Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (23)

  1. Pandelina Atanasova: Klavirska koncerta Ravela in Gershwina
  2. Ana Maria Beguš: Pianistična kariera Clare Schumann v kontekstu kritičnih življenjskih dogodkov
  3. Hana Bitenc: Vpliv J. N. Hummla na teksturne in stilistične elemente Chopinovih klavirskih koncertov
  4. Tanja Činč: Tradicija in inovacije v kompozicijskem slogu zgodnjega obdobja Aleksandra Skrjabina
  5. Eva Dobnikar: Sergej Prokofjev kot pianist
  6. Kristina Golob: Vpliv španske folklorne glasbe na klavirska dela Clauda Debussyja in Mauricea Ravela
  7. Maja Gombač: Vpliv književnosti na Schumannova klavirska ciklična dela
  8. Klara Hrovat: Vloga pianista v samospevih Roberta Schumanna skozi razlago cikla Dichterliebe in Frauenliebe und Leben
  9. Neža Koželj: Elementi psihomotorične kognicije pri izvajalski praksi klavirskega dua
  10. Ana Kravanja: Razvoj klavirjev francoskega izdelovalca Sebastiena Erarda v času koncertne kariere Franza Liszta
  11. Urša Lojen: Historično informirana izvajalska praksa Brahmsovih del glede na specifike skladateljevih izvedb
  12. Katarina Lotrič: Koncertni pianist Franz Liszt v 1. polovici 19. stoletja kot promotor drugih avtorjev preko transkripcij njihovih del
  13. Marija Mitrović: Spectral piano and new approaches to the piano sound
  14. Jan Pušnik: Lisztova obdelava glasbene teksture v transkripcijah Schubertovih samospevov Erlkönig in Ständchen
  15. Nena Rion: Preplet folklorizma, kontrapunktičnih principov in Bartokove specifične obravnave klaviature v Sonati za klavir op. 26
  16. Nadja Rus: Bachova transkripcija Vivaldijevega Koncerta za štiri violine za štiri čembale in godala
  17. Urban Slapničar: Analiza kompozicijskega sloga sonate, op. 1, Albana Berga v okviru njegovih drugih del
  18. Teja Ulaga: Koncertno udejstvovanje Friderika Chopina in njegove izvajalske manire pri izvajanju lastnih skladb
  19. Sara Köveš: Chopinova stilizacija poloneze skozi različna obdobja njegovega ustvarjanja
  20. Anže Rupnik: Interpretacija klavirskih del Dmitrija Šostakoviča glede na skladateljevo izvajalsko prakso in specifične elemente notacije
  21. Lara Oprešnik: Slogovna opredelitev klavirske glasbe Nikolaja Karloviča Medtnerja skozi vpliv življenjskih okoliščin, poezije in misli glasbenih osebnosti
  22. Darko Arsov: Primerjava uporabe zapestja v šolah Lescheticki, Cortot in Taubman
  23. Klemen Kocijančič: Iznajdba in razvoj standardnih klavirskih pedalov do konca 19. stoletja