Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iča Rojšek

Vseh ključnih besed je 257, ki se skupaj pojavijo 976 krat.
121 ključnih besed (47.08 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 840 krat (86.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
64x7.62%analiza
63x7.5%raziskave
54x6.43%trženje
39x4.64%storitve
35x4.17%Slovenija
29x3.45%potrošnik
23x2.74%zadovoljstvo
19x2.26%nakup
17x2.02%kvaliteta, case study, odnosi s strankami
16x1.9%podjetje
14x1.67%blagovne znamke, odločanje
13x1.55%prodaja, poslovno komuniciranje, lojalnost
12x1.43%vedenje potrošnikov, modeli
8x0.95%medorganizacijsko trženje, novi proizvodi, banke
7x0.83%proizvodi, strategija trženja, turizem, ponudba, cena, bančništvo
6x0.71%meritve, uspešnost poslovanja, medorganizacijski sistemi, poslovanje podjetja
5x0.6%prehrana, komuniciranje, razvoj, tržne raziskave, metode, primeri, majhna podjetja, prodaja na drobno
4x0.48%bančno poslovanje, izobraževanje, mladina, izvajanje, Internet, spremembe, prodajalna, konkurenčne prednosti, strategija, okolje, elektronsko poslovanje, kadri, informacijska tehnologija, tekstilna industrija, študenti, trg, ekologija, konkurenca
3x0.36%uporabniki, elektronsko trženje, identiteta podjetja, dejavnost, bančni sistemi, poslovna morala, image, trgovina, avtomobili, neprofitne organizacije, ankete, povpraševanje, EU, industrijsko podjetje, šport, oglas, standardi, varstvo okolja, marketing mix, zdravila, trgovinsko podjetje, tehnologija, organizacija, uspeh, farmacevtska industrija, znanje, zavarovalstvo, tveganje
2x0.24%dobrodelnost, planiranje, trendi, metodologija, oblikovanje cene, vrednost, direktno trženje, notranja trgovina, ocene, karakteristike, tržna analiza, efektivnost, embalaža, velika podjetja, inovativnost, letalski promet, sodelovanje, malo gospodarstvo, TQM, segmentacija, inovacije, otroci, etika, medosebni odnosi, zdravstvo, Mura, zaščita potrošnika, knjižnice, management, hotelirstvo, zakonodaja, programi, gostinstvo, psihologija potrošnika, informatika
1xposlovno okolje, srednja podjetja, vinarstvo, storitvene znamke, živilska industrija, Final Aluminij, pozicioniranje proizvoda, promocija, življenjski ciklus, karakteristika, franchising, Knjižnica Ivana Tavčarja, psihologija, življenjsko zavarovanje, inovacijski proces, blago, družbenoekonomski odnosi, lokacija, reklamacije, tržne poti, ekonomska propaganda, teorija, naloga, predstavništva, faze, strateško planiranje, strateške povezave, partnerstvo, zastopniki, vzorčenje, zavarovanje, letalstvo, struktura, merila, kemična industrija, alkoholne pijače, skladiščenje podatkov, motiviranje, organizacije, Alpina, osnovno šolstvo, andragogika, čevljarstvo, odličnost, zavarovalni zavodi, komunalne dejavnosti, socialni vidik, patenti, pohištvena industrija, avtorstvo, avtorsko pravo, problematika, podjetništvo, zdravstveno varstvo, teorija čakajočih vrst, kultura podjetja, vodenje projektov, projekti, gospodarski kriminal, Snaga, javno podjetje, reševanje problemov, telekomunikacije, vzajemno trženje, potrošnja, brezalkolohne pijače, potniški promet, železniški transport, cilj, otroško varstvo, izbira, voda, informacijska družba, majhno podjetje, družinsko podjetje, rastoče podjetje, družina, turistična geografija, starost, staranje, CEK, visoko šolstvo, direktive ES, odnosi z javnostjo, zaščita, poraba, Poclaine Hydraulics Žiri, medorganizacijskli sistemi, premoženje, zdravje, naravno bogastvo, materializem, teorije, sociološki vidik, denar, design, pospeševanje prodaje, sejmi, prostovoljne organizacije, Amnisty International Slovenije, električna energija, Elektro Ljubljana, medorganizacijako trženje, energetika, Gorenje, igralništvo, Hit, bela tehnika, odgovornost, papirna industrija, Zavod za prestajanje kazni zapora Ig, socialno trženje, subvencije, javni zavodi, plačilni instrumenti, Interpapir, predlogi, visoka tehnologija, družbena odgovornost, mobilna telefonija, internacionalizacija, vrednote, telefon, sponzorstvo, sredstva, financiranje, recesije, Lifeclass, mlekarstvo, spol, mednarodna trgovina, Radio Aktual, radio, Adacta Dynamics Support Center, recesija, prihranki obsega