Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Alenka Gril

Vseh ključnih besed je 160, ki se skupaj pojavijo 193 krat.
23 ključnih besed (14.38 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 56 krat (29.02 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x8.93%socialno delo
4x7.14%šolska svetovalna služba, duševno zdravje
3x5.36%mladostništvo, epidemija covida-19, šolsko svetovalno delo
2x3.57%socialna sprejetost, svetovalna služba, družina, glas otroka, otroci, prehod v odraslost, družine, skupnost, socialni stiki, spremembe, socialno delo v šoli, mladi, uspešnost, stres, otroci s posebnimi potrebami, kompetence, osnovna šola
1xsocialno delo v osnovni šoli, COVID-19, razredna skupnost, soočanje s spremembami, inkluzivna razredna klima, starševstvo, socialna izključenost otrok, psihosocialne posledice prekomerne telesne teže, vrstniški odnosi, pomembne druge osebe, čustveno varna šola, reševanje konfliktov, čustveno-vedenjske težave, vzgojni zavod, mladostnik, varovalni dejavniki dejavniki tveganja, študenti, socialni konteksti, spremembe v vedenju in čustvovanju, skupina, odraščanje, osamosvajanje, kvazi-naravni eksperiment, socialna identiteta, socialna kohezivnost, digitalizacija, medosebni odnosi, čustva, mednarodna mobilnost študentov, program Erasmus, kulturni šok, mladi na prehodu v odraslost, dejavniki tveganja, težave v duševnem zdravju, krepitev duševnega zdravja, varovalni dejavniki, obratni kulturni šok, ponovni vstop, organizacijska kultura, mladinski center, vzgoja mladostnikov, vzgojni stili, potrebe in pričakovanja, podpora, Koroška, devetošolci, skavti, epidemija COVID-19, kognicija, fizično distanciranje, optimizem, skupnostni centri, tesnoba, covid-19, študentje, omejevalni ukrepi, motivacija, strategije spoprijemanja, svojci, oskrba na domu, stiske, demenca, pedagoški pristopi, montessori vrtci, inkluzija, pandemija, Krepitev družine, srednje šole, šolske svetovalne službe, dijaki, generacija Z., generacija Y, prihodnje razmišljanje, izzivi prihodnosti, zaposleni, vzgoja in izobraževanje, vzgoja, predšolski otroci, starševske kompetence, slovenska osnovna šola, vključevanje otrok priseljencev v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem, koncept inkluzivnosti in koncept spoštovanja otroštva, otroci priseljenci, pozitiven razvoj mladih, Mladostniki, motnje hranjenja, duševna stiska, duševna motnja, disciplina., razredna klima, učenci s posebnimi potrebami, osnovnošolsko izobraževanje, šolski prostor, medvrstniško nasilje, ki imajo posebne potrebe, ki so dolgotrajno bolni, sodelovanje z udeleženimi v procesu pomoči in podpore, ukrepanje, preprečevanje, vrste medvrstniškega nasilja, vloge v medvrstniškem nasilju, pomoč in podpora, nestrukturiran prosti čas, svetovalno delo v vrtcu, socialno delo v svetovalni službi, inkluzija otrok s posebnimi potrebami, pomoč ob duševnih stiskah, socialno delo v izrednih razmerah, socialna anksioznost, študentje fakultete za socialno delo, inkluzija priseljencev, epidemija Covid-19, aktivacija mladih, sodelovanje mladih, mladinsko delo, čustvene in vedenjske težave, Inkluzija, socialno delo z družino, preventivni program, delovni odnos, utemeljeno na odnosu, ustvarjalni pristopi, pomoč z umetnostjo, glasba, socialna omrežja, vrstniške skupine, mladost, identitete, ples in gib, likovnost, spretnosti socialnih delavk, odnos med strokovno delavko in družino, socialno kulturno delo, pravljice, fotografije, gledališče, mladinski centri