Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (12)
Erika Nagode:
Pisanje in ustvarjanje zgodb kot način soočanja s težkimi življenjskimi izkušnjami
Sara Rihtaršič:
Matura iz sociologije v času kriznega izobraževanja na daljavo
Nina Novak:
Vpliv programa 'Zavedaj se, spoštuj in spregovori' na stališča učencev o medvrstniškem nasilju
Nina Breznikar:
Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v osnovni šoli s pomočjo evalvacije
Deja Kuhar:
Sodelovanje med šolskimi svetovalnimi delavci in starši v procesu pomoči učencem z učnimi težavami
Katja Kušar:
Levo ali desno?
Mateja Novosel:
Avtobiografske pripovedi zapornic o njihovem otroštvu v primarni družini
Silvija Mehle:
Osebni fitnes trenerji Fitnes zveze Slovenije kot učinkoviti mentorji
Tina Zadravec:
Pripovedovanje zgodb in izvajanje dramskih aktivnosti s humanoidnim robotom kot oblika pomoči z umetnostjo pri starejših občanih
Tanja Jotanović:
UČINKOVITOST UČITELJA MENTORJA V PRIPRAVNIŠTVU V OSNOVNI ŠOLI
Nika Pretnar:
Primerjava visokošolskih študijskih programov andragogike: V državah nekdanje Jugoslavije po letu 1990
Kristina Slejko:
IZVAJANJE SAMOEVALVACIJE IN PRIPRAVA POROČIL O KAKOVOSTI NA SREDNJIH ŠOLAH
BSc theses (15)
Katja Lihtenvalner:
Skupnostno izobraževanje za aktivno državljanstvo
Tamara Muraus Klemenčič:
Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
Katja Podobnik:
Vključevanje prve generacije učencev priseljencev v osnovne šole v tolminski regiji
Špela Tavčar:
Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
Suzana Adamič:
Sodelovanje med vzgojiteljicami in starši otrok, vključenih v vrtec
Klavdija Kresnik:
Stališča strokovnih delavk vrtca do spolne vzgoje v predšolskem obdobju
Tina Benedičič:
Vpliv vključenosti otroka v vrtec na družinsko branje
Slavica Drozg:
Vpliv stresa na odnos posameznika do izobraževanja
Ajda Erjavec:
Svetovalno delo v srednjih šolah v povezavi z nacionalnimi smernicami
Petra Kovačič Jernejčič:
Mnenja strokovnih delavk vrtca o njihovi strokovni usposobljenosti za delo z otrokom z epilepsijo
Katarina Matič:
Vključevanje starejših ljudi v dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja - nove poti medgeneracijskega sodelovanja in učenja
Jasmina Pakiž:
Izobraževanje prostovoljcev
Katja Rakovec:
Skupnosti prakse kot organizacijsko-učni koncept
Špela Rezar:
Dnevna rutina v vrtcu
Nataša Zalokar:
Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije
Other documents (5)
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik:
Samoevalvacija na področju predšolske vzgoje
Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus:
Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
Janez Vogrinc, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Janez Krek, Maja Umek, Urška Sešek, Vesna Podgornik, Mara Cotič, Bogdana Borota, Vida Medved-Udovič, Darjo Zuljan, Vlasta Hus:
Spodbujanje kulture raziskovanja in inoviranja pri pouku skozi proces vseživljenjskega učenja učiteljev
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik:
Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih delavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije