| 1x | | didaktika jezika, ustno sporazumevanje, sporazumevalne zmožnosti, tuji jeziki, drugi jeziki, metodika pouka, učni cilji, kurikularno načrtovanje, učna priprava, gimnazije, angleščina kot tuji jezik, sociolingvistika, psihološke teorije učenja, drugi/tuji jezik, učenje jezika, materni jezik, italijanščina, srednje šole, ustno sporazumevnaje, govorne motnje, sporazumevalne dejavnosti, slabovidnost, slepota, otroci, mladina, pouk geografije, zamejski Slovenci, narodne manjšine, Zavod za slepo in slabovidno mladino, brajica, sporazumevanje, materinščina, prilagajanje pouka, medkulturno izobraževanje, medkulturna kompetenca, interkulturna vzgoja, inkluzija, učenci s primanjkljaji, opismenjevanje, branje, osnovna šola s prilagojenim programom, delovni zvezki, Slovenija, jezikovni pouk, mother tongue, foreign language, teaching English, Društvo Bravo, motnje branja in pisanja, Slovenian, last three-year period, dijaki s posebnimi potrebami, disleksija, didaktika geografije, učni jezik, učne težave, dijaki, kritično branje, pouk slovenščine v osnovni šoli, učna gradiva, zgodovina, medijska pismenost, medijska vzgoja pri pouku slovenščine, PISA, izdelava učnih gradiv, nemščina, lažne novice, izbirni predmet načini prehranjevanja, projektni dan, socialne zvrsti, francoščina, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, samostojni delovni zvezki, pouk književnosti, sistemizacija znanja, modeli jezikovnega pouka, koncept znanja, učna enota z medpodročno povezavo, kognitivne učne strategije, učne strategije, načrtovanje pouka, spraševanje, ustno ocenjevanje, prehrana, Pravilnik o ocenjevanju v osnovni šoli, subjektivnost ocenjevanja, dejavniki uspešnega učenja, teorije učenja, pojmovanje učenja in poučevanja, kriterij ocenjevanja, sistemizacija znanja v razredu |