Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Nančovska Šerbec

Vseh ključnih besed je 119, ki se skupaj pojavijo 152 krat.
20 ključnih besed (16.81 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 53 krat (34.87 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x9.43%uvodno programiranje
4x7.55%Scratch, problemsko učenje, konstrukcionizem
3x5.66%preverjanje znanja, internet, problemski pouk, računalniško razmišljanje
2x3.77%interaktivnost, tekmovanje Bober, vizualno programiranje, vizualni programski jezik, spletna aplikacija, sodelovalno učenje, zgodnje učenje programiranja, računalniško mišljenje, varnost, programiranje, digitalno pripovedovanje zgodb, vizualna programska okolja
1xPEFTUBE, algoritmično mišljenje, wiki, poučevanje delovanja računalnika, računalniško podprto okolje, izobraževalni videoposnetki, teorije učenja, komplet Kano, učen poti, veljavnost, težave pri učenju programiranja, računalništvo brez računalnika, učna gradiva, osveščanje, algoritmično razmišljanje, naloge Bober, programski jezik Python, kooperativno učenje, problemski pouk pri predmetu računalništvo, kompetence učiteljev, pouk programiranja, spremenljivke, Google oglaševanje, spletni iskalniki, spletne strani, Google, stili zaznavanja, splet 2.0, spletno preverjanje, socialna omrežja, Microsoft Office Excel, glasovalni sistem, digitalna Bloomova taksonomija, e-portfelj, interaktivna tabla, von Neumannov model, telefon, računalnik, računalniške delavnice, Arnes, IKT, kruti obroč, kraja identitete, spletno nadlegovanje, seksting, svetovni splet, ACM tekmovanje Bober, digitalne zgodbe, fizično računalništvo, Spletna družbena omrežja, programiranje v paru, učenci, Sphero, Neopiagetova teorija kognitivnega razvoja, labirint, učenje v paru, App Inventor, učna analitika, LEGO Mindstorms, Ustvarjalno računalništvo, tekmovanje Pišek, Snap!, učenje s snovanjem iger in zgodb, interaktivno učno okolje, vrednotenje težavnosti, algoritmi, mikrokrmilnik micro:bit, The Beauty and Joy of Computing, analiza programske kode, didaktično programiranje, avtomatsko ocenjevanje programskih nalog, programski vzorci, druga triada, mobilne naprave, neobvezni izbirni predmet računalništvo, labirinti, abstraktno in prostorsko razmišljanje, steganografija, kriptografija, video zaznavanje, projektno učno delo, tablični računalnik, osebni računalnik, računalniška didaktična igra, problemsko orientiran pouk, simulacija, prirojene in pridobljene sposobnosti, množični odprti spletni tečaji, MOOC, ScratchJr, neopiagetova teorija kognitivnega razvoja, medpredmetno povezovanje, varna raba interneta, osnovnošolci, aktivno učenje, računalništvo, komunikacija iz oči v oči, spletno učenje, predšolski otroci