Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Neva Rebolj:
Razvijanje okoljskih kompetenc v osnovni šoli pri predmetu naravoslovje
Jasmina Kolbl:
Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na spremembo razumevanja kemijskih pojmov
Miha Slapničar:
Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
Magistrska dela (24)
Ana Srpčič:
Učenje naravoslovnih pojmov z raziskovanjem kamnin in prsti v predšolskem obdobju
Taja Klemen:
Vpeljava hidrosferskih okoljskih problemov z uporabo sodobnejših učnih pristopov v pouk kemije v osnovni šoli
Debora Gorjan:
Motiviranost, kognitivni stil ter učna uspešnost dijakov in dijakinj pri predmetu kemija
Neja Štromajer:
Poznavanje alergijskih bolezni med učenci 6. razreda osnovne šole
Urška Mesar:
Uporaba konteksta o zgodovini razvoja kemije pri pouku kemije v osnovni šoli
Jerneja Vraber Jagodic:
Mnenje osnovnošolskih učiteljev naravoslovnih predmetov o elektronskih in interaktivnih učbenikih
Tadeja Klenar:
Vpeljava elektroforeze DNA v pouk osnovne šole
Tina Klun:
Razumevanje trojne narave kemijske vezi na submikroskopski ravni
Nina Lapanja:
Razumevanje kemijskih pojmov snov in plin v predšolskem obdobju
Alisa Delić:
Didaktične motivacijske spodbude pri pouku kemije
Nastja Mihelčič:
Ponovna uporaba olupkov agrumov pri pouku kemije v srednji šoli
Barbara Zaman:
Razumevanje kemijskih reakcij na ravni delcev pri devetošolcih
Anja Kotar:
Pomen konteksta pri poučevanju kemije v osnovni šoli
Luka Vinko:
Uporaba demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovnih in srednjih šolah
Nejc Mesesnel:
Analiza uspešnosti reševanja nalog na nacionalnem preverjanju znanja iz kemije v šolskem letu 2017/2018
Nina Zupanc:
Analiza trenutno veljavnih osnovnošolskih učbenikov za kemijo na osnovi oblikovanih kriterijev kakovosti
Dora Martinc:
Razumevanje pojmov, povezanih z raztapljanjem, pri učencih 5. razreda osnovne šole
Tanja Košir:
Mnenje učiteljev razrednega pouka o medpredmetnem povezovanju med naravoslovjem in likovno umetnostjo
David Baler Petrović:
Analiza dosežkov devetošolcev na državnem tekmovanju iz kemije leta 2017
Vesna Hribar:
Vpliv načinov zapisa nalog izbirnega tipa z enim in več pravilnimi odgovori na uspešnost reševanja nalog iz kemijskih vsebin v osnovni šoli
Kristina Starešinič:
Pogledi na naravoslovno raziskovanje pri dvanajstletnikih v Sloveniji
Luka Ribič:
Poznavanje zgradbe litosfere in pedosfere med slovenskimi učenci 9. razredov osnovnih šol in njihove napačne predstave
Jana Verčič:
Spoznavanje forenzične znanosti z učenjem z raziskovanjem pri predmetu naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole
Andraž Kristan, Kaja Marinko Smolnikar:
Uporaba tehnik molekularne gastronomije pri pouku gospodinjstva v osnovni šoli
Diplomska dela (26)
Jure Repovž:
Prostovoljno gasilstvo in znanje otrok o gorenju in gašenju
Amela Kokić:
Uporaba submikropredstavitev pri pouku kemije na dveh osnovnih šolah v Ljubljani
Miha Slapničar:
Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
Veronika Kovač:
Vpliv uporabe ključev o morskih organizmih na znanje študentov razrednega pouka in predšolske vzgoje
Jana Rešeta:
Vpliv vodenega aktivnega učenja kemije na kakovost razumevanja nekaterih kemijskih pojmov pri štirinajstletnikih
Urša Kajzer:
Vodeno aktivno učenje naravoslovja (VAUN) v petem razredu osnovne šole
Janja Božič:
Odnos učiteljev osnovnih šol do pouka naravoslovja
Ana Slanc:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru forenzike pri pouku naravoslovja
Alisa Delić:
Učenje analize vode s PROFILES učno strategijo
Nejc Mesesnel:
Tekmovanja iz naravoslovja in tekmovalnost učencev v osnovni šoli
Lucija Lah:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru toksikologije pri pouku naravoslovja
Urška Oder:
Analiza elementov zgodovine kemije v slovenskih osnovnošolskih učbenikih
Tadeja Klenar:
Možnosti uporabe elektroforeze DNA pri pouku v osnovni šoli
Alma Ignjatovič:
Odnos učencev razrednega pouka do naravoslovja
Barbara Zaman:
Pogled študentov Pedagoške fakultete na srednješolsko kemijo
Zala Skubic:
Poznavanje okoljskih vsebin pri učencih sedmega razreda osnovne šole
Neja Štromajer:
Poznavanje alergijskih bolezni pri bodočih učiteljih
Anja Bregar:
Razumevanje fizikalnih in kemijskih sprememb na treh ravneh predstavitve kemijskih pojmov pri študentih razrednega pouka
Tamara Trpin:
Razvoj preizkusa znanja za ugotavljanje napačnih razumevanj izbranih kemijskih pojmov pri predmetu Naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Staša Jerman Zagorc:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru kromatografije v osnovni šoli
Tadeja Kosi:
Strupenost in učinki vodne raztopine natrijevega klorata(I) na vodne bolhe (Daphnia magna)
Gašper Teran:
Asociacije in odnos učencev osnovne šole do predmeta kemija
Vesna Hribar:
Razvoj kriterijev analize pisnih preizkusov znanja iz kemije
Jani Lavrenčič:
Razumevanje atmosferskih okoljskih problemov pri učencih devetega razreda osnovne šole
Urša Krašovec:
Motiviranje za učenje kemije z eksperimentiranjem doma
Matija Purkat:
E-učbeniki na področju naravoslovja v prvih dveh obdobjih osnovne šole v Sloveniji
Druga dela (78)
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni in sposobnost vizualizacije pri dijakih, starih 16 let
Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
In-service experienced chemistry teachers' views on novice teachers' competences for teaching chemistry
Iztok Devetak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Iztok Devetak, Mira Metljak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Mira Metljak, Iztok Devetak, Katja Dragar, Lilijana Homovec, Tatjana Dominić Radivojević:
Slovenian teachersʼ views about development and implementation of PROFILES modules in their lower secondary school science and biology classrooms
Iztok Devetak, Janez Vogrinc:
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context
Iztok Devetak:
Predgovor
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
States of matter explanations in Slovenian textbooks for students aged 6 to 14
Vesna Ferk Savec, Špela Hrast, Iztok Devetak, Gregor Torkar:
Beyond the use of an explanatory key accompanying submicroscopic representations
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša A. Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils' knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak:
Atomi, osnovni gradniki snovi
Iztok Devetak:
Zakaj je pomembno poznavanje zgradbe atomov?
Iztok Devetak:
Simboli in formule
Iztok Devetak:
Simboli in formule - ponavljanje
Iztok Devetak:
Osnove toksikologije
Iztok Devetak:
Aminokisline gradniki beljakovin
Iztok Devetak:
Lastnosti aminokislin
Iztok Devetak:
Ogljikovi hidrati - monosaharidi
Iztok Devetak:
Ogljikovi hidrati - oligosaharidi in polisaharidi
Iztok Devetak:
Delitev lipidov in triacilgliceroli
Iztok Devetak:
Ostali esterski in neesterski lipidi
Iztok Devetak:
Pomen lipidov za organizme
Iztok Devetak, Janez Vogrinc, Saša A. Glažar:
Assessing 16-year-old students' understanding of aqueous solution at submicroscopic level
Iztok Devetak, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The role of qualitative research in science education
Iztok Devetak, Marjeta Križaj, Saša A. Glažar:
Vodeno aktivno učenje kemije kislin, baz in soli
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Ana Pešikan, Hannele Niemi, Iztok Devetak:
Education in the Covid-19 era: "We will find a way or we will make it: facing the challenges of the pandemic in education
Iztok Devetak, Metka Hajzeri, Saša A. Glažar, Janez Vogrinc:
The influence of different models on 15-years-old students' understanding of the solid state of matter
Luka Vinko, Iztok Devetak:
Kviz o novem koronavirusu
Iztok Devetak, Matej Urbančič, Katarina Senta Wissiak Grm, Dušan Krnel, Saša A. Glažar:
Submicroscopic representations as a tool for evaluating students' chemical conceptions
Iztok Devetak, Erna Drofenik Lorber, Mojca Juriševič, Saša Glažar:
Comparing Slovenian year 8 and year 9 elementary school pupils’ knowledge of electrolyte chemistry and their intrinsic motivation
Iztok Devetak:
Zagotavljanje kakovostnega znanja naravoslovja s pomočjo submikroreprezentacij
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije
Albert Zeyer, Ayla Çetin-Dindar, Ahmad Nurulazam Md Zain, Mojca Juriševič, Iztok Devetak, Freia Odermatt:
Brain type- a cross cultural constant of motivation to learn science?
Iztok Devetak, Janez Vogrinc:
A PROFILES model of science teachersʼ professional development, a Slovenian perspective of implementation of action research. 3.3
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec, Saša Glažar, Mojca Juriševič, Mira Metljak, Jerneja Pavlin, Katarina Senta Wissiak Grm:
PROFILES modules in the Slovenian context. 2.5
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije II
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Iztok Devetak, Mira Metljak, Nika Golob, Gregor Torkar, Tomaž Petek:
Profiles: Inovativno poučevanje naravoslovja in spodbujanje naravoslovne pismenosti v osnovni in srednji šoli
Iztok Devetak, Mira Metljak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
Iztok Devetak, Mira Metljak, Janez Vogrinc:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
Iztok Devetak:
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction. PROFILES Curricular Study on Science Education : Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Sodobne teme na področju edukacije III
Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman:
Dotik narave 7
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin:
Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak:
Mnenje slovenskih in finskih bodočih učiteljev kemije o izbranih vidikih njihovega poklica
Miha Slapničar, Barbara Zaman, Iztok Devetak:
Mnenje bodočih učiteljev o srednješolski kemiji
Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak, Barbara Modec, Katarina Senta Wissiak Grm:
Učitelj raziskovalec na področju poučevanja kemijskih vsebin
Vesna Ferk Savec, Bernarda Urankar, Maija Aksela, Iztok Devetak:
Prospective chemistry teachersʼ perceptions of their profession: the state of the art in Slovenia and Finland
Luka Vinko, Seamus Delaney, Iztok Devetak:
Mnenje učiteljev o učinkih demonstracijskih eksperimentov na interes učencev in njihovo kemijsko znanje
Iztok Devetak:
Michael K. Seery and Claire McDonnell (Eds.), Teaching chemistry in higher education, Creathach Press, 2019; 452 pp.; ISBN: 978-09-928-2331-3
Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak:
Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
Robert Potočnik, Iztok Devetak:
The differences between pre-service chemistry, fine art, and primary education teachers regarding interest and knowledge about fine art materials
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak:
Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
Iztok Devetak:
Editorial
Iztok Devetak:
Eurovariety 2021: 9th European Variety in University Chemistry Education Conference : 7-9 July 2021, Ljubljana, Slovenia, online conference : book of abstracts
Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Robert Potočnik, Tanja Košir, Iztok Devetak:
Slovenian primary school teachers' opinion on interdisciplinary approach between fine art and science education
Neva Rebolj, Iztok Devetak:
The influence of e-learning food science module on the student's knowledge about chocolate
Neva Rebolj, Iztok Devetak:
15 and 16 years-old studentsʼ understanding of factors that influence water pollution
Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič:
First year university students' conceptions about liquid crystals in Slovenia
Janez Vogrinc, Mojca Juriševič, Iztok Devetak:
Ethical aspects in science education research
Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič, Saša A. Glažar, Mojca Čepič, Iztok Devetak:
Slovenian pre-service teachers' conceptions about liquid crystals
Jerneja Pavlin, Iztok Devetak:
The PROFILES approach to teaching and learning physics in Slovenia
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
Miha Slapničar, Iztok Devetak:
Naravoslovje - kemijske vsebine: za študente razrednega pouka: teoretične osnove in navodila za terenske vaje
Saša Glažar, Katarina Senta Wissiak Grm, Iztok Devetak:
Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije
Iztok Devetak, Vesna Ferk Savec:
Raziskovanje v kemijskem izobraževanju v Sloveniji po letu 1991: sistematični pregled
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Iztok Devetak:
Editorial
Iztok Devetak:
Editorial
Luka Ribič, Iztok Devetak, Miha Slapničar:
Assessing 15-year-olds’ understanding of chemical concepts in the context of the lithosphere and pedosphere
Miha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko:
Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
Iztok Devetak:
Editorial