Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Florina Erbeli:
Latentna struktura branja v angleškem jeziku pri učencih s težavami bralnega razumevanja in učencih brez teh težav
MSc theses (14)
Jasmina Zupanič:
Stališča osnovnošolskih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami
Darja Pekolj:
Lutke pri izvajanju dodatne strokovne pomoči za učence s specifičnimi učnimi težavami
Aleksandra Škoflek:
Spodbujanje začetne pismenosti otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju z logografsko metodo branja
Urška Romih:
Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
Jasna Munda:
Funkcionalna pismenost učencev s posebnimi potrebami v enakovrednem izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Kristina Cigale:
Logografska metoda opismenjevanja in predopismenjevalne zmožnosti pri otrocih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Polona Pirš:
Razvijanje socialnih veščin učenke 3. razreda z Aspergerjevim sindromom znotraj razreda
Lucija Polenik:
Igra in razvijanje socialnih veščin pri otrocih z Aspergerjevim sindromom
Ajda Krstulović:
Oblika zaposlitve in njen vpliv na kvaliteto življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju
Aneja Peršič:
Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
Mangala Serčič:
Komunikacijske značilnosti otroka z delecijo 19. kromosoma (19p13.13)
Mija Primec:
Dejavniki vključevanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v delo in zaposlitev
Jan Čibej:
Dejavniki učinkovitega pouka v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Karin Japelj:
Vpliv učinkovitosti branja na uspešnost na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine v 6. razredu
BSc theses (40)
Silvia Kanič:
Program spodbujanja bralne fluentnosti pri osnovnošolskih otrocih
Ana Božič:
Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
Tjaša Finc:
Primerjalna analiza stopnje prilagojenega vedenja glede na mesto bivanja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Rebeka Vučko:
Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Mirjam Pleterski:
Prikaz obravnave otroka z avtizmom po metodi ABA
Jasmina Šket:
Opismenjevanje v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Katja Kumer:
Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
Katja Tement:
Učiteljevo pojmovanje pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Sanja Marn:
Upoštevanje prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v 1. triletju osnovne šole
Urška Ličef:
Sodelovanje staršev in šolskih delavcev v primeru otroka z motnjami senzornega procesiranja
Anica Podobnik:
Analiza inkluzivne neravnanosti učnih načrtov, učbenikov in delovnih zvezkov vprvem triletju osnovne šole
Tjaša Skupek:
Osebnostna, situacijska, prostorska in časovna orientacija pri osebah po pridobljeni možganski poškodbi
Maša Dvornik:
Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
Nina Rozina:
Vključevanje otok s posebnimi potrebami v interesne dejavnosti
Barbara Može:
Dojenje otrok z downovim sindromom
Maja Padar:
Predbralne zmožnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Maja Štampar:
Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
Erika Brudar:
Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
Emina Begić:
Podpora za izboljšanje bralne zmožnosti učenke, opismenjene v tujem jeziku
Sanja Koroman:
Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
Klara Lozar:
Vpliv vključevanja v delovne aktivnosti na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Katarina Bošnjak:
Vstop mladostnika z lažjo motnjo v duševnem razvoju na trg delovne sile
Elizabeta Godeša:
Podporna skupina za starše otrok z motnjami v duševnem razvoju v Centru Janeza Levca OVI Jarše
Kristina Čižman:
Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
Katarina Škrbec:
Pomoč z umetnostjo za osebo z motnjami v duševnem razvoju
Maja Škrubej Novak:
Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
Barbara Hojs:
Primerjava bralnega razumevanja med učenci s posebnimi potrebami dveh osnovnošolskih programov
Maja Obolnar Hrnjičić, Neža Pirih:
Učinkovite strategije preprečevanja in premagovanja pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Tara Koren:
Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
Tina Rajh:
Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Peter Rot:
Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Neja Zupanc:
Razvijanje veščin v obdobju porajajoče se pismenosti kot preventiva za nastanek učnih težav
Jasna Zebec:
Zaposlovanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
Petra Tot:
Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
Anamarie Svetec:
Komunikacija otrok z Downovim sindromom
Sandra Kolarič:
Intimnost, partnerstvo in starševstvo oseb z motnjami v duševnem razvoju
Špela Poljanec:
Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Zala Gerdej:
Logografsko branje in opismenjevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
Ajda Petrič:
Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
Nuša Otorepec:
Poučevanje naglušnih otrok v prvi triadi in v četrtem ter petem razredu osnovne šole
Other documents (5)
Mojca Lipec-Stopar:
Praktično pedagoško usposabljanje
Mojca Lipec-Stopar:
Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension
Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar:
Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek:
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Nika Jenko, Mojca Lipec-Stopar:
Adapting creative and relaxation activities to students with cancer