mostly visible in personal sales.

Ključne besede:market communication, advertising, sale promotion, public relation, direct marketing, personal sales

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj