Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Petra Gregorčič Mrvar

Vseh ključnih besed je 133, ki se skupaj pojavijo 277 krat.
28 ključnih besed (21.05 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 172 krat (62.09 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
27x15.7%pedagogika
26x15.12%pedagoška metodologija
14x8.14%diplomska dela
13x7.56%šolsko svetovanje
10x5.81%šolsko svetovalno delo
8x4.65%magistrska dela
7x4.07%sodelovanje, svetovalni delavci
6x3.49%šolska svetovalna služba, osnovna šola
5x2.91%diplomsko delo
4x2.33%učitelji, mladostniki
3x1.74%svetovalno delo, vrtci, prosti čas, preventiva, starši
2x1.16%šolski svetovalni delavci, priseljenci, izobraževanje na daljavo, ravnatelji, osnovne šole, dejavnosti pomoči, duševno zdravje, gimnazije, šola, zlorabe
1xbesedna komunikacija, pomočniki vzgojiteljev, vzgojitelji, nebesedna komunikacija, komunikacija, pomočnice vzgojiteljic, timsko delo, učne težave, mobing, zgodovina šolstva, vzgojiteljice, svetovalni centri, umetnost, konflikti, govorilne ure, didaktika, pomoč otrokom, podaljšano bivanje, sodelovanje s starši, partnerstvo, žalovanje, mediji, pedagoška sociologija, mladi, zasebni vrtci, katoliški vrtci, pedagoško svetovanje, svetovalci, centri za socialno delo, CAP program, predšolski otroci, zamemarjanje, nacionalne smernice, programske smernice, vključevanje, medkulturnost, dijaki, zgodovina, državljanstvo, pouk, šolska politika, interkulturnost, dijaški domovi, srednje šole, Avstrija, šolski sistemi, primerjalna pedagogika, participacija, Psihično medvrstniško nasilje, dodatna strokovna pomoč na daljavo, oddelek, otroci s posebnimi potrebami, epidemija covid-19, dijaki in dijakinje, strokovni delavci in delavke, oddelčna skupnost, razrednik, preprečevanje stigmatiziranosti, svetovalne delavke, preventivne dejavnosti, duševne motnje, epidemija covida-19, spolno nadlegovanje, spolno nasilje, Covid-19, družina, vloga učencev., kurativa, doživljanje nasilja, prijatelji, tvegana vedenja, samopoškodbeno vedenje, prepoznavanje, elementi formativnega spremljanja, razvojno-preventivne dejavnosti, Formativno spremljanje, vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic, predšolska vzgoja, multidisciplinarni tim, pedagog, interni tim, obravnava otrok, žrtev, kompetence, kompetenčni model, prostočasne dejavnosti, organizacija pouka, interesne dejavnosti, vrste nasilja, kompetentnost, nasilje v družini, nasilje, vrtec, vprašanja, razvojno-edukativni model supervizije, supervizija, medsebojno sodelovanje, težave, stiske, osnovnošolci, obravnava spletnega nasilja, spletno nasilje, medvrstniško nasilje, viri podpore, razredniki