Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Stanislav Avsec

Vseh ključnih besed je 120, ki se skupaj pojavijo 187 krat.
19 ključnih besed (15.83 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 86 krat (45.99 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x19.77%tehnična vzgoja
9x10.47%tehnika in tehnologija, predšolska vzgoja
8x9.3%tehnološka pismenost
5x5.81%ustvarjalnost, predšolsko obdobje
4x4.65%gozdna pedagogika, tehniško izobraževanje, predšolski otrok
3x3.49%igra
2x2.33%snovalsko razmišljanje, otroci, Predšolska vzgoja, osnovna šola, les, Tehnika in tehnologija, tehnične dejavnosti, odnos do tehnike, predšolski otroci
1xprojektno delo, izdelava motorične table, motorika, obdelava lesa, vrtec, tehniška ustvarjalnost, model za ugotavljanje tehnološke pismenosti, tehnična dejavnost, test ustvarjalnosti, tehnike ustvarjalnega mišljenja, prilagoditve pouka, tehnične zgodbe, učenci, odnos do okolja, umetne modelirne mase, digitalna tehnologija, čutne zaznave, vzdržno okolje, večfunkcijska didaktična igrača, miselne veščine višjega reda, kritično mišljenje in sposobnost odločanja, primerjalna analiza, stari 3-4 leta, waldorfska osnovna šola, montessori osnovna šola, učenje s poizvedovanjem, odnos učencev, učitelji tehnike in tehnologije, odpadki, model razvijanja tehnološke pismenosti, test ustvarjalnosti z risanjem, promet, socialni razvoj, socialne kompetence, spletni portali, osnovnošolsko tehniško izobraževanje, tehnična vzgoja v vrtcu, didaktične igrače, modelirne mase, učna sredstva, fina motorika, tehniške spretnosti, javna osnovna šola, tehnične sestavljanke, naglušni otroci, učna pot, senzomotorična igrača, tehniško opismenjevanje, senzomotorika, 3D-tisk, Odpadki, visoko strukturiran material, Izobraževanje za trajnostni razvoj, polstrukturiran material, nestrukturiran material, Tehnika, ravnanje z odpadki, ponovna raba materialov, Pakabo, Informacijsko komunikacijska tehnologija, namera do ponovne rabe materialov, teorija planiranega obnašanja, ponovna raba, izkustveno učenje, arhitektura, notranje oblikovanje, osnovnošolsko poučevanje, pouk tehnike in tehnologije, samoregulativnost učenja, prostorska zaznava, konstrukcijska igra, izkušnje in odnos vzgojiteljev, les in lesni polizdelki, naravni material, lego kocke, igra predšolskega otroka, grafomotorika, ocenjevanje, kovinski materiali, didaktična tabla, Osnovnošolsko izobraževanje, participacija, opismenjevanje, tehnika, odpadni material, informacijsko-komunikacijska tehnologija, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, učenci s posebnimi potrebami., pandemija covida-19, kurikulum za vrtce, pomembnost in izvedba snovanja v vrtcu., merjenje snovalskega razmišljanja med vzgojiteljicami in strokovnimi delavkami, značilnosti dobrega snovalca, snovanje v predšolskem obdobju, Snovalsko razmišljanje, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, tehniški praktikum, srednješolsko gimnazijsko izobraževanje, ciljna usmerjenost, merjenje snovalskega razmišljanja, 3D tehnologije