Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jelka Strgar

Vseh ključnih besed je 116, ki se skupaj pojavijo 200 krat.
26 ključnih besed (22.41 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 110 krat (55 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x14.55%biologija
9x8.18%osnovna šola, znanje
7x6.36%evolucija človeka, fotosinteza
6x5.45%osnovnošolci
5x4.55%celično dihanje, genetika
4x3.64%učni načrt, celica, naravoslovje, motivacija
3x2.73%nacionalno preverjanje znanja, mitoza
2x1.82%izkustveno učenje, gimnazija, gimnazije, uporabne rastline, napačne predstave, teorija evolucije, zunanje preverjanje znanja, učenje na prostem, poučevanje, pouk biologije, zanimanje, evolucija
1xsrednješolci, razmnoževanje, srednje šole, zgradba telesa, izbira poklica, testi znanja, zunanje preverjanje, živo, človeška ribica, razumevanje in sprejemanje evolucije, anketa, nacionalni preizkusi znanja, Darwinova teorija evolucije, naloge strukturiranega tipa, naloge izbirnega tipa, proteus, obiskovalci, DNK, izkušenjsko učenje, gnus, strupene živali, toksikologija, projektni pouk, dodatni pouk, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, kvantitativna analiza, evalvacija, srednja šola, učbeniki, dinarski kras, podzemeljski habitati, pogovori, znanost in tehnologija, citologija, Romi, trajnost znanja, besedno razumevanje, učenje, komarji, metulji, veterinarska šola, odnos, matura, učbenik, razumevanje evolucije človeka, pouk med epidemijo covida-19, Pogorelec, ekosistem, poučevanje evolucije, napačna razumevanja o evoluciji, stabilni bočni položaj, klic na številko 112, prva pomoč, sprejemanje teorije evolucije, učna pot, gozd, Učenci, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, biologija., biološki koncepti, Šolski vrt, pouk naravoslovja, multisenzorno poučevanje, osnovne šole, konstruktivistični pristop, pouk na prostem, napredovanje znanja, interesna dejavnost, Razumevanje koncepta »živo«, odnos do biologije, izločala pri človeku, model pljuč, Celica, kognitivni razvoj, Irska, sklepi, vprašalnik, 8. razred osnovne šole, obremenjenost učencev, pojem žival, stališča, pouk bioloških vsebin, biološke vsebine, izobraževanje na daljavo, izkušnje, vpliv človeka na naravo in okolje, predznanje, učni cilji, profesorji, pouk