Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (24)
Pandelina Atanasova:
Klavirska koncerta Ravela in Gershwina
Ana Maria Beguš:
Pianistična kariera Clare Schumann v kontekstu kritičnih življenjskih dogodkov
Hana Bitenc:
Vpliv J. N. Hummla na teksturne in stilistične elemente Chopinovih klavirskih koncertov
Tanja Činč:
Tradicija in inovacije v kompozicijskem slogu zgodnjega obdobja Aleksandra Skrjabina
Eva Dobnikar:
Sergej Prokofjev kot pianist
Kristina Golob:
Vpliv španske folklorne glasbe na klavirska dela Clauda Debussyja in Mauricea Ravela
Maja Gombač:
Vpliv književnosti na Schumannova klavirska ciklična dela
Klara Hrovat:
Vloga pianista v samospevih Roberta Schumanna skozi razlago cikla Dichterliebe in Frauenliebe und Leben
Neža Koželj:
Elementi psihomotorične kognicije pri izvajalski praksi klavirskega dua
Ana Kravanja:
Razvoj klavirjev francoskega izdelovalca Sebastiena Erarda v času koncertne kariere Franza Liszta
Urša Lojen:
Historično informirana izvajalska praksa Brahmsovih del glede na specifike skladateljevih izvedb
Katarina Lotrič:
Koncertni pianist Franz Liszt v 1. polovici 19. stoletja kot promotor drugih avtorjev preko transkripcij njihovih del
Marija Mitrović:
Spectral piano and new approaches to the piano sound
Jan Pušnik:
Lisztova obdelava glasbene teksture v transkripcijah Schubertovih samospevov Erlkönig in Ständchen
Nena Rion:
Preplet folklorizma, kontrapunktičnih principov in Bartokove specifične obravnave klaviature v Sonati za klavir op. 26
Nadja Rus:
Bachova transkripcija Vivaldijevega Koncerta za štiri violine za štiri čembale in godala
Urban Slapničar:
Analiza kompozicijskega sloga sonate, op. 1, Albana Berga v okviru njegovih drugih del
Teja Ulaga:
Koncertno udejstvovanje Friderika Chopina in njegove izvajalske manire pri izvajanju lastnih skladb
Sara Köveš:
Chopinova stilizacija poloneze skozi različna obdobja njegovega ustvarjanja
Anže Rupnik:
Interpretacija klavirskih del Dmitrija Šostakoviča glede na skladateljevo izvajalsko prakso in specifične elemente notacije
Lara Oprešnik:
Slogovna opredelitev klavirske glasbe Nikolaja Karloviča Medtnerja skozi vpliv življenjskih okoliščin, poezije in misli glasbenih osebnosti
Darko Arsov:
Primerjava uporabe zapestja v šolah Lescheticki, Cortot in Taubman
Klemen Kocijančič:
Iznajdba in razvoj standardnih klavirskih pedalov do konca 19. stoletja
Lara Ramšak:
Teksturne in stilistične značilnosti uporabe klarineta v komornih delih Ludwiga van Beethovna