1x | | kognitivne učne strategije, vodene pisne naloge, Ključne besede: pisanje, metakognitivne učne strategije, afektivne učne strategije, dejavniki uspešnega učenja, proste pisne naloge, les usages scolaires, Mots-clés: le tableau blanc interactif, ustvarjalno pisanje, ustvarjalnost, traduction, signification, srednješolsko izobraževanje, exercices, entretiens, analyse, expression figée, film pri poučevanju tujih jezikov, gastronomie française, composantes culinaires, medijska pismenost, les avantages et les inconvénients du tableau, les registres de langue, starejši odrasli, geografija, specialna didaktika, francoski jezik, šolska geografija, didaktične igre, didaktika francoščine, učna diferenciacija, izbirni predmeti, geografske diplome, projektno učno delo, notranja učna diferenciacija, didaktika jezika, inkluzija, pouk francoščine, metodika geografije, andragogika, didaktika francoskega jezika, jezikovne metode, teorije učenja, vključevanje, priseljenci, javne šole, učni načrti, le français langue étrangere., medosebni odnos, laičnost, sekularizacija, kontekstualizacija, relativizacija, učiteljeva vloga, ideološkost, javno šolstvo, religija, avdiovizualni oglasi, slušno razumevanje, kompetence, pragmatika, pouk francoščine in španščine kot TJ, spletni komentarji, jezikovne inovacije, digitalni mediji, Jean Vodaine, domače okolje, jezikovna kopel, učenje drugega jezika, gimnazije, didaktika jezikov, spletni jezik, jezikovne napake, jezikovna analiza, poljščina, didaktika likovne umetnosti, učenje tujega jezika, srednja šola, visoko šolstvo, povratna informacija, didaktika tujih jezikov, slovenščina kot tuj jezik, begunci, francoščina kot tuj jezik, učni proces, vloga učitelja, igre, motivacija, dodiplomski študij francistike, medosebna komunikacija, zgodnje otroštvo, začetno učenje, multimodalnost, francoščina kot tuji jezik, jeu de rôle, kognitivna lingvistika, angleščina, kratki filmi, apprenant, enseignant, dialoška besedila, avtentičnost situacije, communication, simulation globale, langues étrangères, pojmovanje učenja in poučevanja |