Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Meta Lah

Vseh ključnih besed je 120, ki se skupaj pojavijo 155 krat.
18 ključnih besed (15 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 53 krat (34.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x18.87%francoščina
4x7.55%diplomska dela
3x5.66%pedagogika, poučevanje tujih jezikov, medkulturnost, slovenščina, osnovna šola, tuji jeziki, učbeniki
2x3.77%poučevanje, migranti, Francija, didaktika, učne strategije, individualizacija, pedagoška metodologija, magistrska dela, medpredmetno povezovanje
1xvodene pisne naloge, Ključne besede: pisanje, traduction, signification, proste pisne naloge, ustvarjalnost, les avantages et les inconvénients du tableau, les usages scolaires, Mots-clés: le tableau blanc interactif, ustvarjalno pisanje, gastronomie française, composantes culinaires, film pri poučevanju tujih jezikov, medijska pismenost, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, srednješolsko izobraževanje, les registres de langue, expression figée, exercices, entretiens, analyse, le français langue étrangere., andragogika, didaktika jezika, pouk francoščine, inkluzija, vključevanje, izbirni predmeti, didaktične igre, didaktika francoščine, specialna didaktika, notranja učna diferenciacija, projektno učno delo, priseljenci, geografske diplome, metodika geografije, jezikovne metode, didaktika francoskega jezika, starejši odrasli, učni načrti, šolska geografija, javne šole, geografija, kognitivne učne strategije, francoski jezik, učna diferenciacija, dodiplomski študij francistike, pouk francoščine in španščine kot TJ, pragmatika, religija, javno šolstvo, sekularizacija, kompetence, avdiovizualni oglasi, kratki filmi, angleščina, srednja šola, učenje tujega jezika, slušno razumevanje, laičnost, kontekstualizacija, poljščina, jezikovna analiza, didaktika likovne umetnosti, didaktika jezikov, gimnazije, spletni jezik, jezikovne napake, ideološkost, relativizacija, učiteljeva vloga, spletni komentarji, jezikovne inovacije, kognitivna lingvistika, francoščina kot tuji jezik, učni proces, vloga učitelja, povratna informacija, visoko šolstvo, didaktika tujih jezikov, medosebni odnos, medosebna komunikacija, pojmovanje učenja in poučevanja, teorije učenja, motivacija, igre, Jean Vodaine, slovenščina kot tuj jezik, francoščina kot tuj jezik, langues étrangères, simulation globale, enseignant, apprenant, jeu de rôle, communication, dialoška besedila, begunci, začetno učenje, multimodalnost, avtentičnost situacije, dejavniki uspešnega učenja