Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Uršula Podobnik

Together there are 103 keywords, that are appearing 155 times.
25 of them (24.27 % of all) appear more than once, together appearing 77 times (49.68 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
5x6.49%kiparstvo, likovno izražanje, predšolska vzgoja, likovna umetnost, predšolsko obdobje
4x5.19%likovna vzgoja, risanje, predšolski otrok
3x3.9%glina, otrok, predšolski otroci, likovni razvoj, ustvarjalnost, slikanica
2x2.6%likovne dejavnosti, kolaž, kiparjenje, risba, človeška figura, spomin, avtoportret, Predšolska vzgoja, fina motorika, umetnost, pomnjenje
1xfaze likovnega razvoja, analiza risb, otrokov razvoj, slep učenec, prilagoditve likovnih tehnik, plastelin, likovna umetnost v predšolskem obdobju, slepota, otroško likovno izražanje, površina slike, otroci s posebnimi potrebami, Ways in, Predšolsko in zgodnješolsko obdobje, vpliv barv, kodiranje, ilustracija, pripovedovanje, dejavniki zapomnitve, pripomočki za oblikovanje, likovni motiv, izbira barve, čustva, senzorna integracija, krajinska umetnost, origami, Otrokova risba, likovna ustvarjalnost, mnenje vzgojiteljev, likovna terapija, Likovno izražanje, prostorsko oblikovanje, otroška risba, kiparski material, slikanica brez besedila, naravni materiali, narava, oblikovanje papirja, MAS v predšolskem obdobju, likovna nadarjenost in likovni potenciali, Nadarjeni otroci, črno-bela ilustracija, barvna ilustracija, identifikacija nadarjenosti, likovno ustvarjanje, grafika, tehnike in pripomočki prepoznavanja likovne nadarjenosti, vedenjske in likovne značilnosti nadarjenih, barve, kakovostna književna ilustracija, vrtec, stališča vzgojiteljev, odtiskovanje, Likovna vzgoja in izobraževanje, Slikanice, poustvarjanje, podoživljanje, ilustracije, umetnostna terapija, mehek kiparski material, osnovna šola, predšolsko obdobje/vrtec, materiali, grafične tehnike, značilnosti likovnega izražanja otrok z MAS, kip, Predšolsko obdobje, prilagoditve za likovno izražanje otrok z MAS, motnja pozornosti in hiperaktivnost, prešolsko obdobje, uporaba različnih materialov, uporaba kolaža v predšolskem obdobju, likovna tehnika, povezovanje področij, načrtovane in nenačrtovane likovne dejavnosti., živalska figura, gnetljiv material, stiska, čustveno-vedenjske motnje