Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Romina Plešec Gasparič: Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje

MSc theses (6)

  1. Ana Dejak: Izkušnje in stališča učiteljev matematike in fizike do medpredmetnega povezovanja
  2. Karin Zadnik: Motivi za izbor učiteljskega poklica in proces profesionalnega razvoja pri učiteljih matematike
  3. Marko Glavan: Obrnjeno učenje in poučevanje pri pouku matematike v 7. razredu
  4. Eva Troha: Izbira didaktičnih načel za izvajanje kakovostnega pouka v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  5. Anja Filipič: Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka v razreševanju izzivov pouka na daljavo
  6. Špela Mlakar: Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in staršev v času izobraževanja na daljavo

BSc theses (2)

  1. Katarina Gorenc: Vpliv mentorja na profesionalni razvoj vzgojiteljic začetnic v obdobju prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja
  2. Nina Mestek: Sodelovanje vzgojiteljic in učiteljic 1. razreda osnovne šole s starši v obdobju izvajanja pedagoškega procesa na daljavo

Other documents (2)

  1. Romina Plešec Gasparič: Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: Gateway to Student Engagement, International Society for Technology in Education: Eugene, Oregon and Washington, DC, 2014; 169 pp.: ISBN 978-1-56484-344-9
  2. Romina Plešec Gasparič, Milena Valenčič Zuljan: Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje