Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tanja Mihalič

Together there are 276 keywords, that are appearing 808 times.
107 of them (38.77 % of all) appear more than once, together appearing 639 times (79.08 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
71x11.11%turizem
39x6.1%Slovenija
38x5.95%analiza
30x4.69%raziskave
22x3.44%tourism
19x2.97%analysis
16x2.5%turistična geografija
15x2.35%research
14x2.19%uravnotežen razvoj, povpraševanje
13x2.03%razvoj
12x1.88%modeli, ponudba
10x1.56%hotelirstvo, sustainable development
9x1.41%trženje, varstvo okolja
8x1.25%okolje, tourist geography
7x1.1%primeri, ekologija, case study, nočitve
6x0.94%Internet, regije, turistični proizvod, potovanja
5x0.78%podjetje, ocene, planiranje, mednarodne primerjave, ekonomski razvoj
4x0.63%kultura, zadovoljstvo, cases, konkurenčnost, ekonomska rast, potovalni uradi, Italija, travel, storitve
3x0.47%pandemic, management, cena, dohodek, šport, zdravilišča, mladina, ekonomski vidik, standardi, decision making, zgodovina, models, turistična industrija, informacijska tehnologija, Avstrija, destination, regresijske analize, bruto domači proizvod, gostinstvo, dohodkovna elastičnost, uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja, Španija, meritve, trajnostni razvoj
2x0.31%cilj, varstvo voda, state, indikatorji, kmečki turizem, trendi, potrošnja, satisfaction, Velika Britanija, kvaliteta, regionalni razvoj, dogodek, trgovina, EU, uporabniki, elastičnost povpraševanja, development, podeželje, Covid-19, kodeksi, economic growth, Nizozemska, ekonomska razvitost, benchmarking, certifikat, etika, prebivalstvo, letalski promet, marketing, Ljubljana, podatki, Hrvatska, pandemija, youth, tujci, strategija, stroški, prihodek, trademarks, odnosi s strankami, Kitajska
1xcenovna elastičnost, financiranje, segmentacija, projekti, skladi, lokalna samouprava, potniški promet, spremembe, Bernardin Group, klimatologija, družba, pomorski transport, družbena odgovornost, transport, informacijski sistemi, športne igre, anlaiza, inflacija, Kras, recesije, krize, Črna gora, dobrine, Švedska, Irska, stopnja rasti, Grčija, Portugalska, Danska, vizija, Bled, Primorska, Vipava, vinarstvo, Belgija, obdobje 1980-2001, rast, plačilna bilanca, obdobje 1975 - 1998, strateški management, kapacitete, elektronsko trženje, marketing mix, socialni vidik, Nova gorica, elektronsko poslovanje, komuniciranje, rekreacija, infrastruktura, izbira, Hotel pri Belokranjcu, Indija, filmska industrija, film, družinsko podjetje, poslovni grozdi, Hotel Jezero, Hotel Jelovica, Madžarska, Slovaška, vlada, ekonometrija, metodologija, uvoz, izvoz, Vietnam, definicija, Nemčija, vrednotenje, klasifikacija, tujski promet, država, komparacija, planning, foreign languages, Russia, community, interests, kongresni turizem, kalkulacije, social networks, creativity, konkurenca, oblikovanje cene, criminal, prostitution, risk, questionnaires, hotel industry, luxury, leisure, climbing, abortion, drugs, Spain, sports, motivation, consumer behaviour, Mauritania, history, r esislience, Slovenia, congress tourism, Malaysia, cooperation, interpersonel relations, hotel industry personnel, Switzerland, social responsibility, population, trends, overtourism, innovations, Italy, proizvod, circular development, Evropa, ZDA, reševanje problemov, Austria, environmental protection, energetics, protection, corporate culture, social network, hypotheses testing, preizkušanje domnev, socialne mreže, Afrika, Gana, prostovoljstvo, lokalna skupnost, demografija, China, komparacije, cultural heritage, potrošnik, metode, organizacija, inovativnost, demography, culture, Thermana Laško, natural resources, tourist product, event, environment, Airbnb, generation gap, urban tourism, data, methodology, consumer, sharing economy, products, market, Estonija, Latvija, North Macedonia, svetovanje, climate change, blagovne znamke, strategy, sodelovanje, Litva, Croatia, competitivity, changes, naravno bogastvo