Podrobno

Vpliv digitalizacije na zastavljanje ciljev slovenskih tržno-komunikacijskih akcij : primer nagrad Effie
ID Avberšek, Anja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_avbersek-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Effie, učinkovitost, komunikacijski cilji, Tržno komuniciranje, Nagrade, Digitalizacija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Avberšek]
Leto izida:2017
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-99854 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:35438173 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.02.2018
Število ogledov:1522
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AVBERŠEK, Anja, 2017, Vpliv digitalizacije na zastavljanje ciljev slovenskih tržno-komunikacijskih akcij : primer nagrad Effie [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A. Avberšek. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_avbersek-anja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing communication, Awards, Digitization, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj