Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jože Rugelj

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 157 krat.
12 ključnih besed (8.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 29 krat (18.47 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x13.79%računalništvo
3x10.34%informacijsko-komunikacijska tehnologija, Unity, internet
2x6.9%rekurzija, izobraževanje odraslih, učni stili, magisteriji, konstruktivizem, programski jeziki, osnovna šola, Android
1xuporaba, računalniška igra, poučevanje, računalnik, spolne razlike, stališča, šolska dokumentacija, alogaritmi, učenci s posebnimi potrebami, starejši, odrasli, spletne aplikacije, obdelava podatkov, specifične učne težave, šolsko tekmovanje, e-redovalnica, e-dnevnik, računalniško izobraževanje, svetovni splet, učitelji računalništva, digitalne kompetence, kognitivno procesiranje, smiselno učenje, e-gradivo, poučevanje programiranja, spletna učilnica, učne poti, spletne tehnologije, semnatični splet, medpredmetne povezave, splet 3.0, tečaji, didaktika, Inspiration, didaktika računalništva, CorelDRAW, e-gradiva, večpredstavnost, e-učenje, teorije učenja, mešano učenje, geometrijske predstave, Internet, aktivno učenje, problemsko učenje, model za poučevanje računalništva, projektno delo, Joomla, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom (PP NIS), 3D, družabna omrežja, prenosne naprave, računalniška pismenost Bober, vprašalnik, učni načrt, družabna programska oprema, didaktične aplikacije, klasično izobraževanje, tutor, e-izobraževanje, teorija učenja, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), splet 2.0, multimedijsko učno gradivo, učenje z multimedijo, zgodnje poučevanje računalništva, Mayerjeva načela, C#, izobraževalne igre, frontalno poučevanje, eAdventure, lažja motnja v duševnem razvoju, sodelovalno učenje, življenjski cikel razvoja sistema, kriptografija, sistemi za upravljanje vsebin, varna raba spleta, problemsko zasnovano učenje, mobilno učenje, mentalni model, ustavitveni pogoj, igra, samoregulacija učenja, pametni telefon, izobraževale igre, samoregulativno učenje, izobraževanje, nadgrajena resničnost, Formativno preverjanje znanja, didaktika programiranja, rekurzivni klic, poučevanje/učenje programiranja, šolanje na daljavo, muzejska pedagogika, računalništvo v oblaku, problemski pristop, računalniška pismenost, poučevanje programiranj, razvijanje algoritmičnih sposobnosti, Scratch, LEGO Education WeDo, konstruktivistično učenje, konstrukcionistična teorija učenja, razvojno orodje, internetne storitve, prilagoditev spletnih strani za uporabnike s posebnimi potrebami, osebe s posebnimi potrebami, oblikovanje spletnih strani, načrtovanje spletnih strani, lažje motnje v duševnem razvoju (LMDR), Java, analitična obdelava podatkov, priporočilni sistemi, poletna šola LegoPy, informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), Lego Mindstorms EV3, algoritmično razmišljanje, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, računalniško razmišljanje, interaktivna tabla, družbena omrežja, problem novega uporabnika, matrična faktorizacija, vstavljanje manjkajočih vrednosti, Računalniško izobraževanje, ulomki, deli celote, Ozobot