Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tanja Mihalič

Together there are 279 keywords, that are appearing 816 times.
107 of them (38.35 % of all) appear more than once, together appearing 644 times (78.92 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
72x11.18%turizem
40x6.21%Slovenija
38x5.9%analiza
31x4.81%raziskave
22x3.42%tourism
19x2.95%analysis
16x2.48%turistična geografija
15x2.33%research, povpraševanje
14x2.17%uravnotežen razvoj
13x2.02%razvoj, ponudba
12x1.86%modeli
10x1.55%hotelirstvo, sustainable development
9x1.4%varstvo okolja, trženje
8x1.24%okolje, tourist geography
7x1.09%ekologija, primeri, case study, nočitve
6x0.93%potovanja, Internet, turistični proizvod, regije
5x0.78%planiranje, podjetje, ocene, ekonomski razvoj, mednarodne primerjave
4x0.62%Italija, kultura, konkurenčnost, travel, zadovoljstvo, storitve, potovalni uradi, cases, ekonomska rast
3x0.47%trajnostni razvoj, informacijska tehnologija, destination, zgodovina, mladina, turistična industrija, šport, uspešnost poslovanja, decision making, regresijske analize, management, bruto domači proizvod, standardi, Avstrija, gostinstvo, poslovanje podjetja, ekonomski vidik, meritve, Španija, dohodek, models, cena, dohodkovna elastičnost, zdravilišča, pandemic
2x0.31%Velika Britanija, satisfaction, EU, benchmarking, cilj, trademarks, Nizozemska, trendi, potrošnja, odnosi s strankami, state, regionalni razvoj, kodeksi, trgovina, elastičnost povpraševanja, uporabniki, dogodek, varstvo voda, marketing, indikatorji, prebivalstvo, podeželje, kmečki turizem, tujci, Kitajska, Ljubljana, Covid-19, podatki, letalski promet, Hrvatska, prihodek, kvaliteta, development, etika, economic growth, pandemija, ekonomska razvitost, youth, certifikat, strategija, stroški
1xnaravno bogastvo, financiranje, lokalna samouprava, vrednotenje, cenovna elastičnost, projekti, Kras, Črna gora, pomorski transport, klimatologija, družba, skladi, spremembe, recesije, Bernardin Group, inflacija, športne igre, potniški promet, transport, anlaiza, krize, družbena odgovornost, informacijski sistemi, klasifikacija, Švedska, Irska, stopnja rasti, Grčija, Portugalska, Danska, vizija, Bled, Primorska, Vipava, vinarstvo, Belgija, obdobje 1980-2001, rast, plačilna bilanca, obdobje 1975 - 1998, strateški management, kapacitete, elektronsko trženje, marketing mix, socialni vidik, Nova gorica, elektronsko poslovanje, komuniciranje, rekreacija, infrastruktura, Hotel pri Belokranjcu, družinsko podjetje, izbira, Indija, filmska industrija, poslovni grozdi, Slovaška, komparacija, Hotel Jezero, Hotel Jelovica, Madžarska, film, vlada, metodologija, uvoz, izvoz, Vietnam, definicija, Nemčija, ekonometrija, dobrine, tujski promet, država, segmentacija, prostovoljstvo, konkurenca, strategy, oblikovanje cene, kalkulacije, kongresni turizem, social networks, motivation, urban tourism, changes, Italy, consumer behaviour, foreign languages, Russia, Spain, sports, climbing, leisure, drugs, abortion, community, interests, criminal, prostitution, generation gap, proizvod, interpersonel relations, cooperation, corporate culture, environment, hotel industry personnel, creativity, overtourism, trends, circular development, Austria, Switzerland, Malaysia, population, Evropa, ZDA, reševanje problemov, social responsibility, Slovenia, congress tourism, Mauritania, history, r esislience, risk, questionnaires, socialne mreže, lokalna skupnost, preizkušanje domnev, vedenje potrošnikov, planning, innovations, Gana, blagovne znamke, event, tourist product, Afrika, social network, hypotheses testing, inovativnost, organizacija, komparacije, potrošnik, destinacija, Thermana Laško, demografija, China, demography, culture, North Macedonia, svetovanje, products, market, methodology, data, sharing economy, consumer, hotel industry, luxury, environmental protection, energetics, climate change, Airbnb, competitivity, cultural heritage, sodelovanje, Hrvaška, Croatia, Litva, protection, natural resources, Estonija, Latvija, metode