Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Milena Blažič

Together there are 324 keywords, that are appearing 450 times.
58 of them (17.9 % of all) appear more than once, together appearing 184 times (40.89 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
15x8.15%mladinska književnost
8x4.35%slikanice
7x3.8%pravljica
6x3.26%fantastična pripoved, slikanica, pravljice
5x2.72%predšolska vzgoja, bralna pismenost, morfologija pravljice
4x2.17%otroci, ljudske pravljice, vrtec, Svetlana Makarovič, otroška poezija, sodobna pravljica
3x1.63%Oton Župančič, predšolsko obdobje, učni načrt, branje, Maria Nikolajeva, pripovedovanje, primerjalna analiza, ilustracija, ekokritika, otrok, književna vzgoja
2x1.09%spolna zloraba, empatija, karneval, Helena Kraljič, didaktika mladinske književnosti, čustvena pismenost, pouk književnosti, otroštvo, učni načrti, živalska pravljica, Monika Kropej Telban, čustva, posebne potrebe, literarna analiza, Predšolska vzgoja, ljudsko slovstvo, problemska tematika, revija Cicido, ljudska pravljica, književna didaktika, knjižna zbirka, uredniki, predšolski otroci, brata Grimm, slovenske ljudske pravljice, slovenske pravljice, zgodovina, otroške pesmi, interpretacija, slovenska mladinska književnost, literarna teorija, strpnost
1xdružinsko branje, Biblija, Andersenove pravljice, kurikul za vrtce, projektno delo, Jelka Reichman, sodobni mladinski avtorji, kakovostna poezija, znani Belokranjci, zbiratelji pisnega izročila, Waldemar Bonsels, uglasbene pesmi, analiza pesmi, obvezni avtorji in dela, leposlovje, Srečko Kosovel, pesniški jezik, aktivnosti otrok, biblijski motiv, interpretacija besedil, prevajanje otroške književnosti, kratka sodobna pravljica, otroška in mladinska književnost, predbralno obdobje, groteska, medkulturna književnost, šolski sistemi, dejavnosti za otroke, analiza kratke sodobne pravljice, načini poustvarjanja, otroške pesniške zbirke, pesnik, govorni razvoj otrok, pripovedovanje otrok, Marija Nikolajeva, drugačnost v slikanici, hrvaške ljudske pravljice, primerjava, folkloristična teorija pravljic, večkulturnost, predsodki, Mojca Pokrajculja, almanah Lutkovnega gledališča Ljubljana, učni načrt za slovenščino, komunikacijski pouk, raziskava, Peter svetina, govor, socialno-čustveni razvoj, šolski otroci, govorni razvoj, knjiga, predšolska bralna značka, Anja Štefan, pouk književnosti v osnovni šoli, tematika drugačnosti, projekt Beremo skupaj, Grimm, nemška književnost, Japonska, teorija pravljic, arabske pravljice, estonske pravljice, mladinska dela, pedofilija, inkluzija, jezik, medkulturni dialog, praksa, zakonodaja, spolne zlorabe, slovenščina, prevod, priredba, anotirane knjige, priporočilni seznami, knjige za otroke, ekranizacija, prevodi, model ljudske pravljice, priredbe, knjižna vzgoja, umetnostna besedila, likovna terapija, pomoč z umetnostjo, Nobelovi nagrajenci, čitanke za osnovne šole, osnovne šole, film, doktorsko delo, tematika spola, časopisi, tabu tema, drugačnost, branje v nadaljevanjih, analiza del, sodobne pravljice, Matija Korvin, stereotipi, analiza pravljic, ženske pesnice, ljudske pesmi, avtorske pesmi, pesništvo, klasični pesniki, sodobni pesniki, moški pesniki, mladinska periodika, slovstvena folklora, ljudsko izročilo, obdobja, analiza, veliki pravljičarji, osnovna šola, vrtci, literarne revije, gimnazije, nauk, basnopisci, mednarodni motivi, madžarska književnost, slovenska književnost, kanonizacija, basen, Ezop, zgradba, razvoj čustev, Roald Dahl, ilustratorji, avtorji, kriteriji za izbiro, starši, vzgojitelji, Umetnost pisanja, Slovenska mladinska književnost, kakovostna slikanica, Slikanice, arhetip otroka, Jungova teorija arhetipov, Marjana Kobe, razvoj govora, Brata Grimm, starizem, otrokizem, Slovenske pravljice, večnaslovniško pisanje, spolnost, incesti, Medo in Pujsi 1., spolne zlorabe otrok, tabuji, Slikanica, lahko branje, Pipi in Melkijad, medsebojni odnosi, teorija uma, večnaslovniška mladinska književnost, govorno-jezikovne motnje, zgodnje otroštvo, Pravljice, govorne motnje, kvalitativna metoda, podoba otroka, bosanska ljudska pravljica, slovenska ljudska pravljica, socialne in ekonomske vrednote, literarna teorija Maxa Lüthija, primerjalna analiza pravljic, Razvoj otroka, Nemške pravljice, seksualizacija podobe otroka, potrošniška identiteta, fikcija, Google Zemljevidi, razvoj, slika, simbol, materializem, narcisizem, Knjige in branje, literatura, COVID-19, glasbene pravljice, vpliv, učenci, razumevanje COVID-19, Ivo Andrić, pandemija, Walt Disney, pravljica "Sneguljčica", kurikulum, otrokov razvoj, Zlata hruška, simbolika, ATU 709, sporočila, revščina, H. C. Andersen, izguba, pravljica s problemsko vsebino, žalovanje, vloga vrtca pri ozaveščanju, Mihail Bahtin, Andrej Rozman Roza, zemljevidi, problemska tematika smrti, književna vzgoja v vrtcu, knjižne zbirke, Zlata ptica, priročnik za kakovostno branje mladinskih knjig, Vladimir Propp, odsev stvarnosti, multikulturnost, literarni junaki, Gravža, Mali rimski cirkus, preglednice, seznami, ilustratorke, srbske ljudske pravljice, interpretativno branje, spolne vloge, deklica, didaktika književnosti, Milko Matičetov, medmedijska analiza, animirani film, intertekstualnost, zbirka Anica, Rezija, Desa Muck, tabujske teme, tabu, Max Lüthi, Schönwerthove pravljice, Franz Xaver von Schönwerth, Grimmove pravljice, bralna motivacija, e-gradivo, tiskano gradivo, tipni indeks, teorija Maxa Lüthija, Ključne besede: begunec, Fran Levstik, Žabec in tujec, Max Velthuijs, slovenske in bolgarske živalske pravljice, literarni lik, informacijsko-komunikacijska tehnologija, slovenski šolski sistem, otroške ljudske pesmi, motivno-tematski vidiki, revija Zvonček, ljudska pesem, IKT, vrednote, Monika Kropej, obnova pravljice, analiza pravljic pri pouku, učbeniki, angleški šolski sistem, tuji jezik, Kristina Brenkova, raziskave na področju bralne pismenosti, primarni/sekundarni svet, spol