Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jana Rapuš-Pavel

Vseh ključnih besed je 122, ki se skupaj pojavijo 129 krat.
5 ključnih besed (4.1 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 12 krat (9.3 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x25%psihosocialna pomoč, vzgojni zavodi
2x16.67%šolski prostor, družina, poklici
1xsamoaktualizacija, filmi, življenjski stili, čustvene in vedenjske težave, naravne nesreče, socialnopedagoške intervencije, pomoč drugim, dodatna strokovna pomoč, individualiziran program, vedenjska problematika, obvladanje stresa, živali v vzgoji, posameznik, vzgojni stili, kurikulum, policija, aktivnosti, sodelovanje med institucijami, spolna zloraba, preventivno delovanje, šolska svetovalna služba, otrok, totalna ustanova, stigma, kreativni medij, ranljivost, mladostnik, vzgojni načrt, javna šola in vzgoja, razred kot vrstniška skupina, oddelčna skupnost, klima, kvaliteta življenja, pravila, družinski slog, izstopajoče vedenje učencev, socialne kompetence, združenje Šent, odnosi, dnevni center, skupnostne službe, aktivno državljanstvo, vrednote, navade, sodelovanje staršev s strokovnimi službami, odnosi v družini, center za socialno delo, vloga strokovnih služb, mladostniki, ranljive družine, družinski člani, uspešna družina, zakonodaja, preventivni program, učitelji, šola, preventiva, socialnopedagoška diagnostika, življenje po odpustu iz vzgojnega zavoda, opore, strokovni pristop, materinski dom, ranljivost mater samohranilk, sodelovanje strokovnih služb, varovanje koristi otroka, življenjske zgodbe, begunci, medkulturnost, vojna, integracija, vključevanje, osnovna šola, krizni center za otroke, odvzem otroka iz družine, socialno varstveni zavod, otrok s posebnimi potrebami, vzgoja, posvojitelji, kulturna socializacija, mednarodne posvojitve, doživljanje staršev, podpora družini, podpora družinam, predšolski otroci, družinska politika, večperspektiven pogled na delovanje CDZ, centri za družine, otroci/mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami, vzgojitelji, umetnostna terapija, svetovalni delavci, kreativni proces, kreativni mediji, motnje hranjenja, pomoč z umetnostjo, pedagoško delo, osebna pojmovanja, bikulturnost, samostojnost, vzgojni zavod, zadovoljstvo s poklicem, stres na delovnem mestu, primeri dobrih praks, travma, konstruktivistična paradigma, svetovalno delo, socialno pedagoški kontekst, rejniki/skrbniki, starši, čustveni in socialni razvoj, čustveno-socialna kompetenca, policisti, poklicni stres, reševalci, gasilci, likovne dejavnosti, oblike pomoči