Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Šteh

Vseh ključnih besed je 134, ki se skupaj pojavijo 290 krat.
37 ključnih besed (27.61 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 193 krat (66.55 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x15.03%pedagogika
26x13.47%pedagoška metodologija
25x12.95%diplomska dela
13x6.74%pedagoška psihologija
7x3.63%učitelji, magistrska dela
6x3.11%učenje
4x2.07%izkustveno učenje, pouk, poučevanje, motivacija, otroci s posebnimi potrebami, izobraževanje učiteljev
3x1.55%študija primera, profesionalni razvoj, osnovna šola, učne strategije, pouk geografije, Slovenija, ustvarjalnost, specialna pedagogika
2x1.04%bralna pismenost, mladostniki, učenci, srednješolci, študenti, integracija, osnovne šole, učne težave, sodelovanje, refleksija, šola, didaktika, neformalno izobraževanje, supervizija, šolska geografija, geografske diplome
1xavtizem, nadarjeni, pouk zgodovine, pomoč, izobraževanje odraslih, kariera, aktivno učenje, motnje avtističnega spektra, socialne veščine, stališča, CIRIUS, tekmovalno učenje, sodelovalno učenje, gibalna oviranost, samopodoba, slepi otroci, izobraževalni proces, inkluzija, znanje, timsko delo, visokošolski pouk, skupnost, družba, gimnazije, ADHD, hiperkinetični sindrom, nadarjeni otroci, višješolski pouk, disleksija, nasilje, šolska svetovalna služba, metodika geografije, bolnišnične šole, empatija, učni stili, izobraževalci odraslih, intergracija, stres, Maslachov vprašalnik izgorelosti (MBI), izgorelost, otroci, merjenje, učni načrti, španščina, teorije učenja, Kurikulum za vrtce, učenje in razvoj predšolskega otroka, osebni in profesionalni razvoj, stres in poklicna izgorelost, obogatitvene dejavnosti, model učenja NTC, formativno spremljanje, bralne učne strategije, gimnazijski program, pouk tujega jezika, avtonomija učencev, ranljive skupine odraslih, izobraževanje, afektivne učne strategije, izobraževanje na domu, metakognitivne učne strategije, samouravnavanje učenja, metakognicija, teorija samodoločenosti, učna motivacija, življenjska pot, samostojno učenje, starejši odrasli, slogi uravnavanja motivacijskega vedenja, bolonjska magistrska dela, učno okolje, zgodnje učenje, univerzitetni študenti španščine, didaktika jezika, tuji jeziki, svetovalni delavci, stališče učiteljev, čustva, pisanje, govorjenje, komunikacija, poslušanje, čustvena inteligenca, šolsko svetovanje, šolsko svetovalno delo, šolska mediacija, medkulturnost, mediatorji, mediacija, didaktične igre, usposabljanje, srednje šole, video, bralno-napisovalne težave, ocenjevanje, preverjanje, branje