Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jerica Vogel

Vseh ključnih besed je 107, ki se skupaj pojavijo 158 krat.
22 ključnih besed (20.56 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 73 krat (46.2 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x17.81%slovenščina
5x6.85%diplomsko delo, jezikovna didaktika
4x5.48%učbeniki, osnovna šola
3x4.11%geografija, gimnazija, učni načrti, učni načrt, šolska geografija, sporazumevalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, pouk slovenščine
2x2.74%diplomska dela, geografske diplome, magistrska dela, osnovne šole, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, bolonjski magisteriji, bralna pismenost, prilagoditve pri pouku slovenščine, učitelji
1xustno sporazumevanje, sporazumevalne zmožnosti, didaktika jezika, sociolingvistika, učni cilji, Slovenija, drugi jeziki, tuji jeziki, psihološke teorije učenja, angleščina kot tuji jezik, učenje jezika, materni jezik, italijanščina, metodika pouka, drugi/tuji jezik, inkluzija, ustno sporazumevnaje, govorne motnje, sporazumevalne dejavnosti, slabovidnost, slepota, otroci, mladina, pouk geografije, zamejski Slovenci, narodne manjšine, Zavod za slepo in slabovidno mladino, brajica, sporazumevanje, prilagajanje pouka, srednje šole, medkulturno izobraževanje, medkulturna kompetenca, kurikularno načrtovanje, učenci s primanjkljaji, opismenjevanje, branje, osnovna šola s prilagojenim programom, delovni zvezki, interkulturna vzgoja, modeli jezikovnega pouka, disleksija, didaktika geografije, učni jezik, last three-year period, dijaki s posebnimi potrebami, izbirni predmet načini prehranjevanja, spraševanje, ustno ocenjevanje, prehrana, projektni dan, Slovenian, foreign language, dijaki, PISA, izdelava učnih gradiv, nemščina, učne težave, motnje branja in pisanja, mother tongue, teaching English, Društvo Bravo, načrtovanje pouka, Pravilnik o ocenjevanju v osnovni šoli, učna enota z medpodročno povezavo, pouk književnosti, jezikovni pouk, samostojni delovni zvezki, koncept znanja, sistemizacija znanja, gimnazije, materinščina, sistemizacija znanja v razredu, socialne zvrsti, francoščina, teorije učenja, pojmovanje učenja in poučevanja, kriterij ocenjevanja, subjektivnost ocenjevanja, dejavniki uspešnega učenja, učne strategije, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, kognitivne učne strategije, učna priprava