Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janez Skela

Vseh ključnih besed je 301, ki se skupaj pojavijo 377 krat.
38 ključnih besed (12.62 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 114 krat (30.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x8.77%angleščina
9x7.89%angleščina kot tuji jezik
7x6.14%motivacija
6x5.26%osnovna šola
4x3.51%primary school, učbeniki, poučevanje angleščine, medpredmetno povezovanje
3x2.63%poučevanje tujih jezikov, English as a foreign language (EFL), sporazumevalna zmožnost, ustvarjalnost, angleščina kot tuji/drugi jezik, literatura
2x1.75%učenje tujih jezikov, gluhi in naglušni učenci, CLIL, otroška literatura, socialno in čustveno učenje, večjezičnost, analiza učbenikov, nemščina kot tuji jezik, English language, German language, medkulturna sporazumevalna zmožnost, obrnjeno učenje, kultura, inkluzivno izobraževanje, metodika pouka, jezikovna didaktika, obširno/obsežno branje, diplomska dela, slovenščina, pripovedovanje zgodb, coursebook analysis, stopenjska berila, učbeniki za angleščino kot tuji jezik, ELT coursebooks
1xstandardna frazeologija, letalska angleščina, Bloomova taksonomija, vrednote, pouk tujih jezikov, zgradba učne enote, angleščina in španščina kot tuja jezika, učbeniki za osnovne šole, igre vlog, improvizacija, simulacija, učbenik, debata, učenje za življenje, na učenca osredinjen pouk, čustveni dejavniki, pouk gledališča, igre, dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine, zmožnost ustnega sporočanja, učenje na daljavo, globalna metoda, fonična metoda, pismenost, druga triada osnovne šole, angleščina kot tuj jezik, zelo majhni otroci, družabne igre, opismenjevanje, književnost v učbenikih, leposlovna besedila, učbeniki za pouk angleščine, književnost, pravljice, pravljice pri poučevanju angleščine, poučevanje s pravljicami, nevrologija, psihologija, tehnologija, vzgoja za vrednote, avtonomija učenja, poučevanje kulture, tujejezikovni razred (TJA), medkulturno branje, britanska kultura, značilnosti starostnih skupin, starostne skupine, NTC (Nikola Tesla Center) sistem poučevanja, predšolska vzgoja, angleška bralna tekmovanja, notranja motivacija, slikanice, zunanja motivacija, angleščina kot jezik stroke, italijanščina kot tuji jezik, učna anksioznost, španščina kot tuji jezik (ELE), angleščina kot tuji jezik (EFL), tesnoba govora, anksiozen učenec, slovnica, govorne dejavnosti., razredna klima, poučevanje angleščine kot tujega jezika, afektivni učni pristopi, celostno izobraževanje, izobraževanje, učenje/poučevanje tujega jezika, spoznavalna aktivnost (ang. icebreaker), humanistično poučevanje jezika, uvajalna aktivnost (ang. warm-up), poučevanje slovnice, pristopi k poučevanju slovnice, pedagogika, magistrska dela, psihološke teorije učenja, didaktika, didaktične igre, pedagoška metodologija, poučevanje jezikov, drugi/tuji jezik, učenje jezika, teorija kritičnega obdobja, učbeniki za angleščino kot tuji jezik., kontekstualizacija, starost, mlajši učenci, materni jezik, zgodnje učenje tujih jezikov, duhovnost, izguba sluha, angleščina kot tuji jezik na ravni B1, Skupni evropski jezikovni okvir, govorno sporočanje, italijanščina kot tuji jezik na ravni B1, učenje/usvajanje tujih jezikov, učinki večjezičnosti, dejavniki učenja/usvajanja tujih jezikov, analiza napak, dialog, bralne dejavnosti, bralna besedila, vloga učitelja, sociologija, Evropska unija, tuji jeziki, govorno sporazumevanje, medijska pismenost, film pri poučevanju tujih jezikov, Ključne besede: pisanje, (medkulturna) sporazumevalna zmožnost, medkulturna občutljivost, vodene pisne naloge, proste pisne naloge, ustvarjalno pisanje, jezikovni pouk, ciljna kultura, ksenofobija, problemsko izobraževanje, srednješolsko izobraževanje, kritično mišljenje, kreativno mišljenje, razredne razprave o spornih družbenih vprašanjih, družbeno angažirano gledališče, učbeniki za poučevanje angleščine, gimnazija, brain health, nutrition, EFL/ESL, cognitive performance, notranja učna diferenciacija in individualizacija, heterogene učne skupine, individualne razlike med učenci, SEJO, raznojezičnost, Slovenian primary schools, music, ELT, third triad., poučevanje angleščine in španščine kot TJ, kratki filmi, socialne in čustvene kompetence, sistemi diferenciranja, pouk angleščine kot tujega jezika, der Fernunterricht, das Schreiben, die Rede, učitelji in učiteljice angleščine, kulturne vsebine, rekontekstualizacija, kulturni kapital, die Fremdsprachenstudierenden, die Entwicklung von produktiven Sprachfertigkeiten, foreign language study and teaching, učenci s posebnimi potrebami, stories, younger children, lesson planning, creativity, dnevnik poslušanja, italijanščina, young adult literature, dystopian literature, literature in the (foreign) language classroom, social responsibility, gamification, Dungeons & Dragons (D&D), Tabletop Role-Playing Game (TRPG), secondary-school students, speaking activities, PYP program, mednarodna “IB” šola, velika geografska odkritja, Basel, teaching speaking skills, speaking competence, English as a Foreign Language (EFL), high school, first three years, English teaching, code-switching, the use of mother tongue, foreign language, pop glasba, priložnostno učenje jezika, dobro počutje učencev, gozdna pedagogika, učenci z disleksijo, disleksija, metode poučevanja dislektikov, poučevanje angleščine (kot tujega jezika), učenje v naravi, celostno vsebinsko-jezikovno učenje (CLIL), adult education, elderly, los descriptores de los recursos de la CI en el MAREP, la competencia comunicativa intercultural (CCI), anketa, los recursos de la interculturalidad (conocimientos, habilidades, los manuales ILE y ELE, actitudes), učitelji angleščine, covid-19, teaching strategies, heterogeneous classroom, speaking proficiency, secondary school, foreign language teaching, izobraževanje na daljavo, IKT, starejši odrasli, učenje angleščine, Italian as a foreign language, frazeologija, teorija konceptualne metafore, written production, descriptive writing tasks, srednješolci, osnovnošolci, kognitivno jezikoslovje, epidemije, aktivacija obeh možganskih polovic, celostni pristopi, veččutno učenje, portfolijo učenca, geografija, Zgodovina, extensive listening/viewing, (second/foreign) language acquisition, humanizem, afektivni dejavnik, coursebook series Right on!, foreign languages, language teaching, ruščina kot tuji jezik, literary texts, glocalization, English as a lingua franca, i-book, learning/teaching English, blended learning, programme’s efficiency, EFL coursebooks, content and language integrated learning (CLIL), francoščina, medkulturnost, umetnostna zgodovina, CLIL pristop, textbooks for teaching English and German as foreign languages., snovanje CLIL gradiva, EFL, TL exposure, video, intercultural communicative competence, communicative competence, kulturna zavest, španščina kot tuji jezik, osnovnošolski učbeniki, cultural aspects, German as a foreign language, English as a foreign language, leposlovje