Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jelka Strgar

Vseh ključnih besed je 107, ki se skupaj pojavijo 185 krat.
24 ključnih besed (22.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 102 krat (55.14 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
15x14.71%biologija
9x8.82%osnovna šola, znanje
7x6.86%fotosinteza, evolucija človeka
5x4.9%osnovnošolci, genetika, celično dihanje
4x3.92%motivacija, celica
3x2.94%nacionalno preverjanje znanja, mitoza, naravoslovje, učni načrt
2x1.96%gimnazije, evolucija, učenje na prostem, zunanje preverjanje znanja, pouk biologije, izkustveno učenje, gimnazija, poučevanje, uporabne rastline, teorija evolucije
1xmatura, srednje šole, anketa, Darwinova teorija evolucije, naloge izbirnega tipa, zunanje preverjanje, nacionalni preizkusi znanja, živo, naloge strukturiranega tipa, trajnost znanja, razmnoževanje, zgradba telesa, proteus, testi znanja, pogovori, izkušenjsko učenje, projektni pouk, DNK, gnus, strupene živali, dodatni pouk, učbeniki, kvantitativna analiza, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, evalvacija, srednja šola, toksikologija, dinarski kras, besedno razumevanje, obiskovalci, človeška ribica, citologija, učenje, odnos, podzemeljski habitati, komarji, metulji, veterinarska šola, Romi, sklepi, klic na številko 112, prva pomoč, sprejemanje teorije evolucije, napačna razumevanja o evoluciji, stabilni bočni položaj, napredovanje znanja, biološke vsebine, izobraževanje na daljavo, interesna dejavnost, poučevanje evolucije, razumevanje evolucije človeka, multisenzorno poučevanje, napačne predstave, pouk na prostem, pouk naravoslovja, gozd, učna pot, pouk med epidemijo covida-19, Pogorelec, ekosistem, pouk bioloških vsebin, stališča, Irska, Šolski vrt, vprašalnik, 8. razred osnovne šole, pouk, znanost in tehnologija, srednješolci, zanimanje, izbira poklica, učbenik, Celica, učni cilji, profesorji, vpliv človeka na naravo in okolje, izkušnje, predznanje, obremenjenost učencev, odnos do biologije, izločala pri človeku, model pljuč, razumevanje in sprejemanje evolucije