Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jerica Vogel

Vseh ključnih besed je 114, ki se skupaj pojavijo 169 krat.
22 ključnih besed (19.3 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 77 krat (45.56 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x18.18%slovenščina
5x6.49%osnovna šola, diplomsko delo, jezikovna didaktika
4x5.19%učni načrti, medpredmetno povezovanje, učbeniki
3x3.9%učni načrt, pouk slovenščine, šolska geografija, gimnazija, geografija, sporazumevalna zmožnost
2x2.6%diplomska dela, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, prilagoditve pri pouku slovenščine, bolonjski magisteriji, osnovne šole, bralna pismenost, učitelji, magistrska dela, geografske diplome
1xdidaktika jezika, ustno sporazumevanje, sporazumevalne zmožnosti, tuji jeziki, drugi jeziki, metodika pouka, učni cilji, kurikularno načrtovanje, učna priprava, gimnazije, angleščina kot tuji jezik, sociolingvistika, psihološke teorije učenja, drugi/tuji jezik, učenje jezika, materni jezik, italijanščina, srednje šole, ustno sporazumevnaje, govorne motnje, sporazumevalne dejavnosti, slabovidnost, slepota, otroci, mladina, pouk geografije, zamejski Slovenci, narodne manjšine, Zavod za slepo in slabovidno mladino, brajica, sporazumevanje, materinščina, prilagajanje pouka, medkulturno izobraževanje, medkulturna kompetenca, interkulturna vzgoja, inkluzija, učenci s primanjkljaji, opismenjevanje, branje, osnovna šola s prilagojenim programom, delovni zvezki, Slovenija, jezikovni pouk, mother tongue, foreign language, teaching English, Društvo Bravo, motnje branja in pisanja, Slovenian, last three-year period, dijaki s posebnimi potrebami, disleksija, didaktika geografije, učni jezik, učne težave, dijaki, kritično branje, pouk slovenščine v osnovni šoli, učna gradiva, zgodovina, medijska pismenost, medijska vzgoja pri pouku slovenščine, PISA, izdelava učnih gradiv, nemščina, lažne novice, izbirni predmet načini prehranjevanja, projektni dan, socialne zvrsti, francoščina, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, samostojni delovni zvezki, pouk književnosti, sistemizacija znanja, modeli jezikovnega pouka, koncept znanja, učna enota z medpodročno povezavo, kognitivne učne strategije, učne strategije, načrtovanje pouka, spraševanje, ustno ocenjevanje, prehrana, Pravilnik o ocenjevanju v osnovni šoli, subjektivnost ocenjevanja, dejavniki uspešnega učenja, teorije učenja, pojmovanje učenja in poučevanja, kriterij ocenjevanja, sistemizacija znanja v razredu