Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Milena Mileva Blažić

Vseh ključnih besed je 297, ki se skupaj pojavijo 407 krat.
56 ključnih besed (18.86 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 166 krat (40.79 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x7.23%mladinska književnost
6x3.61%fantastična pripoved, slikanice, pravljica, slikanica
5x3.01%morfologija pravljice, predšolska vzgoja, bralna pismenost
4x2.41%vrtec, pravljice, Svetlana Makarovič, otroci, sodobna pravljica
3x1.81%Oton Župančič, ljudske pravljice, književna vzgoja, otroška poezija, predšolsko obdobje, Maria Nikolajeva, ekokritika, primerjalna analiza, pripovedovanje
2x1.2%knjižna zbirka, ljudsko slovstvo, slovenske pravljice, uredniki, branje, slovenske ljudske pravljice, ilustracija, učni načrti, zgodovina, spolna zloraba, interpretacija, problemska tematika, Monika Kropej Telban, otroške pesmi, literarna teorija, pouk književnosti, predšolski otroci, ljudska pravljica, strpnost, didaktika mladinske književnosti, književna didaktika, literarna analiza, posebne potrebe, otrok, slovenska mladinska književnost, Helena Kraljič, čustva, otroštvo, karneval, čustvena pismenost, Predšolska vzgoja, živalska pravljica, učni načrt, empatija
1xpesniški jezik, zbiratelji pisnega izročila, aktivnosti otrok, ljudske pesmi, Waldemar Bonsels, klasični pesniki, sodobni pesniki, analiza pesmi, razvoj čustev, sodobni mladinski avtorji, raziskava, pesništvo, kakovostna poezija, revija Cicido, uglasbene pesmi, avtorske pesmi, znani Belokranjci, pouk književnosti v osnovni šoli, Anja Štefan, knjiga, govorni razvoj, predšolska bralna značka, Peter svetina, predsodki, interpretacija besedil, govor, socialno-čustveni razvoj, šolski sistemi, groteska, medkulturna književnost, hrvaške ljudske pravljice, šolski otroci, primerjava, večkulturnost, folkloristična teorija pravljic, Biblija, Andersenove pravljice, biblijski motiv, leposlovje, Srečko Kosovel, obvezni avtorji in dela, kurikul za vrtce, družinsko branje, almanah Lutkovnega gledališča Ljubljana, Mojca Pokrajculja, komunikacijski pouk, učni načrt za slovenščino, projektno delo, mladinska periodika, Jelka Reichman, kanonizacija, teorija pravljic, Japonska, projekt Beremo skupaj, estonske pravljice, arabske pravljice, priredba, prevod, Grimm, nemška književnost, zakonodaja, praksa, slovenščina, spolne zlorabe, mladinska dela, pedofilija, Nobelovi nagrajenci, pomoč z umetnostjo, anotirane knjige, priporočilni seznami, ekranizacija, prevodi, model ljudske pravljice, priredbe, knjige za otroke, knjižna vzgoja, čitanke za osnovne šole, likovna terapija, osnovne šole, doktorsko delo, umetnostna besedila, film, inkluzija, jezik, slovstvena folklora, Matija Korvin, ljudsko izročilo, slovenska književnost, mednarodni motivi, madžarska književnost, tematika drugačnosti, sodobne pravljice, analiza pravljic, ženske pesnice, branje v nadaljevanjih, drugačnost, analiza del, tabu tema, predbralno obdobje, basen, gimnazije, vrtci, literarne revije, časopisi, medkulturni dialog, tematika spola, osnovna šola, obdobja, Ezop, zgradba, basnopisci, nauk, analiza, veliki pravljičarji, moški pesniki, ilustratorke, lahko branje, tabuji, Slikanica, revščina, Fran Levstik, H. C. Andersen, spolne zlorabe otrok, spolnost, Pravljice, govorne motnje, medsebojni odnosi, Pipi in Melkijad, incesti, Medo in Pujsi 1., Ključne besede: begunec, Žabec in tujec, Grimmove pravljice, brata Grimm, bralna motivacija, tiskano gradivo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-gradivo, Max Lüthi, Schönwerthove pravljice, literarni lik, Max Velthuijs, slovenske in bolgarske živalske pravljice, teorija Maxa Lüthija, Franz Xaver von Schönwerth, tipni indeks, zgodnje otroštvo, govorno-jezikovne motnje, Marjana Kobe, kvalitativna metoda, Jungova teorija arhetipov, arhetip otroka, Brata Grimm, razvoj govora, podoba otroka, Ivo Andrić, revija Cicido., glasbene pravljice, COVID-19, učenci, pandemija, razumevanje COVID-19, otrokizem, starizem, Umetnost pisanja, Slovenska mladinska književnost, Slovenske pravljice, večnaslovniško pisanje, teorija uma, večnaslovniška mladinska književnost, vzgojitelji, starši, kakovostna slikanica, Slikanice, kriteriji za izbiro, avtorji, ilustratorji, slovenski šolski sistem, angleški šolski sistem, didaktika književnosti, Milko Matičetov, Pravljica, seznami, srbske ljudske pravljice, preglednice, Rezija, Desa Muck, Mali rimski cirkus, Gravža, animirani film, medmedijska analiza, zbirka Anica, intertekstualnost, interpretativno branje, deklica, Marija Nikolajeva, drugačnost v slikanici, analiza kratke sodobne pravljice, dejavnosti za otroke, kratka sodobna pravljica, otroška in mladinska književnost, pripovedovanje otrok, govorni razvoj otrok, spol, spolne vloge, stereotipi, pesnik, načini poustvarjanja, otroške pesniške zbirke, Andrej Rozman Roza, Roald Dahl, ljudska pesem, motivno-tematski vidiki, IKT, Monika Kropej, tabu, vrednote, revija Zvonček, obnova pravljice, tuji jezik, učbeniki, Kristina Brenkova, primarni/sekundarni svet, analiza pravljic pri pouku, raziskave na področju bralne pismenosti, tabujske teme, priročnik za kakovostno branje mladinskih knjig, žalovanje, problemska tematika smrti, pravljica s problemsko vsebino, izguba, Mihail Bahtin, vloga vrtca pri ozaveščanju, književna vzgoja v vrtcu, multikulturnost, knjižne zbirke, Zlata ptica, Vladimir Propp, odsev stvarnosti, literarni junaki, prevajanje otroške književnosti