Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Urška Perenič

Vseh ključnih besed je 205, ki se skupaj pojavijo 253 krat.
21 ključnih besed (10.24 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 69 krat (27.27 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x26.09%slovenska književnost
5x7.25%bolonjske diplome
4x5.8%radijska igra, slovenski pisatelji
3x4.35%intermedialnost, bolonjski magisteriji, analiza, zvočni elementi
2x2.9%19. stoletje, razumevanje, slovenska poezija, empirična literarna veda/znanost (ELV/ELZ), splet, pisemska korespondenca, radijska igra za otroke, radio, ustanove, zgodovinski roman, kulturna dediščina, branje, Slovenija
1xmedijske tehnologije, pomnjenje, zvočnost, medialnost, intervju, anketni vprašalnik, založba, osebnosti, rima, pisanje, domače branje, Lutkovno gledališče Ljubljana, bralna značka, Slovenska matica, Matej Bor, slovenske pisateljice, transspolnost, literarna interpretacija, empirična literarna znanost (ELZ), slovenski romani, razvoj medijskih tehnologij, afazija, literarno vrednotenje, Dobre knjige, kresnik, transspolne literarne osebe, Suzana Tratnik, Jože Javoršek, pesniško besedilo, NOB, Književni listi časopisa Delo, medijska literarna veda, slovenske televizijske serije, Nataša Sukič, Ljuba Prenner, novejši mediji, televizija, medij, revolucija, empirična literarna veda, zapuščine, toponomastika, spomeniki, ulice, gibljivost, korespondenca, rastlinstvo, črtica, pisma, moderna, Kamnik, literarna teorija, kratki animirani film, animirani film, filmska adaptacija, slovenska dramatika, tematologija, kantavtorstvo, vsebinsko-izrazni vidiki medija, pravjica, teortski modeli, strukturalistični pristop, feministični pristop, povest, Škofjeloško hribovje, kratka proza, magistrska dela, Dom in svet, ekspresionizem, socialni realizem, kolaboracija, idiom, anketa, 2. svetovna vojna, okupacija, odporniško gibanje, vojna tematika, roman, geografske diplome, fitogeografija, gozdne združbe, kvantitativne metode, zaključne seminarske naloge, Strmol, biografskost, družina Hribar, zakonca Hribar, pričevanja, eksperiment, Franc Veriti, slovenski pesniki, France Prešern, Anton Aškerc, Janez Menart, slovenske pesnice, avtobiografskost, Boris Pahor, zbirka novel Grmada v pristanu, fašizem, otroška perspektiva, Svetlana Makarovič, Povodni mož, Igla, mala balada, balada, sodobna balada, Coprnica, Godčeve balade, Lepa Vida, Prekop, Neiztrohnjeno srce, Mejnik, Italija, zamejski Slovenci, slovenščina, angleščina, angleška književnost, dogajalni prostor, nacionalne ideje, moralni zgled, bralka, idealna bralka, slaba bralka, literatura, družbeni prostor, literarna geografija, The Voyage Out, literatura in množični mediji, Feri Lainšček, Trst, Virginia Woolf, Njeno življenje, geokriticizem, Barbara Piatti, Bertrand Westphal, Zofka Kveder, ljudska pesem, folklora, karnevalizacija, ljudsko-smehovna kultura, groteska, Prežihov Voranc, karneval, Andrej Blatnik, Frane Puntar, Rosanda Sajko, Lučka Gruden, mediji, Jamnica, Mihail M. Bahtin, kmečki upori, Fran Jaklič: Ljudska osveta, Ivan Lah: Uporniki, figurativni jezik, zgodovinska povest, Popotnik široke in ozke poti, slovenska nacionalna literatura, alegorična povest, eksempelsko pripovedovanje, ženska, teorija radijske igre, medijske študije, grad Brdo, rodbina Ekgh, Žiga Zois, Pavel Karađorđević, knjižna zbirka, Slava vojvodine Kranjske, knjižnice, Brdo pri Kranju, slovensko leposlovje, Biblija, Josip Broz - Tito, literarna zgodovina, Instagram, poezija na Instagramu, (inter)medialnost, ELZ/ELV, 20. stoletje, rokopisno gradivo, kolektivni spomin, meščanstvo, zapuščina, metafora