Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Ružica Šimić Banović: Institutional change in transition economies
  2. Damjan Kavaš: Regionalna politika v Sloveniji po vključitvi v Evropsko unijo
  3. Aleš Pustovrh: Open innovation and its effects on the growth strategies of small and medium-sized companies

MSc theses (89)

  1. Eva Grden: Procesi združevanj in prevzemov nekdanjih državnih monopolistov v telekomunikacijah
  2. Maja Grgič: Industrijska politika in finančni sistem
  3. Dejan Novaković: Regionalna razvojna koalicija v idrijsko-cerkljanski regiji s poudarkom na odnosu med občinama, velikimi podjetji ter malimi in srednjimi podjetji
  4. Sonja Uršič: Analiza konkurenčnosti tržnih storitvenih dejavnosti v Sloveniji v primerjavi z EU
  5. Metka Geršič: Ekonomska vloga in moč nacionalne države v globalnem gospodarstvu
  6. Aleš Pustovrh: Internacionalizacija malih in srednjih podjetij na trge Evropske unije s primerom strategije internacionalizacije podjetja Unichem d.o.o.
  7. Mateja Čepin: Model vzpostavitve gospodarskih predstavništev Republike Slovenije v tujini
  8. Sašo Kokalj: Analiza primera rasti in internacionalizacije srednje velikega podjetja na trgu Ruske federacije
  9. Miha Matek: Grozdenje podjetij kot oblika industrijske politike z analitičnim primerom orodjarstva
  10. Meta Golež: Sinergijski učinki pri povezovanju zadrug v Koroško kmetijsko gozdarsko zadrugo
  11. Miranda Groff Ferjančič: Prednosti in slabosti sodelovanja javnega in zasebnega kapitala pri investicijah v javno infrastrukturo
  12. Robi Rodman: Načini poročanja o intelektualnem kapitalu podjetja
  13. Borut Čok: Strateški načrt združene Intereurope in Luke Koper
  14. Mojca Plaskan: Analiza konkurenčnosti visokotehnoloških dejavnosti v Sloveniji in primerjava z Evropsko unijo
  15. Urša Jakič: Vloga formalnega izobraževanja kot dejavnika podjetništva
  16. David Janež: Ključni dejavniki uspeha neposredne tuje investicije na primeru delniške družbe Kovinoplastika Lož
  17. Igor Pečnik: "Strateško planiranje razvoja pohištvenega podjetja v krizi"
  18. Nagin Nanda: Sustainability issues and challenges
  19. Igor Rajić: Internacionalizacija podjetij v farmacevtski panogi
  20. Mojca Kos: Aktiviranje oblikovalskih potencialov z menedžmentom oblikovanja
  21. Nataša Dolenc: Možnosti za razvoj zasavske regije
  22. Monika Karan: Vloga vodstva pri spodbujanju inovativnosti kadrov kot ključnega dejavnika konkurenčnosti
  23. Tomaž Groff: Analiza vstopa podjetja Iskra Avtoelektrika v panogo avtomobilske industrije na Kitajskem
  24. Irena Krapež: Analiza ekonomskih učinkov igralništva v Sloveniji po metodologiji satelitskih računov za turizem za leto 2006
  25. Vesna Anžlovar Jurčič: Analiza dejavnosti strojnih instalacij v gradbeništvu z vidika podjetja Instalacije Grosuplje
  26. Anka Kobal: Učinki uvedbe simetričnih cen zaključevanja klicev na medoperaterskem trgu telekomunikacij v EU
  27. Andrej Korošec: Razvoj goriške regije kot turistično igralniške destinacije za letalske goste
  28. Irena Kržan: Vpliv islama na mednarodno poslovanje
  29. Irena Zorič: Potencialna vloga SID banke pri pospeševanju črpanja nepovratnih sredstev EU
  30. Aizhan Samambayeva: Industrial cluster development in Kazakhstan
  31. Rok Primc: Predvidevanje poslovnega okolja v avtomobilski dejavnosti
  32. Vesna Maver: Razvoj strategije Posočja s pomočjo analize razvojne strategije Južne Tirolske
  33. Suzana Papež Skubic: Individualizirana podpora države internacionalizaciji malih in srednje velikih podjetij
  34. Mateja Jeras: Produktivnost v storitvenih malih in srednje velikih podjetjih
  35. Matej Vitežnik: Primerjalna analiza bančnega sektorja v Sloveniji in na Madžarskem z vidika lastništva bank v času finančne krize
  36. Janvit Bajt: Možnosti slovenskih podjetij na kazahstanskem trgu
  37. Vid Zavadlav: Proizvodna strategija in analiza upravičenosti investicij v novo opremo na primeru izbranega podjetja
  38. Vesna Petrović: Etični kodeks kot vir konkurenčne prednosti podjetja
  39. Stojan David Oprešnik: Izzivi in priložnosti pretoka znanja preko podjetništva na Univerzi v Ljubljani
  40. Polona Konjar: Subvencije za nakup avtomobila v času gospodarske krize
  41. Mirjana Oblak: Ustanavljanje odcepljenih podjetij v okviru javnih raziskovalnih organizacij v Sloveniji
  42. Blaž Vukelič: Neenakost kot posledica neoliberalizma
  43. Marko Trampuž: Internacionalizacija slovenskih gradbenih podjetij
  44. Jure Lašič: Mednarodna trgovina v obdobju globalne finančne krize 2007-2009
  45. Polona Jerina: Potrebno podporno okolje za slovenska podjetja nove ekonomije pri iskanju in izkoriščanju globalnih poslovnih priložnosti
  46. Zvezdan Seljak: Analiza notranje in globalne konkurenčnosti Evropske unije
  47. Magdalena Lavre: Analiza poslovnega okolja in ekonomski vidik gradnje pasivne hiše
  48. Andraž Kastelic: Vloga države pri spodbujanju razvoja trga tveganega kapitala
  49. Saša Jevšnik: Slovenske neposredne investicije na trge nekdanje Jugoslavije
  50. Vesna Valenčič: Ekonomski vidiki korupcije
  51. Marija Ambrožič: Managerke in njihov vpliv na uspešnost podjetja ter izziv zaposlitve v mednarodnem managementu
  52. Roman Brcar: Primerjalna analiza namenov uporabe koncesijske dajatve od iger na srečo v državah EU ter predlog optimalne ureditve tega področja v Sloveniji
  53. Julijana Vasileska: Internationalization strategies of internet companies from South-Eastern Europe
  54. Andrej Zografski: Reforming the pension system of Slovenia in the light of demographic changes
  55. Rok Aleksander Brstovšek: Izzivi privatizacije na primeru družbe Telekom Slovenija
  56. Tadej Gorzeti: Analiza širitve podjetja Elan Inventa na trg države Katar
  57. Matjaž Čemažar: Izzivi preoblikovanja proizvodnih podjetij na prehodu v 4. industrijsko revolucijo
  58. Andreja Brecelj Silič: Ustvarjalnost in inovativnost kot dejavnika konkurenčnosti regije
  59. Kim Turk Dermastia: Transnacionalno sodelovanje v raziskovalno-razvojnih projektih
  60. Meta Hribernik: Upravljanje hrbteničnega optičnega omrežja v Sloveniji
  61. Janez Rihtaršič: Nadgradnja inovacijskega sistema skupine Domel z odprtim inoviranjem in zagonskimi projekti
  62. Vladimir Blazhevski: An analysis of entering the Kazakhstan pharmaceutical market
  63. Nastja Švajger: Analiza modelov množičnega financiranja novih podjetij in njihovo morebitno uvajanje v slovensko poslovno okolje
  64. Saša Gračak: Analiza vplivov finančno gospodarske krize na podjetje Unior
  65. Driton Nikaj: Establishing and growing business in Kosovo from the international businesses prespective
  66. Fisnik Oseku: The development of dynamic capabilities within strategic management in Macedonian companies
  67. Dijana Špirić: Vpliv legalizacije marihuane na stopnjo kriminalitete ter javnofinančne prihodke v Sloveniji
  68. Lučka Nemeš: Innovation strategy of telecommunication companies in the European Union in dynamic over-the-top environment
  69. Katarina Kavčič: Vloga ukrepa tehnične pomoči pri črpanju sredstev evropske kohezijske politike
  70. Danijela Fišakov: Pomen slovenskega poslovnega kluba za poslovanje slovenskih podjetij na srbskem trgu
  71. Breda Korošec: Podpora avstrijske države in institucij pri internacionalizaciji podjetij
  72. Lan Vuga: Izgradnja podjetniškega ekosistema za podporo hitro rastočemu podjetništvu v Sloveniji
  73. Primož Visenjak: Internacionalizacija proizvodnje in oblikovanje finančne funkcije na primeru slovenskega podjetja
  74. Mitja Slevec: Strategije za odgovorno prestrukturiranje podjetij
  75. Maja Toni: Koncept dela in spremembe na trgu dela v prihodnosti
  76. Marko Zajc: Konkurenčne priložnosti, sistemska ureditev dejavnosti in povezovanje pridelovalcev vina cviček
  77. Manca Žerjav: Analiza zaposlitvenih možnosti mladih v Sloveniji po končanem visokošolskem izobraževanju
  78. Marie Kress: Challenges of creating a digital strategy for retailers
  79. Margareta Pečaver, Nataša Spreitzer: Konkurenčne prednosti Slovenije in menedžerske strategije za prodor na tuje trge
  80. Luka Kotnik: Primerjava sistemov korporativnega upravljanja podjetji v državni lasti med Republiko Slovenijo in Republiko Avstrijo
  81. Martin Filipovski: Achieving economic sustainability through corporate social responsibility
  82. Kaja Mlakar: Pomen podpornega okolja za zagonska podjetja pri pridobivanju finančnih virov v Sloveniji
  83. Arne Tajnik: Primerjalna analiza inovacijske uspešnosti Slovenije
  84. Blerina Hasani: Business environment and foreign direct investment in the Western Balkan countries
  85. Klevisa Kapo: Challenges of strengthening the Albanian start-up ecosystem
  86. Simon Simoski: Transforming the corporate governance at state-owned companies in North Macedonia
  87. Rok Tomažič: Analiza vsebine in pridobivanja sredstev v okviru instrumenta Next Generation EU
  88. Uroš Malbašić: Ambideksternost in inoviranje poslovnih modelov v slovenskih podjetjih s področja informacijskih tehnologij
  89. Ana Lampič: Izzivi in priložnosti športnega turizma v Ljubljani

BSc theses (116)

  1. Branko Tomažič: Strategija podjetja Fructal
  2. Matej Žlajpah: Etika in korupcija v poslovnem svetu
  3. Tadeja Munih: Značilnosti finskih, evropskih in potencialnih slovenskih grozdov gozdarstva ter ostalih industrij
  4. Petra Ziherl: Vzroki azijske krize 1997
  5. Anja Svetina Nabergoj: Primerjava mednarodne konkurenčnosti Finske in Slovenije
  6. Damjan Bohar: Socialni kapital v funkciji gospodarskega razvoja
  7. Miha Žejn: Primerjava protimonopolnih politik ZDA in EU na primeru združitve GE-Honeywell
  8. Gregor Milivojevič: Managerski odkup podjetja pri spreminjanju lastništva slovenskih podjetij
  9. Dejan Božič: Neposredne tuje investicije iz Italije v Slovenijo
  10. Nataša Batagelj: Razvoj avtomobilskega grozda v Sloveniji
  11. Barbara Maher: Privatizacija in makroekonomski položaj Zvezne republike Jugoslavije
  12. Peter Kebrič: Nemška srednje velika podjetja in njihova vloga v nemškem gospodarskem sistemu
  13. Lenka Gradišar: Tvegani kapital v malih in srednjih podjetjih
  14. Helena Konda: Gospodarski razvoj in konkurenčnost Bele krajine
  15. Uroš Cuder: Izzivi strateškega partnerstva za podjetje Iskra Bovec d.o.o.
  16. Matej Nagode: Internacionalizacija malih in srednjih podjetij
  17. Aleš Marjetič: Globalizacija in zaposlenost
  18. Barbara Fabjan: Svetovna trgovinska organizacija v procesu globalizacije
  19. Marija Ambrožič: Ženske v managementu in njihova neenakopravnost na trgu delovne sile
  20. Aljaž Hribernik: Prenos znanja v podjetju kot del managementa znanja
  21. Dunja Perko: Strateško razmišljanje v slovenskih podjetjih
  22. Kristina Oršić: Obvladovanje raznolikosti v podjetjih
  23. Nina Šuster: Analiza panoge bele tehnike na primeru podjetja Gorenje
  24. Igor Jonko: Industrijska politika in vloga davčnih spodbud
  25. Karlo Medjugorac: Odkrivanje identitete podjetja na primeru blagovne znamke Elan
  26. Boštjan Skok: Razvoj turizma na Trnovski planoti
  27. Elda Sever: Oblikovanje SPE Mehatronika v podjetju Iskra Avtoelektrika
  28. Katja Lahajnar: Okolje delovanja Nove KBM
  29. Marko Javoršek: Globalizacija storitev
  30. Miran Pibernik: Intelektualna lastnina kot vzvod moči na digitalnih trgih in v digitalni družbi na sploh
  31. Mateja Berginc: Možna strategija javnega zavoda po novem Zakonu o javnih zavodih na primeru Ljudske univerze Nova Gorica - LUNG
  32. Matjaž Grošelj: Internacionalizacija podjetja ETI Izlake v Evropi
  33. Tamara Šišić: Vloga strategije raziskav in razvoja v povezavi s celovito strategijo inovativnega farmacevtskega podjetja
  34. Tomaž Tomše: Vloga znanja in znanosti v gospodarskem razvoju
  35. Dragan Pelengić: Širše zunanje okolje mega zabavišča
  36. Matej Vitežnik: Privatizacija Nove Ljubljanske banke in slovenski nacionalni interes pri tem
  37. Milutin Vujić: Analiza poslovnega okolja in predlog strategije razvoja podjetja Scania Srbija
  38. David Srebrnič: Mreža podpornih institucij v goriški regiji
  39. Vojko Fon: Model za vzpostavitev množične inovativne dejavnosti v podjetju
  40. Mojca Gruden: Fleksibilnost in varnost na trgu dela
  41. Klara Jakara: Analiza poslovnega okolja podjetja Pronet Kranj
  42. Matija Pelhan: Analiza privlačnosti panoge prvih dobaviteljev v avtomobilski industriji
  43. Uroš Kušar: Dejavniki izbire proizvodne lokacije v industriji avtomobilskih dobaviteljev na primeru Cimos d.d.
  44. Gašper Kurnik: Smiselnost sodelovanja podjetja Cimos d.d. s proizvajalci avtomobilskih komponent na področju razvoja mehatronskih komponent
  45. Andrej Korošec: Primerjalna analiza med igralniško destinacijo Monte Carlo in Nova Gorica
  46. Jure Karas: Jugovzhodna Evropa v konceptu in metodah internacionalizacije Gorenja
  47. Mateja Pišek: Analiza vstopa podjetja Krka, d.d., na kitajski trg
  48. Gregor Karer: Poslovni model založbe Multirecords
  49. Marina Fašalek: Neposredne tuje investicije Avstrije v Slovenijo
  50. Mladen Dakić: Programi nepovratnih sredstev Evropske unije v finančnem okviru za obdobje 2007-2013 in države Zahodnega Balkana
  51. Tamara Jalen: Panožna analiza trga športne prehrane in prehranskih dopolnil v Sloveniji
  52. Nataša Štrukelj: Državne pomoči v Evropski uniji in Sloveniji
  53. Saša Špolar: Državne pomoči v Evropski uniji in v Sloveniji s poudarkom na podpori inovativnosti
  54. Vesna Maver: Male hidroelektrarne in vloga regulatorja
  55. Peter Matešić: Vpliv kjotskega sporazuma na konkurenčnost slovenskih podjetij
  56. Marko Anžič: Povečanje kakovosti informacij z uporabo vizualizacije na primeru podjetja Merkur
  57. Anže Dolar: Ekonomska dodana vrednost kot merilo uspešnosti
  58. Maruša Plavec: Sistemi delitve dobička med zaposlene v podjetju
  59. Vesna Franza: Merjenje sive ekonomije
  60. Dejan Bukovnik: Podjetništvo in inovativnost v Sloveniji
  61. David Pivk: Primerjava špekulacij na borzi in iger na srečo
  62. Sonja Sedej: Družbena odgovornost multinacionalk in njihov vpliv na otroško delovno silo
  63. Bojan Zorc: Prestrukturiranje podjetja v krizi
  64. Katja Bajc: Nasledstvo na družinskih kmetijah
  65. Primož Erjavec: Vloga in pomen sindikatov v sodobni družbi
  66. Matej Dotti: Ameriška scenaristična stavka in njen vpliv na filmsko industrijo
  67. Simon Golob: Izzivi uveljavljanja dela na daljavo
  68. Maja Pahor: Corporate social responsibility in China
  69. Jasna Cupin: Ženske, moški in družina ter zadovoljstvo z delovnim mestom na primeru Mestne občine Koper
  70. Nina Knez: Družbena odgovornost Poslovnega sistema Mercator, d.d.
  71. Petra Strban: Razvojne smernice za realizacijo filma po stripovski predlogi
  72. Barbara Podboršek: Določanje cen zdravil v Sloveniji
  73. Janja Ogrinc: Evropska regulacija na področju mobilnega gostovanja
  74. Miha Peterlič: Oblikovanje načrta kariere glasbene skupine
  75. Meta Odar: Uresničevanje trajnostnega razvoja v Evropski uniji in Sloveniji
  76. Romana Marinko: Brezposelnost in ukrepi za zaposlovanje v Sloveniji in Nemčiji
  77. Andreja Brecelj Silič: Konkurenčnost in razvojne perspektive Goriške regije
  78. Stojan David Oprešnik: Tvegani kapital za financiranje zgodnje faze visokotehnološkega podjetja
  79. Iztok Frajman: PEST analiza litovskega trga in analiza privlačnosti tekstilne panoge z modelom petih silnic za tekstilno podjetje Epas
  80. Rok Rode: Privlačnost ljubljanskega letališča v regionalnem okvirju za tuje letalske prevoznike
  81. Igor Stok Gabrijelčič: Vpliv gospodarske krize na avtomobilsko industrijo v Združenih državah Amerike in Evropski uniji
  82. Kaja Šolinc: Ocena projekta gradnje škotskega parlamenta
  83. Mitja Troje: Analiza upravičenosti gradnje energetsko učinkovitih objektov
  84. Polonca Rome: Družbena odgovornost podjetij
  85. Tjaša Seliškar: Trgovanje z emisijami toplogrednih plinov v EU in v Sloveniji
  86. Nejc Dvoraček: Vloga SID banke pri spodbujanju inovativne dejavnosti podjetij
  87. Tine Seražin Lisjak: Vpliv plačilne nediscipline na majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
  88. Manca Žerjav: Primerjava ureditev malega dela v Sloveniji in v Nemčiji
  89. Tjaša Blatnik: Primerjava inovacijske dejavnosti v Sloveniji in na Finskem
  90. Katja Vrtovšek: Prekomerna zadolženost držav članic Evropske monetarne unije
  91. Tadej Ferjančič: Ustvarjalnost kot pogoj za konkurenčno podjetje
  92. Aleš Rojc: Analiza temeljnih managerskih funkcij
  93. Matevž Vilfan: Analiza trga spletnega pokra
  94. Rihard Rifelj: Poslovni model pogodbenega zagotavljanja prihranka energije v slovenskih podjetjih
  95. Janez Tomažič: Analiza trga brezplačnih časopisov v Sloveniji
  96. Brina Brate: Corporate social responsibility and pharmaceutical industry
  97. Sylvia Valentine: Etika v poslovanju in vplivi delovanja korporacije Monsanto v Indiji
  98. Rok Strohsach: Posebnosti obvladovanja krize v slovenskih malih podjetjih
  99. Bisera Baševska: Družbena odgovornost podjetij v Republiki Makedoniji
  100. Maja Terzič: Računovodske informacije kot sestavina prijave na javni razpis Slovenskega podjetniškega sklada
  101. Marko Jelić: Analiza poslovnega okolja podjetja Citroen Slovenija d.o.o.
  102. Sabina Čotar: Analiza poslovnega okolja telekomunikacijskega podjetja
  103. Tamara Pogačar: Smiselnost načrtovanja velikih projektov v Sloveniji
  104. Matej Janežič: Analiza poslovnega okolja podjetja SunSauna OY in vstop podjetja na nemško tržišče
  105. Tomaž Zajc: Analiza okolja fiksno mobilne konvergence s poudarkom na regulaciji trga
  106. Rok Dolenc: Regulative na področju spletnih iger na srečo
  107. Denis Devetak: Odpis dolga za države tretjega sveta
  108. Sergej Vujanović: Prednosti in omejitve komplementarnih valut
  109. Jana Zaletel: Nadgradnja analitskega modela za strateško načrtovanje v podjetju Unichem
  110. Nataša Dolinar: Sistemi množične inovativnosti v slovenskih podjetjih
  111. Mihela Lapornik: Strateško planiranje v mikro in majhnih podjetjih s študijo primera
  112. Matej Gašperlin: Razvoj sistema uravnoteženih kazalnikov za podjetje Inel d.o.o.
  113. Slađana Tomić: Obvladovanje terjatev izbrane finančne družbe
  114. Nataša Vovk Kocman: Nepovratna sredstva Evropske unije v Sloveniji v času recesije
  115. Jerneja Škof: Analiza trga ekoloških začimb in potencial trženja preko spleta
  116. Uroš Medved: Finančna uspešnost obratovanja žičnic

Other documents (1)

  1. Marko Jaklič: Odnosi med podjetji z vidika tržne strukture gospodarstva