Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Milena Blažič

Together there are 312 keywords, that are appearing 431 times.
58 of them (18.59 % of all) appear more than once, together appearing 177 times (41.07 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
14x7.91%mladinska književnost
7x3.95%pravljica
6x3.39%fantastična pripoved, slikanice, slikanica
5x2.82%predšolska vzgoja, morfologija pravljice, pravljice, bralna pismenost
4x2.26%Svetlana Makarovič, sodobna pravljica, ljudske pravljice, otroci, vrtec
3x1.69%književna vzgoja, Oton Župančič, primerjalna analiza, predšolsko obdobje, otroška poezija, ekokritika, pripovedovanje, Maria Nikolajeva, branje, učni načrt
2x1.13%čustva, čustvena pismenost, empatija, slovenska mladinska književnost, interpretacija, spolna zloraba, učni načrti, zgodovina, knjižna zbirka, Monika Kropej Telban, otroške pesmi, uredniki, pouk književnosti, didaktika mladinske književnosti, slovenske pravljice, karneval, Predšolska vzgoja, literarna analiza, otrok, ljudska pravljica, revija Cicido, slovenske ljudske pravljice, književna didaktika, strpnost, literarna teorija, brata Grimm, predšolski otroci, ilustracija, živalska pravljica, otroštvo, posebne potrebe, Helena Kraljič, problemska tematika, ljudsko slovstvo
1xzbiratelji pisnega izročila, leposlovje, Waldemar Bonsels, razvoj čustev, pesništvo, biblijski motiv, raziskava, znani Belokranjci, kakovostna poezija, aktivnosti otrok, pesniški jezik, uglasbene pesmi, sodobni mladinski avtorji, Biblija, Srečko Kosovel, Jelka Reichman, analiza pesmi, obvezni avtorji in dela, predsodki, hrvaške ljudske pravljice, medkulturna književnost, šolski sistemi, primerjava, šolski otroci, govor, socialno-čustveni razvoj, groteska, predbralno obdobje, analiza kratke sodobne pravljice, Marija Nikolajeva, dejavnosti za otroke, otroška in mladinska književnost, prevajanje otroške književnosti, kratka sodobna pravljica, govorni razvoj, knjiga, učni načrt za slovenščino, komunikacijski pouk, almanah Lutkovnega gledališča Ljubljana, pouk književnosti v osnovni šoli, projektno delo, kurikul za vrtce, družinsko branje, Mojca Pokrajculja, folkloristična teorija pravljic, predšolska bralna značka, Anja Štefan, Peter svetina, interpretacija besedil, večkulturnost, avtorske pesmi, Andersenove pravljice, slovenska književnost, Japonska, projekt Beremo skupaj, Grimm, teorija pravljic, estonske pravljice, prevod, arabske pravljice, nemška književnost, mladinska dela, praksa, inkluzija, jezik, zakonodaja, slovenščina, pedofilija, spolne zlorabe, priredba, Nobelovi nagrajenci, anotirane knjige, priporočilni seznami, knjige za otroke, ekranizacija, prevodi, model ljudske pravljice, priredbe, knjižna vzgoja, umetnostna besedila, likovna terapija, pomoč z umetnostjo, čitanke za osnovne šole, osnovne šole, film, doktorsko delo, medkulturni dialog, tematika spola, sodobne pravljice, analiza del, tabu tema, tematika drugačnosti, Matija Korvin, ljudsko izročilo, slovstvena folklora, drugačnost, branje v nadaljevanjih, sodobni pesniki, klasični pesniki, mladinska periodika, moški pesniki, analiza pravljic, ženske pesnice, drugačnost v slikanici, madžarska književnost, osnovna šola, obdobja, analiza, vrtci, gimnazije, časopisi, literarne revije, veliki pravljičarji, nauk, kanonizacija, mednarodni motivi, basen, zgradba, basnopisci, Ezop, ljudske pesmi, zbirka Anica, večnaslovniška mladinska književnost, večnaslovniško pisanje, Slovenske pravljice, teorija uma, govorno-jezikovne motnje, govorne motnje, zgodnje otroštvo, Umetnost pisanja, Slovenska mladinska književnost, kriteriji za izbiro, kakovostna slikanica, avtorji, ilustratorji, vzgojitelji, starši, Pravljice, medsebojni odnosi, Fran Levstik, H. C. Andersen, revščina, Ključne besede: begunec, Žabec in tujec, literarni lik, Max Velthuijs, Slikanica, lahko branje, Medo in Pujsi 1., Pipi in Melkijad, incesti, spolnost, tabuji, spolne zlorabe otrok, Slikanice, starizem, Zlata hruška, kurikulum, otrokov razvoj, simbolika, sporočila, pravljica "Sneguljčica", ATU 709, literatura, Knjige in branje, bosanska ljudska pravljica, slovenska ljudska pravljica, literarna teorija Maxa Lüthija, primerjalna analiza pravljic, Razvoj otroka, Nemške pravljice, Walt Disney, vpliv, Jungova teorija arhetipov, Marjana Kobe, arhetip otroka, razvoj govora, otrokizem, Brata Grimm, kvalitativna metoda, podoba otroka, COVID-19, glasbene pravljice, učenci, razumevanje COVID-19, Ivo Andrić, pandemija, slovenske in bolgarske živalske pravljice, teorija Maxa Lüthija, Mali rimski cirkus, Gravža, Andrej Rozman Roza, animirani film, medmedijska analiza, Desa Muck, intertekstualnost, Roald Dahl, Mihail Bahtin, problemska tematika smrti, književna vzgoja v vrtcu, žalovanje, pravljica s problemsko vsebino, vloga vrtca pri ozaveščanju, izguba, Rezija, Milko Matičetov, stereotipi, spol, pesnik, otroške pesniške zbirke, govorni razvoj otrok, načini poustvarjanja, spolne vloge, deklica, ilustratorke, didaktika književnosti, seznami, preglednice, interpretativno branje, srbske ljudske pravljice, multikulturnost, literarni junaki, angleški šolski sistem, slovenski šolski sistem, informacijsko-komunikacijska tehnologija, učbeniki, tuji jezik, primarni/sekundarni svet, Kristina Brenkova, e-gradivo, tiskano gradivo, Franz Xaver von Schönwerth, tipni indeks, Schönwerthove pravljice, Max Lüthi, bralna motivacija, Grimmove pravljice, raziskave na področju bralne pismenosti, analiza pravljic pri pouku, priročnik za kakovostno branje mladinskih knjig, tabujske teme, Zlata ptica, knjižne zbirke, odsev stvarnosti, Vladimir Propp, tabu, vrednote, revija Zvonček, obnova pravljice, motivno-tematski vidiki, ljudska pesem, Monika Kropej, IKT, pripovedovanje otrok