Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Dejan Jontes

Together there are 227 keywords, that are appearing 282 times.
23 of them (10.13 % of all) appear more than once, together appearing 78 times (27.66 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x24.36%Diplomska dela
5x6.41%Televizija
4x5.13%Spletna družabna omrežja, Resničnostne televizijske oddaje, Magistrske naloge, reprezentacija
3x3.85%Množični mediji, Televizijske nanizanke, situacijska komedija, Dokumentarni filmi
2x2.56%Regulacija, reprezentacija žensk, Politično komuniciranje, Instagram, Ženske, Diskurz, Življenjski stili, novi mediji, reprezentacije, Oglaševanje, televizijske serije, avtentičnost, medijska potrošnja
1xpreobrazbeni resničnostni šovi, prakse samodiscipliniranja, medijska reprezentacija, Tržno komuniciranje, Heteroseksualnost, Varstvo okolja, Okoljski filmi, spletno nadlegovanje, Nadlegovanje, Samske osebe, medijska regulacija, samskost, heteronormativnost, zmenkarski resničnostni šov, Preobrazba, Družbene spremembe, Televizijski voditelji, politični komentarji, slovenski časopisi, ameriški časopisi, TV Dnevnik, športne televizijske novice, Victoriaʼs Secret, Ženske v oglasih, Semiotika, Družina, Trump, Donald, družbeni aktivizem, Mladina, Družbena akcija, narativna teorija, angažirani dokumentarni filmi, Študije spolov, 1946-, Poročanje, formalna analiza, reprezentacija homoseksualnosti, naracija, sociologija medijev, Televizijske postaje, Odnosi z javnostmi, mladinska distopija, posploševanje, melodramatičnost, odnosi z gledalci, komercialne televizije, Dokumentarne televizijske oddaje, Ideologije, begunska kriza, Časniki, Begunci, mladi, teorije množične komunikacije, habitus, novinarsko polje, kapital, reprezentacija družine, televizijske zvrsti, televizijske vsebine, televizijska potrošnja, diskurz, banalni nacionalizem, huliganstvo, televizijsko poročanje, globalna doba, Informacije, Mediji in mladina, družbena realnost, gledalci, diplomska dela, konvergenca, družbena televizija, spektakel, Bar, Politični pritiski, Novinarstvo, Politiki, televizijske oddaje, resničnostne oddaje, Televizijske nadaljevanke, Svetovni splet, Videoigre, Slovenija, Nasilje, Dom, novice, Radio, Digitalne komunikacije, Družbeni mediji, Konvergenca (Telekomunikacije), Convergence (Telecommunication), Radiodifuzija, Youth, hollywoodski popularni filmi., popularizacija, Amazon Prime Video, motivacija, Get Out, Jordan Peele, Netflix, video na zahtevo, aktivizem, odnosi z mediji, zemeljski plin, fracking, pretočni video, post-rasno obdobje, barvno-slepi rasizem, shizofrenija, policijsko nasilje, stigma, nasilje, genialnost., sužnjelastništvo, ZDA po Obamovem mandatu, črni moški, zadnje dekle, ki umre prvi, subverzija žanra, črni jelen, odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje, preobrazbena televizija, hibridnost, žanrska analiza, prenova doma., lik serijskega morilca, avtentičnost skozi dokumentaristiko, stilistika v dokumentarnem filmu, samoobjektifikacija, objektifikacija, opolnomočenje, resničnost, dokumentarni film, anti-junak, identifikacija, neoliberalizem, podjetniška subjektiviteta, resničnostni šov, tekmovalnost, individualizem, lokalnost., pripadnost, moralna razbremenitev., tržna znamka nogometnega kluba, družbena omrežja, povezovanje z drugimi navijači, Športni dogodki, nacionalna identiteta, The Biggest Loser Slovenija, resničnostna televizija, Kmetija: Nov začetek, formati resničnostne televizije, primerjava., The Biggest Loser Slovenija., mediji, nacionalni mit, moškost, trubadurska ljubezen, življenjskostilno oglaševanje., telo, Resničnostni šov, Big Brother, protagonistke, feministična filmska kritika, videospoti, filmska montaža, konstrukcija realnosti, mediji., televizija, nadzor, timsko delo, neoliberalizem., Verižno gledanje, digitalizacija, mit, resničnostne oddaje., razred, kolektivna inteligenca, spol, razkodiranje sporočil, občinstvo, participatorna kultura, medijska konvergenca, nacionalni ponos, nacionalni heroj, medijska podoba, medijsko posredovan šport., YouTube, samopodoba, samoreprezentacija, Twitter, lažne novice, Donald Trump., komodifikacija, emocionalno delo, komercializacija., rave, sebek, teorija rabe in gratifikacije., Subkulture, dominantne kulture, Filmska tehnika