Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (6)
Alenka Virant:
Izobraževanje svojcev oseb z demenco
Eva Seehase:
Ženske v družbi
Leonida Brezovec:
Ujetniki vseživljenjskega učenja
Kaja Rudman:
Izobraževanje in informiranje potrošnikov
Željka Bosanac:
Tranzicijsko učenje staršev odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju
Gabi Ogulin Počrvina:
Uresničevanje koncepta vseživljenjskega učenja med starejšimi odraslimi iz ruralnega okolja
Diplomska dela (42)
Sabina Šegula:
Učenje starejših moških v ruralni skupnosti - občini Gorišnica in Sveti Andraž v Slovenskih goricah
Lili Skodlar:
Izobraževanje in usposabljanje za uspešno komuniciranje v delovni terapiji
Katarina Rožman:
Pomen skupnostnega izobraževanja
Tina Rakovec, Anja Šavs:
Izobraževanje in ozaveščanje odraslih za odgovorno potrošništvo v Sloveniji
Katja Rakovec:
Skupnosti prakse kot organizacijsko-učni koncept
Ana Prijatelj Pelhan:
Izobraževanje oseb z multiplo sklerozo
Nataša Peljhan:
Medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu
Jasmina Pakiž:
Izobraževanje prostovoljcev
Tadeja Ozebek:
Izobraževanje mladih žensk za vstop na trg dela v Sloveniji
Katarina Matič:
Vključevanje starejših ljudi v dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja - nove poti medgeneracijskega sodelovanja in učenja
Saša Kotar:
Izobraževanje staršev otrok s prirojenimi in pridobljenimi anomalijami prebavnega trakta
Dolores Jurman:
Vseživljenjsko učenje in profesionalni razvoj vzgojiteljev v vrtcu Ilke Devetak Bignami
Neja Blagovič:
Izziv za osnovno šolo
Martina Sever:
Medgeneracijsko učenje in sodelovanje v vaško-gasilskem muzeju Šalamenci
Špela Močilnikar:
Učenje starejših moških v lokalni skupnosti Ljubljana - Polje
Denis Mlakar-Mastnak:
Katera andragoška spoznanja nam lahko pomagajo, da bi izboljšali prehransko zdravstveno vzgojo in izobraževanje odraslih bolnikov?
Darja Lužnik:
Društva upokojencev: Prihodnji medgeneracijski centri?
Meta Furlan:
Transformativno učenje v luči sodelovanja starejših v mednarodnem projektu Z menoj po mojem mestu
Dea Zupančič:
Vloga splošnega neformalnega izobraževanja odraslih v spreminjajočih se družbenih razmerah
Natalija Spark:
Izobraževanje kandidatov za pridobitev naziva tolmač slovenskega znakovnega jezika
Nina Savarin:
Medgeneracijsko sožitje kot izziv učenju in izobraževanju v skupnosti
Neža Sermek:
Socialno-andragoška metoda pri zdravljenju odvisnosti
Nataša Ristovska:
Medgeneracijski prenos izvornega jezika in izvorne kulture pri priseljencih prve ter druge generacije z območij nekdanje Jugoslavije
Ines Maver:
Izobraževalne možnosti odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju za boljšo družbeno vključenost na Tolminskem
Anita Jurič, Michelle Bagarić:
Primerjava izobraževalne ponudbe za starejše v slovenskih urbanih in ruralnih občinah
Sara Jerebic:
Pomen dela, izobraževanja in prostočasnih dejavnosti za življenje obsojenk
Anja Cimerman:
Udeležba odraslih v neformalnem izobraževanju v občini Ravne na Koroškem
Petra Stipanič:
Prostovoljstvo in izobraževanje prostovoljcev v Evropski uniji
Manja Kristanc Meze:
Pomen izobraževanja za dejavno potrošništvo
Mihaela Koštomaj:
Izobraževanje kot dejavnik razvoja slovenskih tiskarskih podjetij
Anja Kompara:
Izobraževanje staršev otrok z motnjo v duševnem razvoju
Ana Bevk Umiastowski:
Potrebe mlajših odraslih po andragoškem svetovalnem delu
Vida Alauf:
Vpliv izobraževalne zgodovine posameznika na pripravljenost za izobraževanje in na doživljanje kakovostne starosti
Klavdija Zver:
Medgeneracijsko učenje v domovih za starajše
Lidija Urek:
Vseživljenjskost v visokošolskem izobraževanju
Danjela Marcola:
Izobraževalna biografija gluhih in naglušnih odraslih
Kaja Kovač:
Psihoedukacija v skupinah za svojce oseb z motnjami hranjenja
Tina Kalamiza:
Izobraževanje in usposabljanje tolmačev slovenskega znakovnega jezika
Vesna Irt:
Ovire in prilagoditve pri izobraževanju slabovidnih oseb
Renata Intihar:
Izobraževanje oseb z duševnimi motnjami in njihovih svojcev po odpustitvi iz psihiatrične bolnišnice
Polona Car:
Izobraževanje slepih in slabovidnih odraslih na Severnem Irskem in v Sloveniji
Nina Berger:
Pedagoški delavci in stres
Druga dela (4)
Valentina Hlebec, Maša Filipovič Hrast, Sonja Kump, Sabina Jelenc-Krašovec, Majda Pahor, Barbara Domajnko:
Medgeneracijska solidarnost v Sloveniji
Intergenerational solidarity and older adults education in community
Sonja Kump, Sabina Jelenc-Krašovec:
Intergenerational community learning, education and cooperation
Sabina Jelenc-Krašovec, Sonja Kump:
Ali se odrasli na podeželju učijo drugače kot v mestih?