Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Petra Videmšek

Vseh ključnih besed je 224, ki se skupaj pojavijo 281 krat.
34 ključnih besed (15.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 91 krat (32.38 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x6.59%duševno zdravje, socialno delo
5x5.49%družina, zakonodaja, hendikep
4x4.4%nasilje
3x3.3%osnovna šola, centri za socialno delo, duševna bolezen, skrb zase
2x2.2%otroci, socialna izključenost, stres, samopodoba, prosti čas, spolne zlorabe, nasilje v družini, prizadetost, mladostniki, otroci s posebnimi potrebami, trgovina z ljudmi, ljubezen, konflikti, ločitev, inkluzija, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, hendikepirani, institucionalno varstvo, osebni načrt, redne osnovne šole, pandemija, pomoč, svetovalna služba, epidemija covida-19
1xsocialne mreže, stališča učiteljev, oče, solidarnost, podpora, opolnomočenje, izvirni delovni projekti pomoči, razveza, integracija, sindrom odtujevanja, pravica do oskrbe, neodvisno življenje, ženske, socialna integracija, pravica do varstva, osebni stiki, otrokova korist, odnosi s starši, nasilje nad ženskami, spremljevalci gibalno oviranih otrok, asertivnost, uporabniška perspektiva, očetovstvo, stališča socialnih delavk in delavcev, skrbništvo nad otroci po razvezi, razveza zakonske zveze, očetje, revščina, preživljanje, študentsko delo, študij, nasilni odnosi, partnerski odnosi, zagovorništvo, varstveno delovni centri, bivalne enote, vpliv filmov, duševne motnje, krepitev moči, psihično nasilje, prekinitev partnerske zveze, perspektiva moči, gibalna oviranost, modeli obravnave ljudi, šola, prepoved približevanja, diskriminacija, terapevtski centri, institucije, prijava suma nasilja, hendikepirane ženske, nasilje nad otroci, materinstvo, otroški vrtci, sodelovanje centrov za socialno delo in policije, policija, patriarhat, družbena konstrukcija spola, feminizem, varne hiše za moške, nasilje nad moškimi, spolnost, družbeno nesprejemnaje, varstveni zavodi, nasilne ženske, vloga šole, stresni dejavniki, zakon o duševnem zdravju, mladinski domovi, vzgojni zavodi, zastopništvo, koordinirana obravnava, skupnostna obravnava, pomoč žrtvam, institucionalizacija, otroci in mladostniki, vrstniška mediacija, šolska mediacija, socialno delo v zdravstvu, srčno popuščanje, potrebe bolnikov, hendikepirane matere, človekove pravice, zdravje, vrstniški mediatorji, socialne veščine, bolniki, samostojnost, delovni pogoji, mladi, spolno nasilje, šport, zadovoljstvo, naučena nemoč, nasilje nad otroki, center za socialno delo, čustva, domovi za stare, socialnovarstvene storitve za stare ljudi, izzivi socialnih delavk, učne težave, koncept delovnega odnosa, spolna zloraba, travma, svetovalni delavci, vzgojno-izobraževalni zavodi, prepoznavanje spolnih zlorab, izobraževanje za socialno delo, organizacijske strategije soočanja, odpornost, sočutno zadovoljstvo, sekundarni travmatski stres, osebne strategije soočanja, sprejemanje posebnih potreb, komisija za usmerjanje, socialnodelovni vidiki dela, delodajalci, učenci z motnjami v duševnem razvoju, obravnava učencev, jezik, zaposlovanje, proces dela socialne delavke, vodstvo, socialno delo v delovnem okolju, Socialno vključevanje, podpora socialne delavke, socialno delo v šoli, šolske svetovalne delavke, občutki, izzivi, rutine, odnosi, doživljanje, študij na daljavo, izzivi starševstva, starševska izčrpanost, starševska izgorelost, podpora socialnega dela, učitelji, sodelovanje, vrstniki, samospoštovanje, mediji, akne, izredne razmere, odnos socialnih delavk, spolno izkoriščanje, supervizija, supervizijski proces, refleksija, prostitucija, prvi in drugi val epidemije COVIDA-19, etične dileme, socialno delo v izrednih razmerah, socialno delo z družino, travma in okrevanje, individualizacija oskrbe, študenti, prispevek študentk, sodelovanje s Fakulteto za socialno delo, primeri dobre prakse, organizacija, učna baza, mentorstvo, strokovne delavke, varovalni dejavniki, psihiatrija, duševna stiska, antipsihiatrija, COVID-19, karantena, normalizacija, vpliv uporabnika, običajno šolanje, šolanje na daljavo, osebe s posebnimi potrebami, metoda individualnega načrtovanja, zajezitveni ukrepi, socialna izolacija, načrtovalci, uporabniki, duševne stiske, epidemija, metoda osebnega načrtovanja, mladinski center, zaprtje šol, mladi na prehodu v odraslost, pandemija COVID-19, kriza duševnega zdravja, ekonomski položaj