Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Romina Plešec Gasparič:
Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje
Magistrska dela (6)
Ana Dejak:
Izkušnje in stališča učiteljev matematike in fizike do medpredmetnega povezovanja
Karin Zadnik:
Motivi za izbor učiteljskega poklica in proces profesionalnega razvoja pri učiteljih matematike
Marko Glavan:
Obrnjeno učenje in poučevanje pri pouku matematike v 7. razredu
Eva Troha:
Izbira didaktičnih načel za izvajanje kakovostnega pouka v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Anja Filipič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka v razreševanju izzivov pouka na daljavo
Špela Mlakar:
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in staršev v času izobraževanja na daljavo
Diplomska dela (2)
Katarina Gorenc:
Vpliv mentorja na profesionalni razvoj vzgojiteljic začetnic v obdobju prve zaposlitve na področju vzgoje in izobraževanja
Nina Mestek:
Sodelovanje vzgojiteljic in učiteljic 1. razreda osnovne šole s starši v obdobju izvajanja pedagoškega procesa na daljavo
Druga dela (2)
Romina Plešec Gasparič:
Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: Gateway to Student Engagement, International Society for Technology in Education: Eugene, Oregon and Washington, DC, 2014; 169 pp.: ISBN 978-1-56484-344-9
Romina Plešec Gasparič, Milena Valenčič Zuljan:
Učne oblike v osnovni šoli in obrnjeno učenje in poučevanje