Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Florina Erbeli: Latentna struktura branja v angleškem jeziku pri učencih s težavami bralnega razumevanja in učencih brez teh težav

MSc theses (13)

  1. Jasmina Zupanič: Stališča osnovnošolskih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami
  2. Darja Pekolj: Lutke pri izvajanju dodatne strokovne pomoči za učence s specifičnimi učnimi težavami
  3. Aleksandra Škoflek: Spodbujanje začetne pismenosti otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju z logografsko metodo branja
  4. Urška Romih: Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
  5. Jasna Munda: Funkcionalna pismenost učencev s posebnimi potrebami v enakovrednem izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
  6. Kristina Cigale: Logografska metoda opismenjevanja in predopismenjevalne zmožnosti pri otrocih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  7. Polona Pirš: Razvijanje socialnih veščin učenke 3. razreda z Aspergerjevim sindromom znotraj razreda
  8. Lucija Polenik: Igra in razvijanje socialnih veščin pri otrocih z Aspergerjevim sindromom
  9. Ajda Krstulović: Oblika zaposlitve in njen vpliv na kvaliteto življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju
  10. Aneja Peršič: Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
  11. Mangala Serčič: Komunikacijske značilnosti otroka z delecijo 19. kromosoma (19p13.13)
  12. Mija Primec: Dejavniki vključevanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v delo in zaposlitev
  13. Jan Čibej: Dejavniki učinkovitega pouka v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom

BSc theses (40)

  1. Silvia Kanič: Program spodbujanja bralne fluentnosti pri osnovnošolskih otrocih
  2. Ana Božič: Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
  3. Tjaša Finc: Primerjalna analiza stopnje prilagojenega vedenja glede na mesto bivanja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  4. Rebeka Vučko: Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  5. Mirjam Pleterski: Prikaz obravnave otroka z avtizmom po metodi ABA
  6. Jasmina Šket: Opismenjevanje v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  7. Katja Kumer: Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
  8. Katja Tement: Učiteljevo pojmovanje pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  9. Sanja Marn: Upoštevanje prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v 1. triletju osnovne šole
  10. Urška Ličef: Sodelovanje staršev in šolskih delavcev v primeru otroka z motnjami senzornega procesiranja
  11. Anica Podobnik: Analiza inkluzivne neravnanosti učnih načrtov, učbenikov in delovnih zvezkov vprvem triletju osnovne šole
  12. Tjaša Skupek: Osebnostna, situacijska, prostorska in časovna orientacija pri osebah po pridobljeni možganski poškodbi
  13. Maša Dvornik: Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
  14. Nina Rozina: Vključevanje otok s posebnimi potrebami v interesne dejavnosti
  15. Barbara Može: Dojenje otrok z downovim sindromom
  16. Maja Padar: Predbralne zmožnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  17. Maja Štampar: Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
  18. Erika Brudar: Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
  19. Emina Begić: Podpora za izboljšanje bralne zmožnosti učenke, opismenjene v tujem jeziku
  20. Sanja Koroman: Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
  21. Klara Lozar: Vpliv vključevanja v delovne aktivnosti na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
  22. Katarina Bošnjak: Vstop mladostnika z lažjo motnjo v duševnem razvoju na trg delovne sile
  23. Elizabeta Godeša: Podporna skupina za starše otrok z motnjami v duševnem razvoju v Centru Janeza Levca OVI Jarše
  24. Kristina Čižman: Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  25. Katarina Škrbec: Pomoč z umetnostjo za osebo z motnjami v duševnem razvoju
  26. Maja Škrubej Novak: Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
  27. Barbara Hojs: Primerjava bralnega razumevanja med učenci s posebnimi potrebami dveh osnovnošolskih programov
  28. Maja Obolnar Hrnjičić, Neža Pirih: Učinkovite strategije preprečevanja in premagovanja pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  29. Tara Koren: Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
  30. Tina Rajh: Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  31. Peter Rot: Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  32. Neja Zupanc: Razvijanje veščin v obdobju porajajoče se pismenosti kot preventiva za nastanek učnih težav
  33. Jasna Zebec: Zaposlovanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
  34. Petra Tot: Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
  35. Anamarie Svetec: Komunikacija otrok z Downovim sindromom
  36. Sandra Kolarič: Intimnost, partnerstvo in starševstvo oseb z motnjami v duševnem razvoju
  37. Špela Poljanec: Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  38. Zala Gerdej: Logografsko branje in opismenjevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
  39. Ajda Petrič: Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
  40. Nuša Otorepec: Poučevanje naglušnih otrok v prvi triadi in v četrtem ter petem razredu osnovne šole

Other documents (6)

  1. Mojca Lipec-Stopar: Praktično pedagoško usposabljanje
  2. Mojca Lipec-Stopar, Nika Jenko: Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
  3. Mojca Lipec-Stopar: Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension
  4. Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar: Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
  5. Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek: Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  6. Nika Jenko, Mojca Lipec-Stopar: Adapting creative and relaxation activities to students with cancer