1x | | vodene pisne naloge, Ključne besede: pisanje, traduction, signification, proste pisne naloge, ustvarjalnost, les avantages et les inconvénients du tableau, les usages scolaires, Mots-clés: le tableau blanc interactif, ustvarjalno pisanje, gastronomie française, composantes culinaires, film pri poučevanju tujih jezikov, medijska pismenost, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, srednješolsko izobraževanje, les registres de langue, expression figée, exercices, entretiens, analyse, le français langue étrangere., andragogika, didaktika jezika, pouk francoščine, inkluzija, vključevanje, izbirni predmeti, didaktične igre, didaktika francoščine, specialna didaktika, notranja učna diferenciacija, projektno učno delo, priseljenci, geografske diplome, metodika geografije, jezikovne metode, didaktika francoskega jezika, starejši odrasli, učni načrti, šolska geografija, javne šole, geografija, kognitivne učne strategije, francoski jezik, učna diferenciacija, dodiplomski študij francistike, pouk francoščine in španščine kot TJ, pragmatika, religija, javno šolstvo, sekularizacija, kompetence, avdiovizualni oglasi, kratki filmi, angleščina, srednja šola, učenje tujega jezika, slušno razumevanje, laičnost, kontekstualizacija, poljščina, jezikovna analiza, didaktika likovne umetnosti, didaktika jezikov, gimnazije, spletni jezik, jezikovne napake, ideološkost, relativizacija, učiteljeva vloga, spletni komentarji, jezikovne inovacije, kognitivna lingvistika, francoščina kot tuji jezik, učni proces, vloga učitelja, povratna informacija, visoko šolstvo, didaktika tujih jezikov, medosebni odnos, medosebna komunikacija, pojmovanje učenja in poučevanja, teorije učenja, motivacija, igre, Jean Vodaine, slovenščina kot tuj jezik, francoščina kot tuj jezik, langues étrangères, simulation globale, enseignant, apprenant, jeu de rôle, communication, dialoška besedila, begunci, začetno učenje, multimodalnost, avtentičnost situacije, dejavniki uspešnega učenja |