Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Anže Burger

Together there are 126 keywords, that are appearing 134 times.
7 of them (5.56 % of all) appear more than once, together appearing 15 times (11.19 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x20%spletno nakupovanje
2x13.33%luksuz, COVID-19, vplivneži, Instagram, nakupno vedenje, družbena omrežja
1xfotografija, heterogenost preferenc, dvostranskost, eksplicitna priporočila, vizualna estetika, trženje, lokalno pridelana hrana, lokalno, turistične kmetije, velikost občinstva, kreiranje vizualne vsebine, valenca govoric, voditeljski vložek., farmacevtski izdelki, sponzorstvo, tradicionalni radijski oglas, oglaševalska akcija, znamčena vsebina, zdravila brez recepta, pandemija koronavirusa, blagovna znamka., 7p, epidemija, covid-19, marketinški splet, Luksuz, psihološka bližina, kartica, developing countries, institutions, developed countries, trade representation agencies, enterprises abroad, management, personnel, knowledge, Podjetja, Diplomska dela, Gospodarska kriza (2008), Internacionalizacija, tuji trgi, Gorenje, enterprises, internationalization, zaupanje, spletne govorice, Oglaševanje, plačilo po povzetju, PayPal, spletni nakupovalni voziček, vplivnostni marketing, luksuzna kozmetika, socialne funkcije, mestni gozd, socialni marketing, kozmetika, luksuzne kozmetične znamke, spletni nakup, prednost in slabosti spletnega nakupovanja, glasba, naročnine, model sprejemanja tehnologije, difuzija inovacij, ezdravje, mzdravje, platforme za pretočno predvajanje glasbe., umetna inteligenca, spletno nakupovanje v živo, nakupna odločitev potrošnika, trendi spletnega nakupovanja, študija primera, digitalni marketing, personalizacija potrošnikove izkušnje, telezdravje, hedonizem, cena, cenovne strategije, zelen način življenja, nagrobne sveče, eko krivda, nakupne odločitve, cenovna občutljivost, nadgradnje naročniških paketov, spol, utilitarizem, vrednost znamk, osebnost tržnih znamk, telekomunikacije, interaktivno nakupovanje, potrošniški minimalizem, spletni vplivneži, luksuzne blagovne znamke, odločitvena pot potrošnika, nakupne namere, monetarno tržno komuniciranje, motivacija, oglaševanje, večkanalna strategija, multipla regresija, potrošniška krivda, pandemija, medorganizacijski trg, nakupna pot, inspirativno tržno komuniciranje, inspiracija, nakupno vedenje potrošnikov, trajnostno trženje, dejavniki odvračanja, dejavniki motivacije, minimalističen življenjski slog, dimenzije potrošniškega minimalizma, trajnostna potrošnja, hitra moda, grafični bienali, marketing umetnosti, zbirateljstvo, originalna umetniška grafika, marketinške strategije, blagovna znamka