Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (1)
Darja Grad:
Neformalno izobraževanje ranljivih skupin
BSc theses (16)
Barbara Doltar:
Primerjalna analiza teorij Gramscija in Freireja iz perspektive izobražavanja odraslih
Patricia Konrad:
Pouk zgodovine v formalnem in neformalnem izobraževanju odraslih
Tjaša Rode:
Primerjava visokošolskih reform na Japonskem in v evropskem prostoru
Anita Navotnik:
Vpeljevanje modela samoevalvacije v Svetovalno središče Koroška
Vanja Lavrič, Ana Mustar:
Aktivno državljanstvo
Jure Jamšek:
Kakovost v izobraževanju odraslih in vpeljava modela POKI na Centru za permanentno izobraževanje Cene Štupar
Anita Jurič, Michelle Bagarić:
Primerjava izobraževalne ponudbe za starejše v slovenskih urbanih in ruralnih občinah
Maša Birsa:
Evalvacija medgeneracijskih programov
Irena Suhadolc:
Sindikati in izobraževanje
Danijela Zajc:
Migrantke z območja bivše Jugoslavije v Mariboru - prekarizacija dela, izobraževanje in vloga države
Daniela Miškovič Fabjan:
Pomen vzgoje in izobraževanja v preventivi in zdravljenju odvisnosti od alkohola
Nina Savarin:
Medgeneracijsko sožitje kot izziv učenju in izobraževanju v skupnosti
Darja Majce:
Izobraževanje in učenje oseb z multiplo sklerozo
Aleksandra Medja Ogrin:
Primerjalna analiza implementacije programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost med slovenskimi statističnimi regijami
Matevž Pistotnik:
Alternativno, anarhistično izobraževanje
Sara Šmigoc:
Izobraževalne in prostočasne dejavnosti v javnih in zasebnih domovih za starejše
Other documents (5)
Sonja Kump:
Hierarhična razmerja moči na univerzi
Sonja Kump, Sabina Jelenc-Krašovec:
Intergenerational community learning, education and cooperation
Sonja Kump:
Spremenjeni vzorci vodenja in upravljanja visokega šolstva
Bo univerza kulturno središče slovenskega naroda?
Sabina Jelenc-Krašovec, Sonja Kump:
Ali se odrasli na podeželju učijo drugače kot v mestih?