Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Petra Gregorčič Mrvar

Vseh ključnih besed je 138, ki se skupaj pojavijo 283 krat.
28 ključnih besed (20.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 173 krat (61.13 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
27x15.61%pedagogika
26x15.03%pedagoška metodologija
14x8.09%diplomska dela
13x7.51%šolsko svetovanje
10x5.78%šolsko svetovalno delo
8x4.62%magistrska dela
7x4.05%sodelovanje, svetovalni delavci
6x3.47%osnovna šola, šolska svetovalna služba
5x2.89%diplomsko delo
4x2.31%mladostniki, učitelji
3x1.73%starši, vrtci, prosti čas, svetovalno delo, preventiva, šola
2x1.16%osnovne šole, priseljenci, šolski svetovalni delavci, dejavnosti pomoči, duševno zdravje, ravnatelji, izobraževanje na daljavo, gimnazije, zlorabe
1xvzgojitelji, pomoč otrokom, komunikacija, pomočniki vzgojiteljev, vzgojiteljice, mobing, učne težave, zgodovina šolstva, zgodovina, razredniki, timsko delo, besedna komunikacija, konflikti, govorilne ure, didaktika, pomočnice vzgojiteljic, umetnost, pouk, sodelovanje s starši, partnerstvo, žalovanje, mediji, pedagoška sociologija, mladi, zasebni vrtci, katoliški vrtci, pedagoško svetovanje, svetovalci, centri za socialno delo, CAP program, predšolski otroci, zamemarjanje, nacionalne smernice, programske smernice, dijaki, vključevanje, podaljšano bivanje, državljanstvo, svetovalni centri, participacija, medkulturnost, šolska politika, dijaški domovi, srednje šole, Avstrija, šolski sistemi, interkulturnost, primerjalna pedagogika, nebesedna komunikacija, kompetenčni model, spolno nadlegovanje, dijaki in dijakinje, spolno nasilje, prepoznavanje, elementi formativnega spremljanja, samopoškodbeno vedenje, strokovni delavci in delavke, epidemija covid-19, razrednik, epidemija covida-19, oddelčna skupnost, oddelek, otroci s posebnimi potrebami, dodatna strokovna pomoč na daljavo, razvojno-preventivne dejavnosti, Formativno spremljanje, Psihično medvrstniško nasilje, vrste nasilja, mentorji otroških parlamentov, otroški parlament, podobe otroštva, učenci, doživljanje nasilja, kurativa, prijatelji, tvegana vedenja, družina, Covid-19, vloga učencev., duševne motnje, preventivne dejavnosti, obravnava otrok, interni tim, žrtev, nasilje v družini, obravnava spletnega nasilja, nasilje, multidisciplinarni tim, pedagog, interesne dejavnosti, prostočasne dejavnosti, kompetentnost, participacija otrok, kompetence, osnovnošolci, spletno nasilje, medsebojno sodelovanje, supervizija, predšolska vzgoja, vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic, preprečevanje stigmatiziranosti, svetovalne delavke, razvojno-edukativni model supervizije, vrtec, viri podpore, medvrstniško nasilje, stiske, težave, vprašanja, organizacija pouka