Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Stanislav Avsec

Vseh ključnih besed je 136, ki se skupaj pojavijo 215 krat.
22 ključnih besed (16.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 101 krat (46.98 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x17.82%tehnična vzgoja
10x9.9%tehnika in tehnologija
9x8.91%predšolska vzgoja
8x7.92%tehnološka pismenost
6x5.94%predšolsko obdobje, Predšolska vzgoja
5x4.95%ustvarjalnost
4x3.96%gozdna pedagogika, igra, predšolski otrok, tehniško izobraževanje
3x2.97%les
2x1.98%projektno delo, predšolski otroci, Tehnika in tehnologija, fina motorika, osnovna šola, snovalsko razmišljanje, Odpadki, tehnične dejavnosti, odnos do tehnike, otroci
1xstari 3-4 leta, večfunkcijska didaktična igrača, tehnične zgodbe, kritično mišljenje in sposobnost odločanja, miselne veščine višjega reda, obdelava lesa, motorika, izdelava motorične table, tehnika, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kovinski materiali, participacija, pandemija covida-19, 3D tehnologije, 3D-tisk, učenci, odnos do okolja, umetne modelirne mase, digitalna tehnologija, čutne zaznave, vzdržno okolje, tehnična dejavnost, odpadki, učitelji tehnike in tehnologije, model razvijanja tehnološke pismenosti, tehnična vzgoja v vrtcu, učna pot, didaktične igrače, učenje s poizvedovanjem, odnos učencev, socialne kompetence, socialni razvoj, spletni portali, osnovnošolsko tehniško izobraževanje, test ustvarjalnosti z risanjem, promet, senzomotorična igrača, tehniško opismenjevanje, model za ugotavljanje tehnološke pismenosti, waldorfska osnovna šola, tehniški praktikum, test ustvarjalnosti, tehniška ustvarjalnost, tehnike ustvarjalnega mišljenja, montessori osnovna šola, javna osnovna šola, naglušni otroci, senzomotorika, tehnične sestavljanke, učna sredstva, tehniške spretnosti, modelirne mase, vrtec, značilnosti dobrega snovalca, ocenjevanje, prilagoditve pouka, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Tehnika, igrače., Osnovnošolsko izobraževanje, primerjalna analiza, učenci s posebnimi potrebami., odpadni material, samoregulativnost učenja, ponovna raba, kurikulum za vrtce, opismenjevanje, didaktična tabla, Motorične sposobnosti, mnenja vzgojiteljic, Informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, odpadni materiali, aktivno učenje, Didaktične igre, didaktične igre in učila iz odpadnega materiala, digitalne kompetence, animacija, prvo starostno obdobje v vrtcu, prevozna sredstva, Prometna vzgoja, technological education, Stop Motion Studio, pouk tehnike in tehnologije, osnovnošolsko poučevanje, igra predšolskega otroka, grafomotorika, Pakabo, Informacijsko komunikacijska tehnologija, teorija planiranega obnašanja, namera do ponovne rabe materialov, snovanje v predšolskem obdobju, merjenje snovalskega razmišljanja med vzgojiteljicami in strokovnimi delavkami, merjenje snovalskega razmišljanja, ciljna usmerjenost, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, Snovalsko razmišljanje, pomembnost in izvedba snovanja v vrtcu., ponovna raba materialov, ravnanje z odpadki, lego kocke, naravni material, konstrukcijska igra, prostorska zaznava, arhitektura, notranje oblikovanje, les in lesni polizdelki, izkušnje in odnos vzgojiteljev, visoko strukturiran material, Izobraževanje za trajnostni razvoj, polstrukturiran material, nestrukturiran material, izkustveno učenje, srednješolsko gimnazijsko izobraževanje