Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Petra Videmšek

Vseh ključnih besed je 237, ki se skupaj pojavijo 295 krat.
35 ključnih besed (14.77 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 93 krat (31.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x6.45%duševno zdravje, socialno delo
5x5.38%hendikep, zakonodaja, družina
4x4.3%nasilje
3x3.23%osnovna šola, centri za socialno delo, skrb zase, duševna bolezen
2x2.15%spolne zlorabe, ljubezen, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, mladostniki, inkluzija, osebni načrt, redne osnovne šole, otroci s posebnimi potrebami, otroci, institucionalno varstvo, stres, prosti čas, hendikepirani, samopodoba, pandemija, pomoč, konflikti, prizadetost, nasilje v družini, epidemija covida-19, ločitev, krepitev moči, socialna izključenost, trgovina z ljudmi, svetovalna služba
1xodnosi s starši, študenti, sindrom odtujevanja, revščina, ekonomski položaj, osebni stiki, otrokova korist, pravica do oskrbe, socialno delo v izrednih razmerah, socialno delo z družino, samostojnost, travma in okrevanje, gibalna oviranost, razveza, neodvisno življenje, individualizacija oskrbe, pravica do varstva, študentsko delo, vpliv filmov, nasilni odnosi, skrbništvo nad otroci po razvezi, modeli obravnave ljudi, bivalne enote, duševne motnje, psihično nasilje, partnerski odnosi, stališča socialnih delavk in delavcev, opolnomočenje, študij, prekinitev partnerske zveze, oče, stališča učiteljev, očetje, izvirni delovni projekti pomoči, očetovstvo, razveza zakonske zveze, preživljanje, vrstniška mediacija, hendikepirane ženske, materinstvo, hendikepirane matere, človekove pravice, mladinski domovi, vzgojni zavodi, prepoved približevanja, sodelovanje centrov za socialno delo in policije, varne hiše za moške, pomoč žrtvam, spolnost, družbeno nesprejemnaje, policija, otroci in mladostniki, socialna integracija, varstveno delovni centri, asertivnost, zagovorništvo, perspektiva moči, uporabniška perspektiva, spremljevalci gibalno oviranih otrok, integracija, nasilje nad ženskami, ženske, socialne mreže, solidarnost, podpora, feminizem, družbena konstrukcija spola, bolniki, socialne veščine, zdravje, socialno delo v zdravstvu, srčno popuščanje, vrstniški mediatorji, šolska mediacija, koordinirana obravnava, skupnostna obravnava, zakon o duševnem zdravju, zastopništvo, prispevek študentk, potrebe bolnikov, stresni dejavniki, varstveni zavodi, terapevtski centri, nasilne ženske, nasilje nad moškimi, patriarhat, diskriminacija, šola, nasilje nad otroci, vloga šole, otroški vrtci, prijava suma nasilja, institucije, institucionalizacija, vrstniki, odnosi, rutine, komisija za usmerjanje, sprejemanje posebnih potreb, čustva, izzivi, občutki, starševska izgorelost, starševska izčrpanost, podpora socialnega dela, študij na daljavo, doživljanje, domovi za stare, socialnovarstvene storitve za stare ljudi, naučena nemoč, zadovoljstvo, učne težave, koncept delovnega odnosa, odpornost, šport, mladi, izzivi socialnih delavk, center za socialno delo, nasilje nad otroki, spolno nasilje, izzivi starševstva, šolske svetovalne delavke, IDPP, izvirni delovni projekt pomoči, prisotnost v odnosu, postavitev ciljev dela, starševstvo, naravna socialna mreža mladostnika, aktivna participacija, socialno delo v delovnem okolju, vodstvo, delo z mladostniki, mentorsko delo, razvoj osebnega odnosa, prirojene srčne napake, socialno delo v zdravstveni dejavnosti, učenci z motnjami v duševnem razvoju, socialnodelovni vidiki dela, obravnava učencev, jezik, socialno delo v šoli, delodajalci, zaposlovanje, socialna mreža, Socialno vključevanje, podpora socialne delavke, proces dela socialne delavke, sočutno zadovoljstvo, sekundarni travmatski stres, supervizija, strokovne delavke, supervizijski proces, refleksija, prostitucija, varovalni dejavniki, epidemija, metoda osebnega načrtovanja, mladinski center, načrtovalci, uporabniki, duševne stiske, spolno izkoriščanje, odnos socialnih delavk, primeri dobre prakse, etične dileme, delovni pogoji, učna baza, mentorstvo, prvi in drugi val epidemije COVIDA-19, izredne razmere, samospoštovanje, organizacija, mediji, akne, kriza duševnega zdravja, pandemija COVID-19, učitelji, prepoznavanje spolnih zlorab, sodelovanje, običajno šolanje, šolanje na daljavo, vzgojno-izobraževalni zavodi, svetovalni delavci, organizacijske strategije soočanja, osebne strategije soočanja, izobraževanje za socialno delo, travma, spolna zloraba, osebe s posebnimi potrebami, metoda individualnega načrtovanja, zajezitveni ukrepi, karantena, socialna izolacija, zaprtje šol, mladi na prehodu v odraslost, COVID-19, antipsihiatrija, vpliv uporabnika, normalizacija, duševna stiska, psihiatrija, sodelovanje s Fakulteto za socialno delo