1x | | sociolingvistika, Slovenija, interkulturna vzgoja, sporazumevalne zmožnosti, medkulturna kompetenca, tuji jeziki, italijanščina, drugi jeziki, drugi/tuji jezik, ustno sporazumevanje, psihološke teorije učenja, didaktika jezika, bralna pismenost, govorne motnje, ustno sporazumevnaje, sporazumevalne dejavnosti, slabovidnost, otroci, mladina, pouk geografije, zamejski Slovenci, narodne manjšine, Zavod za slepo in slabovidno mladino, slepota, brajica, inkluzija, učenje jezika, prilagajanje pouka, srednje šole, učenci s primanjkljaji, delovni zvezki, sporazumevanje, opismenjevanje, branje, osnovna šola s prilagojenim programom, medkulturno izobraževanje, gimnazije, Pravilnik o ocenjevanju v osnovni šoli, načrtovanje pouka, spraševanje, subjektivnost ocenjevanja, kriterij ocenjevanja, dejavniki uspešnega učenja, teorije učenja, pojmovanje učenja in poučevanja, ustno ocenjevanje, prehrana, disleksija, didaktika geografije, učni jezik, dijaki s posebnimi potrebami, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, projektni dan, izbirni predmet načini prehranjevanja, prilagoditve pri pouku slovenščine, učne strategije, kognitivne učne strategije, materinščina, sistemizacija znanja v razredu, sistemizacija znanja, učna priprava, kurikularno načrtovanje, metodika pouka, angleščina kot tuji jezik, učni cilji, modeli jezikovnega pouka, koncept znanja, francoščina, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, socialne zvrsti, samostojni delovni zvezki, učna enota z medpodročno povezavo, pouk književnosti, jezikovni pouk, materni jezik |