Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (16)

  1. Livija Rojc Štremfelj: Financiranje gledaliških festivalov - primer Ane Desetnice
  2. Gregor Jagodič: Politika in glasba
  3. Maša Dakič: Analiza pozicioniranja etničnih skupin v filmih o razpadu Jugoslavije
  4. Maja Matić: Vpliv interneta na glasbene scene
  5. Oliver Ilievski: Libetova svobodna volja in fenomenologija odločanja
  6. Nika Gričar: Kaj kulturno vladovanje prinaša novega v kulturno politiko?
  7. Jasna Likar: Šport in sprava
  8. Manca Ogrin: Kulturna politika in pomen samostojnega koncertnega organiziranja na Vrhniki
  9. Janja Kranjc: Pomen podpornih programov za odrasle osebe s spektroavtistično motnjo
  10. Klavdija Tratnik: Propaganda kapitalizma in komunizma v ameriški in sovjetski kinematografiji
  11. Aleksandra Pavlič: Primerjalna analiza opernih hiš
  12. Marja Bajželj: Slovenska kulturna politika in jazz
  13. Andrej Zalesjak: Nacionalno gledališče kot primerna korporativna platforma za progresivne tržno-komunikacijske pristope
  14. Klavdija Kopina: Glasba in oglaševanje
  15. Urša Papež: Benjamin na blockchainu
  16. Nikolaj Fišer: Differences between the perception of AI-generated and human-composed music in audiovisual content: a psychophysiological study

Diplomska dela (74)

  1. Anja Kosovel: Pomen decentralizacije za Primorsko dramsko gledališče
  2. Jasna Vidmar Svetlik: Vloga in pomen komunikacijskega menedžmenta v kulturnih ustanovah
  3. Mihaela Gumilar: Pomen Vestnika-tednika severovzhodne Slovenije kot oglaševalskega medija
  4. Ana Kajzer: Razvoj slovenskega jazza v luči družbenih sprememb
  5. Petra Polak: Kulturnopolitična strategija Mestne občine Kranj
  6. Ana Marija Ličina: Crossradio
  7. Robert Rebolj: Umetnost v totalitarnem in demokratičnem političnem sistemu na primeru glasbene skupine Laibach
  8. Simona Mehle: Muzeji in management
  9. Špela Zorn: Kulturna politika poklicnih dramskih gledališč od osamosvojitve do danes (od leta 1991 do 2003)
  10. Vasja Ferletič: Vloga nogometa pri socializaciji otrok in mladostnikov
  11. Vesna Lakner: Politična aktivnost slovenske mladine
  12. Alenka Lahajnar: Koncerti popularne glasbe v Ljubljani
  13. Maruša Ofak: Slovenski popularno-glasbeni okusi
  14. Manca Bežek: Nacionalni program za kulturo
  15. Sanela Hodžić: Uživanje drog med mladostniki v Občini Črnomelj
  16. Barbara Volkar: Kulturna politika alternativne glasbe v Sloveniji
  17. Anka Pirš: Slovenija je slovenskim Romom dom
  18. Živa Šorn: Varovalni dejavniki in dejavniki tveganja pri uživanju alkohola med ljubljansko srednješolsko mladino
  19. Urška Jež: Vpliv kulturne politike in kulturnega menedžmenta na vodenje projektov v kulturi
  20. Andreja Čretnik: Urbana kultura v kulturni politiki Maribora
  21. Maša Budnar Radilović: Dober družabni dogodek
  22. Manuel Kuran: Duševna bolezen med telesom in kulturo
  23. Katja Lenart: Kult smrti rockovskih zvezdnikov
  24. Franka Koren: Turbofolk
  25. Jan Oršič: Glasba - medij družbenega konflikta
  26. Katja Pernuš: Balkan scena
  27. Primož Jambrek: Vloga intelektualcev v socializmu in demokraciji
  28. Petra Hazabent: Raznovrstnost virov financiranja kot pomembna lastnost nizozemskega kulturnopolitičnega modela
  29. Nina Jarkovič: Strateški načrt dvorca Dornava kot Muzeja sodobne umetnosti
  30. Mojca Kolar: Rave in droge - uporaba drog na prireditvah elektronske glasbe
  31. Špela Palčič: Punkovska scena v Trbovljah
  32. Živa Jurančič: Kulturna vzgoja z vidika kulturnih študij in kritične pedagogike
  33. Jasna Črnjarić: Pozicioniranje turbofolka v sodobni hrvaški popularni kulturi
  34. Marjan Novoselc: Alternativni prostori kulture v malih krajih kot urbani element v neurbanem okolju
  35. Alja Krajnc: Kulturni management v javnih zavodih
  36. Ana Šinkovec: Sodobna urbana glasba v slovenskem prostoru
  37. Anja Dolžan: Vpliv rock glasbe na mladinsko druženje
  38. Matic Korošec: Evropsko leto ustvarjalnosti in inovacij in slovenska kulturna politika
  39. Klemen Domjo: Sprejemanje hrvaške popularne glasbe v Sloveniji in slovenske popularne glasbe na Hrvaškem
  40. Metod Gabrovec: Kulturni turizem na študijskem primeru "Po poteh koroške kulturne dediščine"
  41. Katarina Podobnikar: Kulturno planiranje v občini Ribnica
  42. Katja Kos: Profesionalna podhranjenost slovenskih NVO in možna rešitev
  43. Sonja Korelc: Resocializacija vrhunskega športnika po zaključeni aktivni karieri
  44. Žiga Boršič: Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah
  45. Tamara Bračič Vidmar: Pomen in razširjenost prakse mednarodnega sodelovanja na področju sodobnih uprizoritvenih umetnosti v okviru nevladnega kulturnega sektorja v Sloveniji
  46. Tanja Artnak: Kultura in glasba
  47. Valentina Jarc: O ljubezni
  48. Peter Giodani: Mladi in navidezna svoboda v postmoderni dobi
  49. Miha Jernejčič: Vloga glasbene kritike v Sloveniji
  50. Ana Povše: Subkultura deskarjev na snegu
  51. Miran Šetinc: Vloga potrošnje pri razvoju identitete mladih
  52. Jadran Jeličić: Religija - kultura in narava
  53. Tea Gorič: Prepletanje kulturne in izobraževalne politike na primeru Kulturnega dnevnika
  54. Sabrina Železnik: Recikliri in zašpili
  55. Daša Leskovšek: Ustvarjalnost in avtizem
  56. Katja Klemenc: Predvajanje slovenske popularne glasbe na radiu
  57. Maja Podržaj: Kult voditelja v Severni Koreji
  58. Oliver Ilievski: Abdukcija kot kreativna metoda odločanja in družbeno ozadje
  59. Maja Jarc: Čutna identiteta znamk mobilne telefonije na glasbenih dogodkih
  60. Fabijan Purg: Ritem izraža nekaj drugega kot misel
  61. Kristijan Erjavec: Rasizem v evropskem nogometu
  62. Tjaša Turnšek: Kulturna politika v času socializma
  63. Janja Port: Slash fiction in yaoi
  64. Aleksandar Rajaković: Percepcija sporočilnosti konkretnega vizualnega dela v dveh različnih obdobjih
  65. Ana Štepec: Zaslužek pred zdravje?
  66. Polona Mrvar: Več kot otok
  67. Sanja Cerjak: Primerjava
  68. Tjaša Bernetič: Nevrolingvistično programiranje (NLP)
  69. Ana Benkovič: Profesionalizacija sodobnega plesa v Sloveniji
  70. Andrej Sevšek: Slovenski popularnoglasbeni prostor
  71. Marina Agostini: "Saj so samo pesmice" ali "Uporniška glasba"?
  72. Urša Dimić: Subjektivne interpretacije rezultatov inteligenčnih testov v povezavi z raso
  73. Emilija Mitrović Miloš: Družbena konstrukcija časa
  74. Martina Kos: Duševne motnje ter dostopnost do psihiatričnih in psihoterapevtskih storitev

Druga dela (20)

  1. Gregor Tomc: Life in transition
  2. Gregor Tomc: Damjan J. Ovsec: Slavic mythology and belief (Slovanska mitologija in verovanje, Domus, Ljubljana, 1991)
  3. Gregor Tomc: Razredi v socialistični družbi
  4. Sebastjan Antolin: Nogometni navijači v Sloveniji
  5. Gregor Tomc, Mojca Novak: Družbena enakost in neenakost v Sloveniji
  6. Gregor Tomc: Theodor W. Adorno: Uvod v sociologijo glasbe
  7. Gregor Tomc: Samoupravljanje kot trenutno najbolj realni socializem
  8. Gregor Tomc: Osebna konstrukcija realnosti
  9. Gregor Tomc: Damjan J. Ovsec: Slovanska mitologija in verovanje. Domus, Ljubljana, 1991.
  10. Gregor Tomc: Politične orientacije slovenskih sindikatov
  11. Gregor Tomc: Sistemske determinante ekonomske rasti
  12. Gregor Tomc: France Vreg: Sporazumevanje živih bitij. Etološki vidiki komuniciranja, vedenja, delovanja in preživetja človeka in živali
  13. Gregor Tomc: Inequality from the perspective of cognitive science
  14. Gregor Tomc: Simon Frith: Zvočni učinki - mladina, brezdelje in politika rock and rolla
  15. Gregor Tomc: Janez Cvirn: Kri v luft! Čreve v plot! Oris družbenega[!] življenja v Celju naprelomu stoletja
  16. Gregor Tomc: Biologija in kultura
  17. Gregor Tomc: Planiranje v Jugoslaviji - med planiranjem bodočnosti in uresničevanjem vizije
  18. Gregor Tomc: Slovenci včeraj, danes in...nikoli več?
  19. Gregor Tomc: Pop mladina
  20. Frane Adam, Gregor Tomc: Introduction