Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jože Benčina

Vseh ključnih besed je 485, ki se skupaj pojavijo 906 krat.
105 ključnih besed (21.65 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 526 krat (58.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
103x19.58%diplomske naloge
20x3.8%zadovoljstvo
19x3.61%magistrske naloge
15x2.85%kakovost
14x2.66%učinkovitost, kvaliteta
13x2.47%zaposleni
10x1.9%zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost
9x1.71%javni sektor, Slovenija, motivacija, javna uprava
8x1.52%faktorska analiza
7x1.33%lokalna samouprava, zavzetost, kompetence, dejavniki zadovoljstva, organizacijska klima
5x0.95%občine, participacija, zadovoljstvo strank, management, izobraževanje, predšolska vzgoja, investicije
4x0.76%organizacija, socialno podjetništvo, evalvacija, študenti, upravna enota, turizem, zdravstvo, regresijska analiza, javne storitve, kakovost storitev, merjenje zadovoljstva, dejavniki, visoko šolstvo
3x0.57%merjenje, podjetja, trg dela, lokalna skupnost, upravne enote, diplomanti, merjenje učinkovitosti, sistem uravnoteženih kazalnikov, vpliv, razvoj
2x0.38%študija primera, zaposlovanje, kazalniki, promet, zadovoljstvo pri delu, kapital, politika, srednje šolstvo, šport, mladi, policija, zakonodaja, občinska uprava, zaposlitev, družbena omrežja, projekti, brezposelnost, model CAF, poslovanje, kazalniki kakovosti, stres na delovnem mestu, analiza poslovanja, stres, zasebni sektor, strukturno modeliranje, zadovoljstvo uporabnikov, uporabniki, javni zavodi, odnos, merjenje kakovosti, analiza, komunikacija, merjenje uspešnosti, odličnost, varčevalni ukrepi, zdravje, občina, vzgojno-izobraževalni proces, projektni management, javni investicijski projekti, financiranje, upravljanje, prostovoljstvo, delovna uspešnost, SERVQUAL, občani, storitve, osebna učinkovitost, CAF, medobčinsko sodelovanje, dejavniki zavzetosti, financiranje občin, domovi za stare ljudi, terciarno izobraževanje, spletna socialna omrežja, socialno varstvo
1xturistična ponudba, zdravstveni sistem, javni vrtec, Servqual, športni objekti, šolska prehrana, mladina, vrtec, upravljanje s tveganji, delovna mesta, dostopnost, mala podjetja, srednja podjetja, e-participacija, šolstvo, dodatno izobraževanje, višja strokovna šola, zadovoljstvo staršev, vseživljenjsko učenje, Škotska, spletne trgovine, nepremičnine, zdravje pri delu, poslovanje strank, promet z nepremičninami, javne službe, elektronsko poslovanje, zasebni vrtec, mednarodna mobilnost, poslovne rešitve, poslovne priložnosti, stroški poslovanja, turistične organizacije, e-qalin, organiziranost turizma, tiskani mediji, telekomunikacijske tehnologije, računalniška revija, revije, mobilnost zaposlenih, poslovanje pošte, javni uslužbenci, osnovno šolstvo, Pediatrična klinika, center za socialno delo, tobak, javni investicijski projekt, leasing, protikadilski ukrepi, kohezijski projekt, poslovno tveganje, dnevna mobilnost, Pomurska regija, zasebne agencije, dnevni migrant, regionalna politika, Nova Zelandija, projektno vodenje, tveganje, zagotavljanje kakovosti, modeli javnega upravljanja, Ptuj, čustva, okoljski kapital, kulturni kapital, intelektualni kapital, demokratični kapital, inteligentnost, čustvena inteligenca, redni letni pogovor, vodenje, delovno mesto, skupine, neformalni odnosi, financiranje vrtcev, nematerialna stimulacija, organizacijska kultura, motorni promet, dobra praksa, strukturni skladi, Evropska unija, prometna infrastruktura, parkirni prostor, brezposelnost diplomantov, deficitarni poklici, KLASIUS, prometna politika, mirujoči promet, nepremičninski trg, svetovna finančna kriza, otroški vrtci, vzgojno-izobraževalni zavodi, predšolski otroci, programsko usmerjeni proračun, državni proračun, vzgojno-izobraževalno delo, zagotavljanej kvalitete, kazalci kakovosti, vprašalniki, kazalci uspešnosti, samoocenjevanje, gimnazije, demografsko gibanje, matični register, model smotrnosti, poslovno odločanje, model optimizacije, protikrizni ukrepi, likvidnost, delovanje zdravstva, bolnišnična učinkovitost, izobraževanje odraslih, matične knjige, finančna izravnava, proračun, Vrtec Medvode, regionalni razvoj, redarstvo, ankete, anketiranje, mehka logika, merske lestvice, analiza stroškov, javno upravljanje, model NPG, pogoji dela, stanovanjska politika, proizvodna tehnologija, zasebno varovanje, poklicno usposabljanje, investicijski projekti, Mozirje, gospodarsvo, Bela Krajina, gradbeništvo, finančna kriza, ekonomska kriza, investiranje, investicijsko načrtovanje, trgovina, trgovska dejavnost, človeški viri, anketa, vrtec Ribnica, neprofitna najemna stanovanja, stanovanjski zakon, komitenti, zasebnost, banke, letališča, javno-zasebno partnerstvo, internet, uravnoteženi kazalniki, Lokalna samouprava, redarji, komunalna podjetja, Upravna enota Novo mesto, model SERVQUAL, rekreacija, odpravljanje stresa, tehnološko podjetje, kompetentnost, model kompetenc, obvladovanje stresa, nacionalni stanovanjski program, faktorski model, strukturni model, decentralizacija, kakovost upravljanja, institucije, management sprememb, Center za socialno delo Zagorje ob Savi, varčevanje, podjetniški ekosistem, program, model, Evropski socialni sklad, Tobit regresija, Malmquist indeks, dimenzije organizacijske klime, zavzetost zaposlenih, dimenzije kakovosti, SPSS, eksploratorna faktorska analiza, trgovinska dejavnost, Cluster analiza, DEA analiza, sistemi dolgotrajne oskrbe, starejši in potrebni pomoči, COVID-19, pandemija, delo od doma, dezinstitucionalizacija, EU, države EU, Sekundarno izobraževanje, digitalna participacija, Občina Krško, Upravna enota Ormož, občinski participativni proračun, organizacija x, kohezijski sklad, nezadovoljstvo zaposlenih, faktorska produktivnost, merski model, prvostopenjska kontrola, finančna perspektiva 2007–2013, dejavniki prometnih nesreč, prometne nesreče, okoljska infrastruktura, posredniški organ, inovacijski sistem, inovacije, Občina Komen, čakalne dobe, dejavniki uspešnosti, participacija občanov, javna sredstva, število čakajočih, enkratni dodatni program, primerjava, model merjenja, javna naročila, postopek nabave, delo na daljavo, študentje., čezmejno sodelovanje, financiranje javnih investicijskih projektov, ozaveščenost, sistem vodenja kakovosti, skrb za okolje, analiza stroškov in koristi, ekonomski učinki, merjenje zadovoljstva uporabnikov, modeli kakovosti, storitvizacija, vrednotenje ekonomskih učinkov, trajnostna naravnanost, članice, ovire, spodbujevalci, enakopraven dostop, družbeno-digitalne neenakosti, digitalizacija, zadovoljstvo obiskovalcev, Morostig, Univerza v Ljubljani, trajnostni razvoj, muzej, kulturna dediščina, metode merjenja zadovoljstva, uporabniki storitev, Ministrstvo Republike Slovenije za infrastrukturo, motivacija za prostovoljstvo, medsebojna povezava, zadovoljstvo občanov, trajnostno upravljanje, motivi prostovoljstva, motiviranje, študentski klubi, društvo, člani, prostovoljna gasilska organizacija, Občina Bovec, okoljski dejavniki, mediji, dimenzije, zaupanje, državljani Republike Slovenije, Slovenska vojska, investicijski projekt, ovrednotenje projekta, varovanje okolja, uspešnost projekta, projekt »Center Ig«, naknadna evalvacija, kritične točke, prostorske razporeditve, aktivna politika zaposlovanja, program Usposabljanje, elektronska participacija, demokracija, raziskava, program Spodbude za zaposlovanje, izdatki, politična strategija, socialne politike, stopnja brezposelnosti, stopnja delovne aktivnosti, JUPOL, blagovne znamke, prostovoljci, delodajalci, partnerstva, trajnost, strategija, stranke, merski pripomoček, mlajše generacije, zadovoljstvo občanov Ljubljane z delom policije, modeli merjenja uspešnosti, cilji, Zakon o socialnem podjetništvu, digitalna enakost, merjenje blaginje, zdravstveni sistemi, blaginja, pedagoško raziskovalne bolnišnice, zdravstvene dejavnosti, fluktuacija, zavarovalništvo, poslovni proces, prenova poslovanja, model kapitalov, lokalne skupnosti, bolnišnice, bolonjski proces, socialna ekonomija, socialno podjetje, pričakovanja, tovorni promet, železniške storitve, socialneinovacije, neprofitne organizacije, električni avtomobili, električna mobilnost, mobilnost, pokrajine, Program Norveškega finančnega mehanizma, partnersko sodelovanje, ključni indikatorji učinkovitosti, poslovni podatki, kakovost upravljanja in indikatorji uspešnosti, dobro upravljanje, lokalno upravljanje, upravljanje učinkovitosti, cilji podjetja, starostnik, meritve, sistemi indikatorjev, strateški diagrami, udeležba, upravljanje sprememb, organizacije javne uprave, zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, javno dostopni podatki, kritični odseki, kernelova metoda, Mestna občina Maribor, Mestna občina Ptuj, organizacijske spremembe, pripravljenost zaposlenih, Javni medobčinski stanovanjski sklad Maribor, Upravna enota Ptuj, zdravstvena oskrba, svojci, Zavod RS za zaposlovanje, celovito obvladovanje kakovosti, storitve in ukrepi, dolgotrajna brezposelnost, nezadovoljstvo, kakovost v javni upravi, anketni vprašalnik, znanje, linearna regresijska analiza, notarske pisarne, model ocenjevanja, intervju, institucije EU, obveščenost, uporabnik, komunalni odpadki, dom starejših občanov, sodelovanje, dejansko ravnanje, prost pretok, merjenje uspešnosti v javni upravi, kombinirani model DEA-BSC, analiza podatkovne ovojnice, informacijska tehnologija