Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Romina Plešec Gasparič:
Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje
MSc theses (6)
Ana Dejak:
Izkušnje in stališča učiteljev matematike in fizike do medpredmetnega povezovanja
Karin Zadnik:
Motivi za izbor učiteljskega poklica in proces profesionalnega razvoja pri učiteljih matematike
Marko Glavan:
Obrnjeno učenje in poučevanje pri pouku matematike v 7. razredu
Eva Troha:
Izbira didaktičnih načel za izvajanje kakovostnega pouka v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anja Filipič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka v razreševanju izzivov pouka na daljavo
Špela Mlakar:
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in staršev v času izobraževanja na daljavo
BSc theses (2)
Katarina Gorenc:
Vpliv mentorja na profesionalni razvoj vzgojiteljic začetnic v obdobju prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja
Nina Mestek:
Sodelovanje vzgojiteljic in učiteljic 1. razreda osnovne šole s starši v obdobju izvajanja pedagoškega procesa na daljavo
Other documents (2)
Romina Plešec Gasparič:
Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: Gateway to Student Engagement, International Society for Technology in Education: Eugene, Oregon and Washington, DC, 2014; 169 pp.: ISBN 978-1-56484-344-9
Romina Plešec Gasparič, Milena Valenčič Zuljan:
Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje