Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Darja Grad:
Neformalno izobraževanje ranljivih skupin
Diplomska dela (16)
Barbara Doltar:
Primerjalna analiza teorij Gramscija in Freireja iz perspektive izobražavanja odraslih
Patricia Konrad:
Pouk zgodovine v formalnem in neformalnem izobraževanju odraslih
Tjaša Rode:
Primerjava visokošolskih reform na Japonskem in v evropskem prostoru
Anita Navotnik:
Vpeljevanje modela samoevalvacije v Svetovalno središče Koroška
Vanja Lavrič, Ana Mustar:
Aktivno državljanstvo
Jure Jamšek:
Kakovost v izobraževanju odraslih in vpeljava modela POKI na Centru za permanentno izobraževanje Cene Štupar
Anita Jurič, Michelle Bagarić:
Primerjava izobraževalne ponudbe za starejše v slovenskih urbanih in ruralnih občinah
Maša Birsa:
Evalvacija medgeneracijskih programov
Irena Suhadolc:
Sindikati in izobraževanje
Danijela Zajc:
Migrantke z območja bivše Jugoslavije v Mariboru - prekarizacija dela, izobraževanje in vloga države
Daniela Miškovič Fabjan:
Pomen vzgoje in izobraževanja v preventivi in zdravljenju odvisnosti od alkohola
Nina Savarin:
Medgeneracijsko sožitje kot izziv učenju in izobraževanju v skupnosti
Darja Majce:
Izobraževanje in učenje oseb z multiplo sklerozo
Aleksandra Medja Ogrin:
Primerjalna analiza implementacije programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost med slovenskimi statističnimi regijami
Matevž Pistotnik:
Alternativno, anarhistično izobraževanje
Sara Šmigoc:
Izobraževalne in prostočasne dejavnosti v javnih in zasebnih domovih za starejše
Druga dela (5)
Sonja Kump:
Hierarhična razmerja moči na univerzi
Sonja Kump, Sabina Jelenc-Krašovec:
Intergenerational community learning, education and cooperation
Sonja Kump:
Spremenjeni vzorci vodenja in upravljanja visokega šolstva
Bo univerza kulturno središče slovenskega naroda?
Sabina Jelenc-Krašovec, Sonja Kump:
Ali se odrasli na podeželju učijo drugače kot v mestih?