Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iča Rojšek

Vseh ključnih besed je 257, ki se skupaj pojavijo 976 krat.
121 ključnih besed (47.08 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 840 krat (86.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
64x7.62%analiza
63x7.5%raziskave
54x6.43%trženje
39x4.64%storitve
35x4.17%Slovenija
29x3.45%potrošnik
23x2.74%zadovoljstvo
19x2.26%nakup
17x2.02%case study, kvaliteta, odnosi s strankami
16x1.9%podjetje
14x1.67%blagovne znamke, odločanje
13x1.55%lojalnost, prodaja, poslovno komuniciranje
12x1.43%modeli, vedenje potrošnikov
8x0.95%banke, novi proizvodi, medorganizacijsko trženje
7x0.83%turizem, strategija trženja, proizvodi, ponudba, bančništvo, cena
6x0.71%meritve, uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja, medorganizacijski sistemi
5x0.6%prehrana, primeri, majhna podjetja, razvoj, tržne raziskave, metode, komuniciranje, prodaja na drobno
4x0.48%izvajanje, bančno poslovanje, prodajalna, izobraževanje, Internet, spremembe, konkurenčne prednosti, strategija, elektronsko poslovanje, okolje, mladina, kadri, informacijska tehnologija, tekstilna industrija, ekologija, konkurenca, trg, študenti
3x0.36%image, elektronsko trženje, uporabniki, identiteta podjetja, bančni sistemi, poslovna morala, varstvo okolja, farmacevtska industrija, trgovina, oglas, avtomobili, neprofitne organizacije, ankete, povpraševanje, EU, industrijsko podjetje, šport, dejavnost, standardi, uspeh, trgovinsko podjetje, zdravila, marketing mix, organizacija, tehnologija, znanje, zavarovalstvo, tveganje
2x0.24%metodologija, notranja trgovina, sodelovanje, karakteristike, trendi, planiranje, ocene, direktno trženje, oblikovanje cene, vrednost, malo gospodarstvo, efektivnost, inovativnost, inovacije, embalaža, tržna analiza, TQM, velika podjetja, dobrodelnost, letalski promet, segmentacija, otroci, programi, informatika, knjižnice, Mura, management, zdravstvo, zaščita potrošnika, zakonodaja, gostinstvo, medosebni odnosi, hotelirstvo, etika, psihologija potrošnika
1xpromocija, vzorčenje, življenjski ciklus, poslovno okolje, pozicioniranje proizvoda, živilska industrija, storitvene znamke, karakteristika, Final Aluminij, vinarstvo, Knjižnica Ivana Tavčarja, psihologija, življenjsko zavarovanje, ekonomska propaganda, strateške povezave, družbenoekonomski odnosi, lokacija, tržne poti, partnerstvo, teorija, reševanje problemov, franchising, predstavništva, srednja podjetja, faze, naloga, strateško planiranje, zastopniki, zdravstveno varstvo, inovacijski proces, letalstvo, struktura, zavarovanje, merila, alkoholne pijače, kemična industrija, motiviranje, organizacije, Alpina, osnovno šolstvo, andragogika, čevljarstvo, odličnost, zavarovalni zavodi, skladiščenje podatkov, socialni vidik, patenti, Snaga, teorija čakajočih vrst, avtorstvo, avtorsko pravo, pohištvena industrija, podjetništvo, javno podjetje, kultura podjetja, komunalne dejavnosti, vodenje projektov, projekti, gospodarski kriminal, blago, reklamacije, problematika, telekomunikacije, vzajemno trženje, brezalkolohne pijače, voda, potniški promet, železniški transport, cilj, otroško varstvo, izbira, potrošnja, informacijska družba, majhno podjetje, družinsko podjetje, rastoče podjetje, družina, turistična geografija, starost, staranje, CEK, visoko šolstvo, direktive ES, odnosi z javnostjo, zaščita, poraba, Poclaine Hydraulics Žiri, medorganizacijskli sistemi, premoženje, zdravje, naravno bogastvo, materializem, teorije, sociološki vidik, denar, design, pospeševanje prodaje, sejmi, prostovoljne organizacije, Amnisty International Slovenije, električna energija, Elektro Ljubljana, medorganizacijako trženje, energetika, Gorenje, igralništvo, Hit, bela tehnika, odgovornost, papirna industrija, Zavod za prestajanje kazni zapora Ig, socialno trženje, subvencije, javni zavodi, plačilni instrumenti, Interpapir, predlogi, visoka tehnologija, družbena odgovornost, mobilna telefonija, internacionalizacija, vrednote, telefon, sponzorstvo, sredstva, financiranje, recesije, Lifeclass, mlekarstvo, spol, mednarodna trgovina, Radio Aktual, radio, Adacta Dynamics Support Center, recesija, prihranki obsega