Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jože Benčina

Vseh ključnih besed je 462, ki se skupaj pojavijo 876 krat.
101 ključnih besed (21.86 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 515 krat (58.79 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
106x20.58%diplomske naloge
20x3.88%zadovoljstvo
19x3.69%magistrske naloge
16x3.11%kakovost
14x2.72%kvaliteta
13x2.52%učinkovitost
12x2.33%zaposleni
10x1.94%uspešnost, zadovoljstvo zaposlenih
9x1.75%javna uprava, motivacija, Slovenija, javni sektor
8x1.55%faktorska analiza
7x1.36%kompetence, lokalna samouprava, organizacijska klima, dejavniki zadovoljstva
6x1.17%zavzetost
5x0.97%investicije, občine, management, zadovoljstvo strank, izobraževanje, participacija, predšolska vzgoja
4x0.78%upravna enota, študenti, zdravstvo, organizacija, socialno podjetništvo, visoko šolstvo, evalvacija, regresijska analiza, turizem
3x0.58%merjenje zadovoljstva, kakovost storitev, merjenje učinkovitosti, javne storitve, podjetja, razvoj, merjenje, lokalna skupnost, upravne enote, sistem uravnoteženih kazalnikov, trg dela, vpliv, diplomanti, domovi za stare ljudi
2x0.39%projektni management, politika, zasebni sektor, osebna učinkovitost, zaposlovanje, upravljanje, storitve, financiranje občin, zadovoljstvo uporabnikov, javni zavodi, projektno vodenje, uporabniki, CAF, spletna socialna omrežja, stres na delovnem mestu, policija, merjenje uspešnosti, odličnost, merjenje kakovosti, brezposelnost, stres, kazalniki, odnos, srednje šolstvo, študija primera, šport, dejavniki, zadovoljstvo pri delu, socialno varstvo, analiza, poslovanje, model CAF, terciarno izobraževanje, financiranje, kapital, varčevalni ukrepi, občinska uprava, družbena omrežja, mladi, zdravje, promet, kazalniki kakovosti, zaposlitev, zakonodaja, projekti, občani, dejavniki zavzetosti, delovna uspešnost, vzgojno-izobraževalni proces, prostovoljstvo, analiza poslovanja, strukturno modeliranje
1xekonomska kriza, športni objekti, šolstvo, Škotska, zasebni vrtec, javni vrtec, Bela Krajina, gradbeništvo, varčevanje, gospodarsvo, finančna kriza, e-participacija, center za socialno delo, poslovne rešitve, poslovne priložnosti, telekomunikacijske tehnologije, računalniška revija, zdravje pri delu, nepremičnine, mednarodna mobilnost, javne službe, promet z nepremičninami, revije, tiskani mediji, kohezijski projekt, javni investicijski projekt, višja strokovna šola, e-qalin, turistične organizacije, dobavitelji, nabavno poslovanje, organiziranost turizma, mobilnost zaposlenih, dnevna mobilnost, delovna mesta, zagotavljanje kakovosti, leasing, protikadilski ukrepi, Servqual, mladina, mala podjetja, dostopnost, šolska prehrana, tobak, osnovne šole, tveganje, starejši ljudje, dnevni migrant, poslovno tveganje, spletne trgovine, investiranje, javni uslužbenci, osnovno šolstvo, srednja podjetja, modeli javnega upravljanja, okoljski kapital, Ptuj, kulturni kapital, demokratični kapital, intelektualni kapital, nepremičninski trg, svetovna finančna kriza, vodenje, neformalni odnosi, redni letni pogovor, protikrizni ukrepi, likvidnost, financiranje vrtcev, čustvena inteligenca, parkirni prostor, mirujoči promet, prometna infrastruktura, motorni promet, organizacijska kultura, prometna politika, KLASIUS, čustva, inteligentnost, nematerialna stimulacija, deficitarni poklici, brezposelnost diplomantov, skupine, delovno mesto, otroški vrtci, vzgojno-izobraževalni zavodi, predšolski otroci, programsko usmerjeni proračun, državni proračun, vzgojno-izobraževalno delo, zagotavljanej kvalitete, kazalci kakovosti, vprašalniki, kazalci uspešnosti, samoocenjevanje, gimnazije, demografsko gibanje, matični register, delovanje zdravstva, bolnišnična učinkovitost, poslovno odločanje, model smotrnosti, model optimizacije, Vrtec Medvode, občina, matične knjige, izobraževanje odraslih, finančna izravnava, proračun, dobra praksa, strukturni skladi, zasebno varovanje, proizvodna tehnologija, poklicno usposabljanje, model NPG, zadovoljstvo staršev, pogoji dela, stanovanjska politika, model kompetenc, tehnološko podjetje, nacionalni stanovanjski program, stanovanjski zakon, neprofitna najemna stanovanja, javno upravljanje, anketiranje, trgovina, trgovska dejavnost, človeški viri, anketa, vrtec Ribnica, Mozirje, investicijski projekti, mehka logika, ankete, merske lestvice, analiza stroškov, javni investicijski projekti, obvladovanje stresa, kompetentnost, model SERVQUAL, Upravna enota Novo mesto, uravnoteženi kazalniki, internet, zasebnost, komunalna podjetja, Lokalna samouprava, regionalni razvoj, Evropska unija, SERVQUAL, redarstvo, redarji, komitenti, banke, management sprememb, institucije, Center za socialno delo Zagorje ob Savi, strukturni model, faktorski model, decentralizacija, kakovost upravljanja, letališča, javno-zasebno partnerstvo, rekreacija, odpravljanje stresa, investicijsko načrtovanje, zdravstvene dejavnosti, merski model, faktorska produktivnost, inovacijski sistem, inovacije, primerjava, nezadovoljstvo zaposlenih, organizacija x, posredniški organ, finančna perspektiva 2007–2013, prvostopenjska kontrola, kohezijski sklad, model merjenja, javna naročila, participacija občanov, javna sredstva, občinski participativni proračun, Upravna enota Ormož, dejavniki uspešnosti, Občina Komen, postopek nabave, enkratni dodatni program, število čakajočih, čakalne dobe, okoljska infrastruktura, prometne nesreče, udeležba, komunikacija, upravljanje sprememb, organizacijske spremembe, pripravljenost zaposlenih, lokalno upravljanje, dobro upravljanje, upravljanje učinkovitosti, poslovni podatki, ključni indikatorji učinkovitosti, kakovost upravljanja in indikatorji uspešnosti, Javni medobčinski stanovanjski sklad Maribor, Upravna enota Ptuj, kernelova metoda, prostorske razporeditve, kritične točke, dejavniki prometnih nesreč, kritični odseki, javno dostopni podatki, Mestna občina Ptuj, Mestna občina Maribor, zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, organizacije javne uprave, dimenzije kakovosti, SPSS, Ministrstvo Republike Slovenije za infrastrukturo, motivacija za prostovoljstvo, medsebojna povezava, zadovoljstvo občanov, trajnostno upravljanje, motivi prostovoljstva, motiviranje, študentski klubi, društvo, člani, prostovoljna gasilska organizacija, Občina Bovec, okoljski dejavniki, dimenzije, mediji, zaupanje, državljani Republike Slovenije, investicijski projekt, ovrednotenje projekta, varovanje okolja, uspešnost projekta, projekt »Center Ig«, naknadna evalvacija, študentje., delo na daljavo, Evropski socialni sklad, Tobit regresija, Malmquist indeks, Cluster analiza, program, model, eksploratorna faktorska analiza, trgovinska dejavnost, zavzetost zaposlenih, dimenzije organizacijske klime, DEA analiza, države EU, sistemi dolgotrajne oskrbe, COVID-19, pandemija, delo od doma, starejši in potrebni pomoči, dezinstitucionalizacija, Sekundarno izobraževanje, digitalna participacija, Občina Krško, EU, cilji podjetja, strateški diagrami, pokrajine, mobilnost, medobčinsko sodelovanje, neprofitne organizacije, socialneinovacije, električna mobilnost, električni avtomobili, pedagoško raziskovalne bolnišnice, Slovenska vojska, bolnišnice, bolonjski proces, socialno podjetje, socialna ekonomija, socialne politike, stopnja brezposelnosti, stopnja delovne aktivnosti, izdatki, politična strategija, Zakon o socialnem podjetništvu, pričakovanja, tovorni promet, železniške storitve, podjetniški ekosistem, blaginja, merjenje blaginje, Pomurska regija, regionalna politika, Nova Zelandija, Pediatrična klinika, zasebne agencije, poslovanje pošte, upravljanje s tveganji, stroški poslovanja, poslovanje strank, elektronsko poslovanje, zdravstveni sistem, vseživljenjsko učenje, lokalne skupnosti, zavarovalništvo, fluktuacija, zdravstveni sistemi, model kapitalov, prenova poslovanja, dodatno izobraževanje, turistična ponudba, informacijska tehnologija, poslovni proces, program Spodbude za zaposlovanje, program Usposabljanje, institucije EU, intervju, prost pretok, merjenje uspešnosti v javni upravi, kombinirani model DEA-BSC, nezadovoljstvo, dolgotrajna brezposelnost, kakovost v javni upravi, celovito obvladovanje kakovosti, Zavod RS za zaposlovanje, storitve in ukrepi, analiza podatkovne ovojnice, dejansko ravnanje, zdravstvena oskrba, starostnik, meritve, sistemi indikatorjev, svojci, dom starejših občanov, sodelovanje, obveščenost, uporabnik, komunalni odpadki, anketni vprašalnik, model ocenjevanja, mlajše generacije, zadovoljstvo občanov Ljubljane z delom policije, modeli merjenja uspešnosti, cilji, blagovne znamke, JUPOL, aktivna politika zaposlovanja, elektronska participacija, demokracija, raziskava, merski pripomoček, stranke, partnersko sodelovanje, znanje, linearna regresijska analiza, notarske pisarne, Program Norveškega finančnega mehanizma, strategija, delodajalci, prostovoljci, partnerstva, trajnost, vrtec