Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Stanislav Avsec

Vseh ključnih besed je 145, ki se skupaj pojavijo 231 krat.
23 ključnih besed (15.86 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 109 krat (47.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
19x17.43%tehnična vzgoja
12x11.01%tehnika in tehnologija
9x8.26%predšolska vzgoja
8x7.34%tehnološka pismenost, Predšolska vzgoja
7x6.42%predšolsko obdobje
5x4.59%ustvarjalnost
4x3.67%tehniško izobraževanje, igra, predšolski otrok, gozdna pedagogika
3x2.75%les
2x1.83%snovalsko razmišljanje, tehnične dejavnosti, predšolski otroci, fina motorika, projektno delo, otroci, osnovna šola, Tehnika, Odpadki, odnos do tehnike, Tehnika in tehnologija
1xtehniški praktikum, stari 3-4 leta, vzdržno okolje, kritično mišljenje in sposobnost odločanja, večfunkcijska didaktična igrača, ciljna usmerjenost, tehnične zgodbe, miselne veščine višjega reda, merjenje snovalskega razmišljanja, odnos do okolja, srednješolsko gimnazijsko izobraževanje, učenci, 3D-tisk, 3D tehnologije, informacijsko-komunikacijska tehnologija, tehnika, čutne zaznave, digitalna tehnologija, kovinski materiali, participacija, umetne modelirne mase, pandemija covida-19, tehniška ustvarjalnost, tehnična vzgoja v vrtcu, model razvijanja tehnološke pismenosti, odpadki, didaktične igrače, učna pot, tehniško opismenjevanje, senzomotorična igrača, učitelji tehnike in tehnologije, učenje s poizvedovanjem, spletni portali, socialne kompetence, socialni razvoj, osnovnošolsko tehniško izobraževanje, promet, odnos učencev, test ustvarjalnosti z risanjem, senzomotorika, naglušni otroci, tehnike ustvarjalnega mišljenja, test ustvarjalnosti, tehnična dejavnost, srednje poklicno in strokovno izobraževanje, vrtec, motorika, izdelava motorične table, model za ugotavljanje tehnološke pismenosti, waldorfska osnovna šola, učna sredstva, tehnične sestavljanke, modelirne mase, tehniške spretnosti, montessori osnovna šola, javna osnovna šola, obdelava lesa, Pakabo, prvo starostno obdobje v vrtcu, prevozna sredstva, mnenja vzgojiteljic, Prometna vzgoja, technological education, animacija, Stop Motion Studio, Motorične sposobnosti, igrače., primerjalna analiza, učenci s posebnimi potrebami., prilagoditve pouka, ocenjevanje, Osnovnošolsko izobraževanje, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, digitalne kompetence, IKT, delavnice šivanja za otroke, Tehniško izobraževanje, otrokov razvoj, Šivanje, 1. starostno obdobje, osnovni materiali in tehnologije., Tehnološka pismenost, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, odpadni materiali, Informacijsko-komunikacijska tehnologija, aktivno učenje, didaktične igre in učila iz odpadnega materiala, problemski pouk, Didaktične igre, opismenjevanje, didaktična tabla, ponovna raba materialov, teorija planiranega obnašanja, ravnanje z odpadki, Izobraževanje za trajnostni razvoj, polstrukturiran material, visoko strukturiran material, namera do ponovne rabe materialov, Informacijsko komunikacijska tehnologija, merjenje snovalskega razmišljanja med vzgojiteljicami in strokovnimi delavkami, pomembnost in izvedba snovanja v vrtcu., značilnosti dobrega snovalca, snovanje v predšolskem obdobju, igra predšolskega otroka, grafomotorika, nestrukturiran material, izkustveno učenje, pouk tehnike in tehnologije, osnovnošolsko poučevanje, samoregulativnost učenja, odpadni material, kurikulum za vrtce, ponovna raba, arhitektura, notranje oblikovanje, les in lesni polizdelki, izkušnje in odnos vzgojiteljev, naravni material, lego kocke, prostorska zaznava, konstrukcijska igra, Snovalsko razmišljanje