1x | | delitev na regije, nomogrami, napovedovanje padavin, atributno strojno učenje, extreme value corection, doctoral dissertations, theses, združevanje podatkov, okolice primera, ocenjevanje hipotez, vremenski podatki, prepoznavanje človeških gibov, odločitveno drevo časovnih vrst, šum, odvisna dreves, ABCN2, minimin, patologija minimin preiskovanja, pogojne odvisnosti, CN2, intelligent tutoring, intelligent annotating, expert systems, knowledge elicitation, heuristic evaluation functions, problem solving, avtomatsko razumevanje korakov, večagentno iskanje poti, heuristic search, game playing, computer chess, background knowledge, domain knowledge, argument based machine learning, ABML, inteligentni robotski sistemi, kvalitativni modeli, učenje z eksperimentiranjem, kvalitativno planiranje, mehko planiranje, aktivno učenje, planiranje poskusov, programi, program Leaders, program BuildLdrsTree, dynamic systems, metode razvrščanja, problem razvrščanja, interakcija, podatki, neenovito opisani podatki, modeling dynamic systems, equation discovery, dependence, independence, constructive induction, feature construction, interaction, pattern recognition, thesis, data mining, classification, strategija, agent, Kaplan Meierjev model, minimaks, patologija minimaksa, odvisna drevesa, podatki o času do dogodka, cenzurirani podatki, robotsko učenje, analiza preživetja, krivulja preživetja, Pearlova igra, rudarjenje v podatkovnih tokovih, hevristično preiskovanje, večagentni sistemi, modeliranje, hevristični preiskovalni algoritmi, patologija, vizualizacija podatkov, vizualno odkrivanje znanja v podatkih, eksplorativna analiza podatkov, MOCAP, senzorski podatki, algoritem za planiranje GRAPHPLAN, algoritem za planiranje POP, delno urejeni plani, domene planiranja z več roboti, planiranje, linearni pospešek, inverzna kinematika, računalniški vid, referenčni okvir, pobiranje naročil, informacijski sistem, endgame, search, hkratno učenje več nalog, computer science and mathematics, tablebases, nadzorovano učenje, Boolove funkcije, Monte-Carlo, tree, kinematika, robotika, upravljanje robotske roke, humanoidni robot Nao, komplementarni filter, žiroskop, relacijsko učenje, hitrost učenja, binarizacija vrednosti atributov, kognitivna robotika, odkrivanje konceptov, pospeškometer, magnetometer, RBFS, IDA*, RTA*, interdisciplinarni študij, A*, preiskovalni algoritem, rotacijska matrika, avtonomni učeči se agenti, prostor stanj, interdisciplinary studies, šah, nazdor hoje, viličar, ocenjevanje točnosti, vodenje, igra s kartami, tarok, optimization, metode Monte-Carlo, drevesno preiskovanje Monte-Carlo, razložljiva umetna inteligenca, parcialni odvodi, Edgar, Strudel, Qing, odločitvena drevesa, izbirni nomogrami, Qube, okolice, sosednost, Padé, order picking, warehouse, tehnike za priporočanje, preiskovalni algoritmi, klasifikatorji, SVM, hibridizacija priporočilnih sistemov, priporočilni sistemi, igranje šaha, napake, računalniška analiza, odločitveno drevo, požrešno preiskovanje, ontologije, evolucija ontologij, ekstrahiranje informacij, odkrivanje zakonitosti v besedilih, kodne matrike, klasifikacija, podnapisi za filme in epizode serij, preiskovanje grafov, granulacija, zajem in obdelava podatkov gibanja |