Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Mihalič

Vseh ključnih besed je 266, ki se skupaj pojavijo 779 krat.
107 ključnih besed (40.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 620 krat (79.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
71x11.45%turizem
39x6.29%Slovenija
38x6.13%analiza
30x4.84%raziskave
18x2.9%tourism
16x2.58%turistična geografija
15x2.42%analysis
14x2.26%povpraševanje, uravnotežen razvoj
13x2.1%razvoj
12x1.94%modeli, research, ponudba
10x1.61%hotelirstvo
9x1.45%varstvo okolja, trženje
8x1.29%okolje
7x1.13%sustainable development, nočitve, primeri, ekologija, case study
6x0.97%regije, turistični proizvod, tourist geography, Internet, potovanja
5x0.81%planiranje, ocene, ekonomski razvoj, podjetje, mednarodne primerjave
4x0.65%potovalni uradi, storitve, zadovoljstvo, ekonomska rast, konkurenčnost, Italija, kultura, cases
3x0.48%šport, mladina, zdravilišča, gostinstvo, zgodovina, travel, decision making, standardi, meritve, management, dohodek, cena, ekonomski vidik, dohodkovna elastičnost, regresijske analize, turistična industrija, Avstrija, poslovanje podjetja, bruto domači proizvod, pandemic, informacijska tehnologija, Španija, trajnostni razvoj, uspešnost poslovanja
2x0.32%EU, prebivalstvo, Nizozemska, Velika Britanija, odnosi s strankami, benchmarking, kmečki turizem, tujci, cilj, trademarks, marketing, elastičnost povpraševanja, varstvo voda, Hrvatska, strategija, kvaliteta, etika, podeželje, Kitajska, trgovina, uporabniki, kodeksi, indikatorji, ekonomska razvitost, prihodek, regionalni razvoj, dogodek, development, economic growth, trendi, Ljubljana, stroški, certifikat, Covid-19, youth, podatki, satisfaction, pandemija, letalski promet, models, state, potrošnja, destination
1xcorporate culture, družinsko podjetje, film, interpersonel relations, vlada, hotel industry personnel, filmska industrija, Indija, cooperation, Hotel pri Belokranjcu, izbira, poslovni grozdi, Hotel Jelovica, inflacija, športne igre, Malaysia, anlaiza, congress tourism, krize, Mauritania, Bernardin Group, recesije, Črna gora, Switzerland, Hotel Jezero, ekonometrija, Madžarska, komparacija, segmentacija, projekti, financiranje, skladi, Slovaška, država, Danska, Irska, Švedska, stopnja rasti, obdobje 1980-2001, Belgija, Bled, Grčija, Portugalska, socialni vidik, Nova gorica, rast, obdobje 1975 - 1998, strateški management, kapacitete, plačilna bilanca, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, komuniciranje, marketing mix, vizija, vinarstvo, circular development, trends, definicija, metodologija, Austria, Nemčija, klasifikacija, tujski promet, history, overtourism, uvoz, creativity, Primorska, Vipava, innovations, Vietnam, izvoz, infrastruktura, rekreacija, dobrine, pomorski transport, Russia, competitivity, foreign languages, sodelovanje, Croatia, Litva, community, Estonija, Latvija, kongresni turizem, kalkulacije, event, tourist product, Afrika, blagovne znamke, social networks, svetovanje, oblikovanje cene, konkurenca, interests, Airbnb, hotel industry, luxury, environmental protection, energetics, questionnaires, risk, sports, climbing, leisure, consumer, sharing economy, abortion, prostitution, criminal, drugs, data, products, market, methodology, Gana, prostovoljstvo, naravno bogastvo, vrednotenje, cenovna elastičnost, Slovenia, social responsibility, metode, Evropa, potrošnik, population, Kras, lokalna samouprava, družbena odgovornost, družba, klimatologija, r esislience, Spain, informacijski sistemi, transport, potniški promet, komparacije, organizacija, social network, hypotheses testing, consumer behaviour, planning, motivation, lokalna skupnost, socialne mreže, preizkušanje domnev, demografija, China, inovativnost, reševanje problemov, ZDA, proizvod, Thermana Laško, demography, culture, Italy, spremembe