Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Tanja Mihalič

Together there are 266 keywords, that are appearing 779 times.
107 of them (40.23 % of all) appear more than once, together appearing 620 times (79.59 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
71x11.45%turizem
39x6.29%Slovenija
38x6.13%analiza
30x4.84%raziskave
18x2.9%tourism
16x2.58%turistična geografija
15x2.42%analysis
14x2.26%povpraševanje, uravnotežen razvoj
13x2.1%razvoj
12x1.94%modeli, research, ponudba
10x1.61%hotelirstvo
9x1.45%varstvo okolja, trženje
8x1.29%okolje
7x1.13%sustainable development, nočitve, primeri, ekologija, case study
6x0.97%regije, turistični proizvod, tourist geography, Internet, potovanja
5x0.81%planiranje, ocene, ekonomski razvoj, podjetje, mednarodne primerjave
4x0.65%potovalni uradi, storitve, zadovoljstvo, ekonomska rast, konkurenčnost, Italija, kultura, cases
3x0.48%šport, mladina, zdravilišča, gostinstvo, zgodovina, travel, decision making, standardi, meritve, management, dohodek, cena, ekonomski vidik, dohodkovna elastičnost, regresijske analize, turistična industrija, Avstrija, poslovanje podjetja, bruto domači proizvod, pandemic, informacijska tehnologija, Španija, trajnostni razvoj, uspešnost poslovanja
2x0.32%EU, prebivalstvo, Nizozemska, Velika Britanija, odnosi s strankami, benchmarking, kmečki turizem, tujci, cilj, trademarks, marketing, elastičnost povpraševanja, varstvo voda, Hrvatska, strategija, kvaliteta, etika, podeželje, Kitajska, trgovina, uporabniki, kodeksi, indikatorji, ekonomska razvitost, prihodek, regionalni razvoj, dogodek, Covid-19, trendi, certifikat, stroški, Ljubljana, podatki, state, pandemija, satisfaction, letalski promet, potrošnja, development, destination, models, economic growth, youth
1xfilm, interpersonel relations, hotel industry personnel, vlada, corporate culture, Indija, Hotel pri Belokranjcu, družinsko podjetje, cooperation, poslovni grozdi, izbira, filmska industrija, Hotel Jelovica, inflacija, športne igre, Malaysia, anlaiza, congress tourism, krize, Mauritania, Bernardin Group, recesije, Črna gora, Switzerland, Hotel Jezero, ekonometrija, Madžarska, komparacija, segmentacija, projekti, financiranje, skladi, Slovaška, država, Grčija, Portugalska, Belgija, obdobje 1980-2001, stopnja rasti, Švedska, vizija, Danska, Irska, socialni vidik, Nova gorica, rast, obdobje 1975 - 1998, strateški management, kapacitete, plačilna bilanca, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, komuniciranje, marketing mix, vinarstvo, Vipava, circular development, trends, definicija, metodologija, Austria, Nemčija, klasifikacija, tujski promet, history, overtourism, uvoz, creativity, Bled, Primorska, innovations, rekreacija, izvoz, Vietnam, infrastruktura, dobrine, pomorski transport, Russia, competitivity, foreign languages, sodelovanje, Croatia, Litva, community, Estonija, Latvija, kongresni turizem, kalkulacije, event, tourist product, Afrika, blagovne znamke, social networks, svetovanje, oblikovanje cene, konkurenca, interests, Airbnb, hotel industry, luxury, environmental protection, energetics, questionnaires, risk, sports, climbing, leisure, consumer, sharing economy, abortion, prostitution, criminal, drugs, data, products, market, methodology, Gana, prostovoljstvo, naravno bogastvo, vrednotenje, cenovna elastičnost, Slovenia, social responsibility, metode, Evropa, potrošnik, population, Kras, lokalna samouprava, družbena odgovornost, družba, klimatologija, r esislience, Spain, informacijski sistemi, transport, potniški promet, komparacije, organizacija, social network, hypotheses testing, consumer behaviour, planning, motivation, lokalna skupnost, socialne mreže, preizkušanje domnev, demografija, China, inovativnost, reševanje problemov, ZDA, proizvod, Thermana Laško, demography, culture, Italy, spremembe